Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Cansat de opositors i B. Profesionals fa 15 anys 3 mesos #41452

• chechu
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 16
  • Gràcies rebudes: 0
Doncs ""eso"" !!
Estic una mica fart de tant opositor i funcionari!! que no deixa de menospreciar i criticar la nostra feina de voluntariat!!
no entenc com pot ser que amb tant que estudien i es formen donen per tant poc? la historia esta clara els bombers de la generalitat antigament diputacio tots eren voluntaris? encara avui hi ha molts caps de parcs de funcionaris que en el seu temps eren voluntaris hi en el cambi van pasar a funcionaris.
jo crec que el que estindria que fer a tots aquest que tant es queixen es fer-los ser aspirants a voluntaris durant tres anys tal com vaig estar jo despres la escola mateix temari i examens que las dels super profesionals !!corraborat!! mateixos examens amb menys hores de classe!! mes tard al cap d'un any de fer l'escola amb els seus examens convocan la plaça amb un examen final de tot el temari mes unes fisques!! cal dir que no unes fisiques molt comlplicades!! Desde el 2001 que soc B.Voluntari encara no he trobat el dia que un professional em passi la ma per la cara " thotom es professional si estudia es forma i practica allo que l'agrada! es mes facil veure un funcionari que escaquejat quant hi ha feina que no pas un voluntari !! " aixo no vol dir que tots siguin iguals"!
Per mi Bomber es vocacio i per la meitat de tota aquesta gent que entra i oposita, es un torn de P.M i un bon sou! aixo es es el que mes fastic em fa !! penso que no tindrien que donar cap merit per ser B.V ni forestalillo!! ni fer torn 24 hores !! dona l'efecte que ser bomber es una feina de luxe !! i el que es es una feina de plena vocacio !!
Tambe dir que donen fastic tos aquells voluntaris que ho son per raspar 0.03 !! ( despres de portar mes de 3 anys en la escala activa començen a fer merits , aixo perqui no ho sap) perque son aquest mateixos els que despres no hi son mai quant s'ha de fer una sortida o l'o millor de tot perque viuen a 50 km del parc! te collons !!
I els funcionaris alguns tela !!aquest que ens miren per sobre de les seves espatlles !! que diuen que els treiem els diners!! vergonya tindrien que tindre aquest amb el que cobren i el que foten !! que no fan ni brot!! dormir tot el dia al parc! tindre unes altres feines apart o negocis que mouen en hores de feina!! treballen 8 dies al mes i encara es queixen del que cobren aixo no es tracta de dir 'esquirols als que van a fer hores, es tracat de dir vagos!! en tota regla els que nomes demanen i esqueixen !! torn de 8 hores i veuras com s'acavan tantes tonteries!! la generalitat podria fer una estadistica de sortides per bomber! aqui tambe es veuria la profesionalitat amb la experiencia jo que tinc un promig de 130 - 167 (el que mes) sortides l'any i soc dels del mig en el meu parc, aveura que treguin les estadistiques d'un funcionari ( ai perdo professional ! tinc companys que alguns han fet 280 anys !! que sortin que sortin les dels funcionaris molts no mes de 50 sortides l'any i com nosaltres no totes a foc o accident si no ruta o buscar material!!

se que despres d'aquest escrit algu començara a despotricar-me o simplement criticar i riure de mi per les faltas de ortografia o sigui que per si de cas!! a tots aquest!! me la sua!! jo tinc la meva feina i soc B.V amb molt d'orgull!
El tema ha estat tancat.

Cansat de opositors i B. Profesionals fa 15 anys 3 mesos #41454

hola Chachu!! He de dedir que he llegit tot elq ue has escrit amb molta atenció i que pot ser no comprteixo tot el que dius però tens raò en gran part d'alló que dius.
Jo soc un opositor a bomber, i a l'hora estic en un parc de voluntaris (encara com ADF) i la meva intenció es ser un bomber voluntari, no pensant en gaudir de punts i merits per les oposicions, sino per que cada cap de setmana que puc vaig i estic amb ells, faig practiques amb ells, tinc una relació con si fos un bomber més i el més important, tenen al igual que jo, orgull de fer el que fan.
Poder ajudar a la gent amb la mateixa professionalitat amb la qual ho poden fer els funcionaris, amb vocació!!!
Em sembla fantàstica la tasca de tots els voluntaris, i segur que d'aqui a poc, em podre dirigir a tu com un voluntari més i ple d'orgull de poder
ser-ho i gauidir cada dia més d'experiència per quan sigui funcionari, que no vol dir professional, ja que amb les persones que comparteixo experiències son tant professionals com qualsevol parc de funcionaris(entenc que hi ha de tot).
Segur que has trobat gent amb comentaris de tota mena, ja poden dir el que vulguin que si tens la sort , al igual que jo, de compartir experiències en un parc seriòs i professional de gaudir cada dia de voluntariat com si fos la feina millor pagada de tot el món!!!
Salut company!!!
El tema ha estat tancat.

Cansat de opositors i B. Profesionals fa 15 anys 3 mesos #41463

Hola.Jo tambe soc bomber voluntari,i entenc tot el que dius en aquest escrit.Pero la lluita del bomber voluntari no es contra el profesional,al contrari com millor estigui el profesional millor estarem nosaltres de retruc,una altre cosa es com esta el sistema de la direcció muntat.La carrera profesional no esta gens clara,le scola es de fireta i l aformació i capacitació profesional es nul.la.I en el nostre cas ja no et dic res,utilitzen l anostra vocació per tapar els grandissims forats qu etenen i mancances,sense donar-nos cap mena de reconeixament legal,a la bona de deu.A totes les cases hi ha de tot com has dit pero no generalitzem i no ens mirem tant el melic larbre no ens deixa veure el bosc.No se shi thas llegit linforme del centre destudis estrategigs de catalunya.hi havia un link per aqui.pero dona en el clau en moltes coses de perque esta tot aixi.Elstemps han canviat,i no potser,que estiguem com fa 25 anys.salutacions
El tema ha estat tancat.

Cansat de opositors i B. Profesionals fa 15 anys 3 mesos #41470

• chechu
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
hola tavi i paulo
jo no vui que em donin res ni que em fiquin dins del cos com personal laboral com diu aquest informe si es el que tu dius! nomes vui que em doni formació en condicions! material !! i em deixen fer la vocació que he triat voluntàriament sense que estiguin altres companys o futurs companys!! desmereixin la nostra tasca!! que si cobrim guardies de funcionaris, que si som m'ha obra barata, que si treiem llocs de treball pero xd!! perdoneu!!
SOC BOMBER !!! HI HO FAIG PERQUÈ M'AGRADA !!
aixo es el que ha d'entendre la administració i els bombers funcionaris des de un 1er moment!! i no tanta política i privatització que es com funciona avui dia!
I tal i com estan les coses ja veurem si no començen a canviar tants privilegis als funcionaris!! jo estic a favor del que van fer andorra treure el torn 24 i mira ja no es presenta tanta gent i a mes la gent te mes experiència perquè surt mes i no tenen temps de fer pluri! el que fos bomber ho acceptaria sense mes els que no doncs la!!!"la puerta es muy GRANDE!!

He de dir que tinc molts companys funcionaris ja em coneixen soc aixins!! pero es que un al final ja no pot aguantar mes!! sobre tot despres de lleguir el journi!! i algun pelacables de per qui!

adeu.
El tema ha estat tancat.

Cansat de opositors i B. Profesionals fa 15 anys 3 mesos #41516

bé chechu ets bomber i ho fas perque t'agrada????
jo vull ser cirurgià pero no hem deixen ser cirurgià voluntari, perque? si m'agrada molt i hem fa molta il·lussió. doncs be perque abans de res s'ha de demostrar que estas qualificat per ser-ho, i de moment el sistema esta mal muntat, segurament ets amic d'algú o fill d'algú per entrar de voluntari, has fet una formació minima unes proves fisiques ridicules, i caldria veure com treus els psicotecnics, perque els teus arguments...
no et dones conte que ser bomber es una responsabilitat i que no li pots donar un casc i unes botes al primer que es pasa pel parc.
les societats evolucionen i molt be els bombers de la gene eren voluntaris, i avanç es feia la mili. en una societat moderna tot es profesionalitza i els bombers també encara que us pesi a alguns. el que no es pot permetre un cos de bombers es tenir bombers voluntaris que no han demostrat les seves capacitats (oposició) formació (escola) que quan no pugui anar a un servei no vagi perque clar jo soc voluntari i vaig quan vull, i un llarg etcetera d'incongruencies que no es poden permetre a un cos de bombers professionals. així que si treieu feina als que s'hi volen dedicar al 100%.
i si tant ho sents i tanta vocació tens ho tens molt facil: oposites aproves i seras el millor bomber de tots, ho potser es que no ets capaç d'aprovar l'oposició. clar es mes fàcil ser voluntari perque el meu familiar....
El tema ha estat tancat.

Cansat de opositors i B. Profesionals fa 15 anys 3 mesos #41518

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
K3 company sempre treus els mateix argument ERRONI. No has de ser fill ni conegut de ningú per entrar a bomber voluntari!
Simplament complir els requisits, que el cap de parc el trii per cobrir les plaçes que té, i aprobar el curs de formació.Parles dels arguments que es donen però és que els teus són més fluixos encara, no pots dir que es dona un casc al primer que passa per el parc i que no es te formació noi........i no parlis tant de proves físiques que no ho és tot, i si parlem de físiques perquè no ho compares amb el COS PROFFESSIONAL DE MOSSOS D'ESQUADRA? no has vist les proves que fan aquesta convocatòria?

I no ets ningur per dir que no és capaç d'aprovar les físiques o l'oposició, potser et passa la mà per la cara rei, i és millor que vagin els voluntaris a un servei que no pas que no hi hagi servei no?
El que a tu et passa crec jo, és que estas frustrat pel sol fet que tu no pots ser voluntari per algun motiu, i impotent perquè no aconsegueixes passar les oposicións, però no pots anar atacant així a la gent amic.

Si vols ser cirugià voluntàri, el meu cusí treballa amb creu Roja, i fan estades de tres mesos a països en desenvolupament on hi van metges voluntaris. Ara ja no tens excusa vinga va. :)

Salut i a per les opos!
El tema ha estat tancat.

Cansat de opositors i B. Profesionals fa 15 anys 3 mesos #41526

• chechu
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
hola k3 !! tu ets d'aquells que jo faig referència al 1er. post !! molt estudia però doneu per poc!
comentaré el teu escrit per punts abeura si aixi m'entens :

1- Per ser cirurgià no has de oposi-tar, crec? almenys al meu pais! nomes amb que estudis i et treguis la carrera i l'aprovis amb el teu propi esforç ja ho ets , no se? potser d'avon ets tu per se metge o lampista, mecanic, economista, professor, biòleg has de fer una dura oposició del qual nomes uns quants son uns privilegiats ( als altres que ens donin una escombra i ja fem ).

2- Si tant dolenta es la formació que ens donen, no se perquè te la convalidant si passes la oposició a funcionari , tens la opció de no fer l'escola , això almenys farà uns 4 anys era això ara no se si encara funciona ho no! al igual ha canviat ho desconec !ha per cert també et convaliden el títol de bomber d'empresa!! jo ho tinc !! o sigui entenc que segons al que tu dius l'escola que es dona als funcionaris i voluntaris es pèssima. això jo també ho crec!!

3- Jo podia escollir i vaig fer la mili 9 mesos al 98 !! si tu no las fet es perquè no has volgut colaborar per al teu poble desinteressadament, per tu es millor col·laborar amb el poble cobrant 2300 € estant treballant 8 o 9 dies als mes i mes que et mirin com un heroi sense no fer ni brot !!

4- Nomes estic d'acord amb els enxufismes però això també es culpa del cap de parc que hi ha!! jo vaig estar un any amb ells a les guàrdies fins que em van acceptar després 3 anys mes sent aspirant a BV etc etc......jo fins que no vaig fer l'escola i vaig a provar nomes sortia per fer un cop demà ara hi ha mes descontrol. la culpa dels mateixa administració no nostre.ja ho he dit sempre ni punts ni merits en B.V ni B.forestals

5- No li he de demostrar res a ningú , pot ser tens raó i no soc lo suficient-ment bo per poder passar l'examen de bombers o no soc un super home o no passo el sico qui sap, bueno que hi farem totes aquestes proves son per descartar gent !! no crec amb les opos. m'agrada la meva feina fixa i l'esport i ha mes faig i soc el que m'agrada B.V !!! es molt fàcil dedicar molts anys a presentar-te i un cop dins ja al cap de 2 anys o no et pots cordar el jacketo o no vols fer hores perque no te les paguen prou be!! NO AL TORN 24 H!! a la viña del SR. hi ha molts tipus de raim.

Això que dic no va per tots els funcis ni voluntaris ni opositors!!se i conec ha molta gent moltissima que malauradament no pot ser bomber v o que simplement ÉS! ho vol ser bomber funcionari i es la seva vida tal i com ho sento jo i no estic en encontra, simplement no aguanto a gent que parla sense sapigue o sense entendre els demés jo no em fico amb ells els respecto, col·laboro ens ajudem i espero poder treballar algun dia amb molts que os presenteu, nomes demano que hem respecteu tal i com ho faig JO qui sap si algun dia tindran que agafar-me de la ma perquè els ajudi o al reves i sobre tot el tema escola! mateix temari menys hores i mateixos exàmens perquè des pres tingui que aguantar que si professionals que si histories.
El tema ha estat tancat.

Cansat de opositors i B. Profesionals fa 15 anys 3 mesos #41528

Benvolgut Chechu
Entreveig un cert recel en contra dels bombers profesionals, i veig que estàs una mica desinformat.
L'escola no li convaliden a ningú. Si anteriorment ho han fet, es per estalviar-se diners, no pq la formació hagi estat la mateixa.
2300 euros? no sé d'on ho treus, ja que un bomber escala bàsica cobra poc més de 1600 euros al mes.
Els torns de 24h, quin problema hi tens? t'agraden més que els teus? tanquem els parcs per les nits? tanquem als festius? Foten als demés no hi guanyes RES.
Respecte al sistema de punts, estic dacord amb tu, ni pels forestals ni pels voluntaris.
Criar panxa? Hi ha molts professionals en forma, tot i que la edat no perdona a ningú. Entenc per les teves afirmacions que TOTS els voluntaris estan fets uns figurins.
Si vols fer de voluntari, ets lliure de fer-ho, però posar pals a les rodes dels bombers, no et farà més feliç.
Sort i menys resentiment
El tema ha estat tancat.

Cansat de opositors i B. Profesionals fa 15 anys 3 mesos #41530

• voluntari albamonte
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 62
  • Gràcies rebudes: 1
hola, jo soc aspiran a bomber voluntari i voldria arribar a ser funcionari.
per començar mofen que gent com en K3 pensi que els voluntaris entrem per enxufe. jo no coneixia de res als bombers del parc i hem baix presentar per aspirant a B.V de l'activa i em van escollir a mi per els estudis realitzats anteriorment com ATSI 2 ... trobo que dir que els voluntaris no tenim formació crec que t'equivoques el que si que passa es que no tots fan el que toquen un cop a dins el cos. jo al igual que algun del parc espero que no perdem la nostre vocació com a Bombers.
Tot hi aixi no estic molt comude ja que mavergonyeixo del sistema. porto poc temps ficat en aquest mon i ja he vist com funciona una mica.
per comenzar crec que els torns de 24 s'aurien de treure i fer-los de 12 com diu el chechu ara no us confongeu que cuan dic 12 hores no vol dir que el parc es tenqui a la nit com es diu per el fòrum el que vui dir es que no s'auria de dormir s'ha destar 12 hores vigilan per si passa algu o fen feines preventives.
trobu que no sa de cobrar per dormir o per anar al gimnas o jugar al basquet. nose companys jo no pago impostos per aixo i com a bomber trobo que s'aliminarien aquells parasits del cos, es a dir i sense ofendre aquells bombers que no foten ni brot tant funcionaris com voluntaris trobo que aquests no hi han de ser i hi ha de haveri gent que realment sestimi el cos de Bombers.
salut. :lol:
El tema ha estat tancat.

Cansat de opositors i B. Profesionals fa 15 anys 3 mesos #41554

a veure anem per parts que aqui hi ha molt il·luminat.
-tu pets ser cirurgià voluntari però tens el titol, els bombers voluntaris us han enxufat i no heu demostrat les vostres capacitats oposició=entren els millors(o els que fan millor la oposició)psicos, temari, fisiques, conducció, entrevista. els voluntaris no competiu contra ningu per aconseguir la plaça nomes us demanen un cinc al temari i fisiques(ridicules)
-t'asseguro que la carrera de medicina i la especialització en cirurgia es infinitament més complicat uqe la opo de bomber, per tant hem sembla que el que tu pretens es que et deixin ser bomber per la cara sense demostrar res, vas a lo fàcil que m'ho regalin "porque yo lo valgo"
-les proves fisiques de mossos d'esquadra son les mateixes que bombers, la diferencia es que en una hi ha 1000 plaçes i a l'altre 100 i la competencia fa que s'elevi el nivell
-el curs de voluntaris no el convaliden ni de conya informet bè, mes que res perque no te res a veure
-fer la mili es col·laborar desinteresadament per al teu poble? claro claro, por dios i por espanya, arriba espanya!!!! vaya tela
-eliminar els torns de 24h, com es nota que no has fet molt de bomber, clar com que vaig quan vull i marxo quan vull, si coneixesis la casa i el tipus de serveis, sabries que no es poden fer torns de 12h perque els canvis de torn serien imposibles ex: foc industria o forestal 20 camions i 50 bombers treballant, fes el canvia de torn de tota aquesta gent dos cops en un dia, si ja es un merder un cop al dia, avituallament, transport, sense contar les hores que deixes de fer feina. quan vagis a foc sabras de que parlo
-i per acavar volunatri-palau tens rao vaig tenir una epoca que estava frustrat, per per sort ja vaig aconseguir el meu somni currant-mo molt, no com altres, i estic fart de veure voluntaris inutils ( no tots per sort ni han de molt bons, pero resulta que acaben entrant de funcionari, perque serà???)que venen a cobrir parc i es pensen que en saben molt
- cos de bombers profesional ja!!! que no estem al tercer món
El tema ha estat tancat.

Cansat de opositors i B. Profesionals fa 15 anys 3 mesos #41653

• chechu
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member

k3 va escriure: a veure anem per parts que aqui hi ha molt il·luminat.
-tu pets ser cirurgià voluntari però tens el titol, els bombers voluntaris us han enxufat i no heu demostrat les vostres capacitats oposició=entren els millors(o els que fan millor la oposició)psicos, temari, fisiques, conducció, entrevista. els voluntaris no competiu contra ningu per aconseguir la plaça nomes us demanen un cinc al temari i fisiques(ridicules)
-t'asseguro que la carrera de medicina i la especialització en cirurgia es infinitament més complicat uqe la opo de bomber, per tant hem sembla que el que tu pretens es que et deixin ser bomber per la cara sense demostrar res, vas a lo fàcil que m'ho regalin "porque yo lo valgo"
-les proves fisiques de mossos d'esquadra son les mateixes que bombers, la diferencia es que en una hi ha 1000 plaçes i a l'altre 100 i la competencia fa que s'elevi el nivell
-el curs de voluntaris no el convaliden ni de conya informet bè, mes que res perque no te res a veure
-fer la mili es col·laborar desinteresadament per al teu poble? claro claro, por dios i por espanya, arriba espanya!!!! vaya tela
-eliminar els torns de 24h, com es nota que no has fet molt de bomber, clar com que vaig quan vull i marxo quan vull, si coneixesis la casa i el tipus de serveis, sabries que no es poden fer torns de 12h perque els canvis de torn serien imposibles ex: foc industria o forestal 20 camions i 50 bombers treballant, fes el canvia de torn de tota aquesta gent dos cops en un dia, si ja es un merder un cop al dia, avituallament, transport, sense contar les hores que deixes de fer feina. quan vagis a foc sabras de que parlo
-i per acavar volunatri-palau tens rao vaig tenir una epoca que estava frustrat, per per sort ja vaig aconseguir el meu somni currant-mo molt, no com altres, i estic fart de veure voluntaris inutils ( no tots per sort ni han de molt bons, pero resulta que acaben entrant de funcionari, perque serà???)que venen a cobrir parc i es pensen que en saben molt
- cos de bombers profesional ja!!! que no estem al tercer món

Abeura k3 ! tu que dius que ets bomber i gracies a adeu, a un gran esforç i i dedicació! ets un professional! abeure si ens entenem que jo no desmereixo la gran tasca i la gran feina i la professionalitat que teniu i!! sense oblidar la gran formació que dona l'escola!! nomes dic

1- Jo soc de la Promo 2003 a aquesta merdeta que segons tu es l'escola que dius tu!! que no es la mateixa! emb van donar tot el temari sençer que fan o que almenys feien abans els profesinar! ! jo tinc 2 merdetas de titulacions que diuen que tinc un total de gairave 300 hores de formació amb els seus exàmens i a mes examen final de tot el temari!! amb aquell temps l'escola dels professionals era de 3 mesos i mig o sigui que eres tot! un professional! amb nomes 3 mesos de res i contant que el tema 1 era lloc de treball que es fá un tou d'hores!! i no serveix per res! es veritat aquest tema es lunic dins de la formació de B.V que jo no vaig donar! pero si mires hores amb els títols la diferencia no es tant gran!! total ai queda no li vull dona mes voltes!!

2- El curs B.V en el 2004 un company que tinc que es funcionari podia escollir i va decidir fer-la un altre cop per tindre mès formació !! resultat segons ell la mateixa merda de formacio inclus l'hi va sortir el mateix examen en el modul 8! actualment ja vaig dir que no se com funcionava!! també l'escola ara es mes llarga!! segur que no la convalidan!! Ara el titol de bomber d'empresa tel convalida'n ho i tant !!que ho convalida'n!!jo el tinc truca a Bellaterra i veuràs inclús tenen un formulari que nomes has de omplir per demanar-ho i a mes un cash dque a mi em va costar 16 € ja et donen el titòl per 5 anys.

3 Sera això que no he fet molt de bomber!! jajajaja focs industrials i focs forestals es poden fer el mateix igual amb vehicles de personal i mes si fas un calcul de sortides anuals a quin tipus de servei i en cas de foc hores extres !! el que si he vist moltes vegades es foc industria o forestal a les 5 de la matinada!! ii? ai a les 6:30 tos parats esperant el relleu ! perdoneu nomes porteu reballant o diguem treball efectiu des de les 5 del mati no podeu fer 2 hores extres? mentre bé el relleu?? joder que sou delicats!! se que un foc forestal o industria amb un equip era crema i molt, el desgast es moltisim però a vegades us passeu!! Si no mes tens que veurà la campanya forestal ! el forestalillos torn 11.30 a 8.30 i punto si hi ha foc foten hores però clar vosaltres no home que porto ja tot el dia al parc rentant plats i estic rebentat!!jajajaja però si personal que dorm hi tot amb pijama por favor!! i després a foc !! no em tivis de la llengua que abans almenys si que es treballava ara! aquest anys 3 focs industries que anant assigut deixa cremar ! ai senyor! si nomes se ven cascos azules i blancos dando ordenes sin ni aclar-se ellos asta que casi se extinguido el fuego!!

4 - Y parar acabar el sueldo d'un B basico es de 32.000 i pico euros anuales si eso lo divides en 14 pagas te salen unos 2400 mas menos aver antoniu cuanto te quitan de irpf para que se te quede en 1600?? devo ser muy tonto?? o que al año prueba i B.primera 36000 euros al año! vuelvo a echar numeros? no creo que haga falta!! te deves confundoir con los B de barna esos si cobran eso 1600 1800 no mas ! i curran mucho mas.todo esto es de box populi puedes mirar por internet que hay documentos oficiales que lo corroboran!!

bueno dicho esto ja no voy a escribir mas !! solo volver a repetir que! no estoy en contra a los B es mas tengo un hermano que esta apunto de acabar la escuela!!! pero los funcionarios y los opositores criticáis y Yo también estoy en mi derecho!! y vuelvo a repetir es verdad que hay mucho B.V que no sirve ni para tacos de escopeta pero también hay de los mismo en los funcionarios!!

adeuuuuuuu!! por cierto bilingue total!!!jajaja
perdon una de cultural General!! en E.E.U.U es la 1 potencia mundial y tambien hay de B.V y muchossss osea que eso de? dejar de ser tercermundista!! no se!! una mica de seny company k3 que no se diga joder ! Que eres un B. Professional!!
El tema ha estat tancat.

Cansat de opositors i B. Profesionals fa 15 anys 3 mesos #41659

L'autor ha rebut un advertiment per aquest missatge.

Chechu els teus comentaris fan pena. No tens ni idea de com funcionen les coses. Millor calladet.
Per cert, després de llegir els teus comentaris, crec que començaria a ser hora de demanar el Nivell B de català per entrar de voluntari...
Ah,i no cal que repliquis a aquest missatge meu, pq no penso tornar a entrar a aquest post.
Salutacions.
El tema ha estat tancat.
  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.170 segons
Gràcies a Fòrum Kunena