Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Requisits per a ser bomber voluntari fa 15 anys 3 mesos #41175

• amós
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 1
  • Gràcies rebudes: 0
Hola, em dic Amós, tinc 16 anys i m'agradaria entrar a bomber voluntari per tenir més punts a les oposicions per a bomber que vull realitzar més endavant.
He estat buscant per internet els requisits que es necessiten per accedir a bomber voluntari i no he trobat res. M'agradaria saber quines proves físiques es realitzen, com és l'examen teòric, etc...

Gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Requisits per a ser bomber voluntari fa 15 anys 3 mesos #41182

jo no estic gaire al cas dels bombers voluntaris, pero si vols k et responguin, crea el tema en un altre apartat (no el de les presentacions!!) pk aqui no et contestaran, feso al de bombers gene, alla ho veura moltissima mes gent

salut

Requisits per a ser bomber voluntari fa 15 anys 3 mesos #41643

Hola Amós, espero ajudarte.

El temps prestat com a bomber/a voluntari/ària de la secció activa o especial de la Generalitat de Catalunya, excepte els 3 primers anys de permanència en les seccions esmentades del cos de bombers voluntaris, es valora a raó de 0,01 punts per mes de permanència al cos de bombers voluntaris, considerant com un mes sencer, un període de 30 dies naturals, fins a un màxim d’1,5 punts. En el còmput del temps de serveis prestats no es tindran en compte els períodes de suspensió temporals de funcions.

Aixo vol dir que... si vols ser bomber voluntari perquè t'agrada ajudar a la gent sense obtenir gran benefici endavant, pero si la teva intenció és aconseguir punts per ser bomber funcionari, per tenir 1,5 punts hauràs de ser voluntari durant una mica des de 4 anys.

Per ser voluntari vés al parc on hi hagin voluntaris més proper i demanals-hi, segur que t'ajudaràn i a també així ja els aniràs coneixent. :wink:

Requisits per a ser bomber voluntari fa 15 anys 3 mesos #41660

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
Pinsi no liis al pobre3 nano que és exactament aquí, al post de voluntaris i no al de gene on ha de demanar aquesta informació, jejejje

Mira, el millor que pots fer és entrar a la web de gencat i allà està tot posat.

www20.gencat.cat/portal/site/int ... mt=default

l'examen és a,b,c com a bombers funcionaris. Les físiques les poden modificar, però t'has de praparar com tot.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.151 segons
Gràcies a Fòrum Kunena