Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

dubtes d'un "novato" fa 18 anys 8 mesos #5595

• luezgi
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 9
  • Gràcies rebudes: 0
Hola gent, m'estic preparant les opos de la gene i a més vaig a sac per treurem algun que altre carnet a part del C per poder tenir algun punt de mèrit. Tinc entés que a les opos de barna no hi han de punts de mèrit, pero un dubte que tinc, en cas de que no tingués punts de mèrit, mes o menys es la mateixa dificultat les opos de barna amb les de la gene? o son diferents en quan a dificultat? esque m'estic plantejant el preparar també les opos de barna... i una altre cosa, es presenten molts aspirant a les opos de barna? gracies per aclarirme aquest dubtes! :wink: sort!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

dubtes d'un "novato" fa 18 anys 8 mesos #5597

Doncs només dir-te que la dificultat és la mateixa, almenys aquesta última opo les físiques van ser les mateixes. El que passa que a les físiques no hi ha barems sinó que la nota es calcula per campana de Gauss (la nota depèn de les marques que faci la gent)
L'altre diferència és que no hi ha mèrits i la prova de conducció és conducció pel carrer (com a l'examen d conduir) i no maniobres en circuit tancat.
Gent és presenta més o menys la mateixa que a la gene, o potser alguns menys però la proporció gent/places és similar, es a dir, desesperant!

Els somnis són futures realitats!!

dubtes d'un "novato" fa 18 anys 8 mesos #5602

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 558
  • Gràcies rebudes: 0
Ei Luezgi,
Personalment et recomano que provis sort a tot... Pel que fa al temari, barna és fins i tot una mica més fàcil (no hi ha temes de coneixement del medi, electricitat, méteo...). Hi ha algunes preguntes de carrers de BCN, però res mes...
I el psico és molt similar (va haver-hi anys que eren els mateixos per a ambdues opos).
Salut i sort!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.105 segons
Gràcies a Fòrum Kunena