Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

RESPOSTA PREGUNTA 19 fa 6 anys 8 mesos #66878

• David del rio
  • Avatar de David del rio Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
Hola,en la pregunta 19 diu:A l'ajuntament de Barcelona,la funció d'aprovar INICIALMENT el pla general d'actuació municipal,el programa d'actuació ,el pla d'inversions i el programa financer correspon a:

possa que la correcta es la A,peró diria que la correcta es la C(comissió de govern)

ajuntament.barcelona.cat/ca/accio-de-govern/comissio-de-govern

es.slideshare.net/Barcelona_cat/programa...am-comissi-de-govern

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

RESPOSTA PREGUNTA 19 fa 6 anys 8 mesos #66880

jo també vaig posar aquesta...

El consell municipal, entre les seves atribucions, exerceix la iniciativa del Govern municipal mitjançant l’aprovació dels projectes del Reglament orgànic, les ordenances, el pressupost i el Pla d’actuació municipal i proposa als òrgans competents la seva aprovació.

Entenc que el Consell municipal ho aprova per proposar-ho als organs competents per aprovació definitiva... pero a la carta municipal també diu que ho fan les comisions del consell municipal.

Per mi tal com diu la carta municipal "exercir la iniciativa de govern mitjançant l'aprovació" vol dir que aproven inicialment.

RESPOSTA PREGUNTA 19 fa 6 anys 8 mesos #66883

Jo tambè impugnaré aquesta...
La comissio de govern inicialment ho aprovar. Aixi que trobo que tambè es correcta la C.
El consell municipal definitivament ja esta clar aixo.

RESPOSTA PREGUNTA 19 fa 6 anys 8 mesos #66889

• David del rio
  • Avatar de David del rio Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
Pero més que impugnar la pregunta,es que modifiquin la resposta,perque el error está en el solucionari i no en una falta ni de pregunta ni de respostes.

RESPOSTA PREGUNTA 19 fa 6 anys 8 mesos #66903

Aquesta pregunta no es pot impugnar perquè aprovar inicialment el pla general d'actuació municipal,el programa d'actuació ,el pla d'inversions i el programa financer correspon a les comissions del consell municipal.

RESPOSTA PREGUNTA 19 fa 6 anys 8 mesos #66904

Ostres...
Aquesta es molt clara, INICIALment aprova el pla les comissions del consell. L'altre son projectes.
Jo aquesta la vaig fallar i vaig ficar el consell, no vaig caure en lo de les comissions del consell.
Impugnar esta guay si realment esta mal formulada o hi han respostes dubtoses, pero aquesta es literal a la llei. Hem d'intentar no impugnar perque le tinguem malament, i fer autocritica. Repeteixo, aqui m la van colar i la vaig cagar.

Q cadascu faci el que cregui convenient, pero crec que hi ha 0 dubtes amb aquesta (per molt q em pessi)

Sort!

RESPOSTA PREGUNTA 19 fa 6 anys 8 mesos #66907

L'autocrítica, malauradament, en aquest fòrum brilla per l'absencia últimament... La majoria de gent creu que haver fallat una pregunta vol dir que s'ha d'impugnar, i no ho dic per aquesta en concret ni per aquesta oposició només, es un tema que s'està generalitzant fort.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: espinete, Mabu, Miki NPK

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.140 segons
Gràcies a Fòrum Kunena