Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Edat Maxima 33 o mes fa 18 anys 3 mesos #9099

• tanc lleuger
  • Avatar de tanc lleuger Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 34
  • Gràcies rebudes: 0
Hola companys alguns ja sabreu que només escric quan hi han temes sindicals que us afecten.
Aquest any es recorreran les bases per discrepancies amb l'edat màxima.
Hi ha jurisprodència i lleis que ho especificant que no es legal demanar menys de 33 anys. Farem desde el sindicat una reclamació per les bases. Qualsevol que estigui interessat podria sigui quina sigui la seva edat presentar els papers per fer la oposició i a més un recurs per la limitació d'edat. Es important fer els dos papers i fer-ho en els terminis legals sino pot quedar en no res. Entre sindicats i opositors si es troben amb 50 reclamacions i advocats pel mig potser aquest any rasquem alguna concessió per part del tribunal.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Edat Maxima 33 o mes fa 18 anys 3 mesos #9104

Tanc lleuger...i perquè el teu sindicat no reclama el tema de diferents barems per diferent sexe? potser perquè a la teva parella li va bé??

Edat Maxima 33 o mes fa 18 anys 3 mesos #9109

potser perquè a la teva parella li va bé??.... això sobra....

Tot i això, crec que tens tota la raó en demanar que els sindicats es pronunciin sobre la discriminació positiva

Edat Maxima 33 o mes fa 18 anys 3 mesos #9110

Para poder conseguir algo como bien indica hemos de inscribirnos en la oposición aunque sobrepasemos el límite de edad, así cuando nos deniegen las inscripción se realizará el recurso conveniente ( esto es muy importante, has de estar incrito a la oposición) .
No podemos quedarnos de brazos cruzados.
No basta con enfadarnos en el foro pero no hacer nada para cambiar.

Edat Maxima 33 o mes fa 18 anys 3 mesos #9121

Assis, no sobra. Este tío está en los sindicatos, y también sale con una chica que quiere entrar...siempre ha estado a favor de baremos discriminatorios...

los sindicatos van cada uno a la suya y a defender los intereses q les da la gana, éste es su criterio, hacer lo que les conviene.

Cómo bien has dicho, estaría bien que se posicionasen sobre baremos, y si han echo algo al respeto

Edat Maxima 33 o mes fa 18 anys 3 mesos #9133

• futurbomber
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 140
touché

Edat Maxima 33 o mes fa 18 anys 3 mesos #9159

Hola!!!
Tanc LLeuger a mi m´interessa fer alguna cosa amb lo de l´edat, ja que per 15 dies no puc ( faig 33 el 29-4)... em podries explicar com ho haig de fer???

Mercy i a veure si conseguim treure el puto limit d´edat aqui i a Bcn
oscar

Edat Maxima 33 o mes fa 18 anys 3 mesos #9167

Yo pienso reclamar!!
¿y vosotros?

Edat Maxima 33 o mes fa 18 anys 3 mesos #9258

• muchojipidepostal
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 239
  • Gràcies rebudes: 39
JO TAMBE SOC TRENTATRESAÑERU, DE MOMENT A APUNTAR-NOS A LA OPO, ES EL PRIMER PAS, DESPRES JA VEURE'M, ANIMS COMPANYS PURETILLES

"Centra't en el que pots fer i no perdis el temps en el que està fora del teu control"

Edat Maxima 33 o mes fa 18 anys 3 mesos #9325

• tanc lleuger
  • Avatar de tanc lleuger Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 34
Estem reclaman especialment per el barem de les noies i per la proporció de la proba de conducció. Pero legalment nomès els podem enganxar pel tema de l'edat. Ells poden decidir quin es en barem que fan servir per les noies i no hi ha cap llei que els ho impedeixi, pero encara i així ens em queixat dels barems de les noies. No crec que aquest barem duri gaire, quan s'anadonin de lo fàcil que està per les noies el canviaran a no ser que ho hagin fet per motius polítics. Entenc que qui ha posat aquests missatges em coneix com a mínim de vista, quan em torni a veure si us plau que qualsevol dubte que tingui me'l pregunti, m'agrada veure les cares de les persones, això d'internet és molt impersonal. No tinc cap obligació de parlar en aquest foro, jo represento als bombers no als opositors, si no se'm respecta entre els foreros o l'administrador no talla això per que no sigui un foro de desqualificacions no tornarè a informaros de res.
No donarè detalls de la meva vida privada però els de les ments viciades podeu estar tranquils que no veureu a l'oposició ningú del meu entorn opositant.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.152 segons
Gràcies a Fòrum Kunena