Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

entrenament diari fa 18 anys 6 mesos #6623

• bramador
  • Avatar de bramador Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 3
  • Gràcies rebudes: 0
hola!
sóc un noi de 18 anys, i amb la difícil decissió de ser bomber
fa uns 2 anys que vaig al gimnàs i faig molta musculació
el tema cardio... no el porto tant bé
em farieu un gran favor si em diguessiu com podria ser el meu entrenament sense haver d'anar a un gimnàs especial de preparar opos ja que encara amb 18 ho veig precipitat
correr? musculació? natació?
moltes gràcies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

entrenament diari fa 18 anys 6 mesos #6630

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
Mira, de la musculación olvídate. El mejor perfil es el delgado y fibrado. A los compañeros que tiene mucho músculo les recomiendan reducirlo ... cuando entrenes la prueba del pajarito entenderás lo que te digo ...

Y cardio trabájalo a tope. Es lo más importante. Correr es la base. Trabajo anaeróbico principalmente. Trabaja cambios de ritmo, piramidales ... etecé

Y la natación, bueno, con que tengas un nivel aceptable es más que suficiente.

Si consigues ser un buen corredor tienes mucho de ganado.

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

entrenament diari fa 18 anys 6 mesos #6634

• Anonymous
  • Visitant
  • Visitant
No es para nada precipitado, si te empeñas ahora con 18 años a los 21 puedes ser capaz de entrar en bomberos. Necesitas mucho tiempo de preparacion, ten en cuenta que hay k estudiar muchisimo y no solo ser un correrdor exceltente. Empieza a correr y olvidate del gimnasio. Cuanto mides y cuanto pesas?

entrenament diari fa 18 anys 6 mesos #6636

• bramador
  • Avatar de bramador Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 3
pues mido 1'75 i peso 78kg

grácias por responder y por los consejos!

entrenament diari fa 18 anys 6 mesos #6639

bramador !

doncs yo estic com tu tiu... el tema relacio estatura pes intenta baixar un par de quilets, ara bè amb 18 anys no és tan descabellat a correr fort i enllestit :D

entrenament diari fa 18 anys 4 mesos #7579

• borjita_bomberet
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 4
Hei hola! Soc un noi de 17 anys que vol entrar en el cos de bombers m'agradaria que em digue-reu si hi escomence a preparar-me les opos en el tema de condicio fisica, ara hi estic a régim, doncs pesu 10Kl de més d'altura hi tinc 1`74 i pese 82Kl...

entrenament diari fa 18 anys 4 mesos #7582

Hola borja !

Doncs des del meu punt de vista penso que no es tracta de donar més importancia a una cosa que a un altre jo t'aconselleria que fosis força regular en els 2 ambits ja que els dos són importants !

q vagi bé company !

entrenament diari fa 18 anys 4 mesos #7583

• borjita_bomberet
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 4
Ja si yo vuic escumença tambe amb la teoria, pro soc d'alacant l'unica persona que tinc per allà dalt es la meva germana que esta estudiant en cerdanyola del vallés i no se que fer per saber alguns temaris per anar-hi empollant-los xD perque si d'algu estic d'acord es de ser bomber de barcelona, diguem que es un somni! jeje xDD

Una abraçada!

entrenament diari fa 18 anys 4 mesos #7585

Doncs jo gairebé igual...18 anys també.
Medeixo 1'81 i peso 69kg, vaig al gimnàs desde fa un any o aixi per intentar entrar aquest estiu a auxiliar forestal i faig més musculació que cardio. Jo crec que a mi m'està anant força bé fer musculació perque vaig agafant força progressivament i tampoc m'influeix en el pes.
Què és això que diu un company de treballar piramidals??

entrenament diari fa 18 anys 4 mesos #7602

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
Creo que le estáis dando demasiada importancia a lo del peso ... no os preocupéis, que a la que empecéis a entrenar día sí día también veréis cómo perdéis ... jaja. Además, lo primero es cuidar no la cantidad sino la calidad de lo que se come.

Cuando hablaba de piramidales me refería a las series de atletismo (aunque se puede extrapolar a cualquier otra actividad de series o repeticiones). En atletismo, es, en una carrera de X km que te fijes, ir variando los tiempos de paso del kilómetro de forma progresiva, ascendente o descendentemente.

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.
  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.144 segons
Gràcies a Fòrum Kunena