k3 va escriure: a veure anem per parts que aqui hi ha molt il·luminat.
-tu pets ser cirurgià voluntari però tens el titol, els bombers voluntaris us han enxufat i no heu demostrat les vostres capacitats oposició=entren els millors(o els que fan millor la oposició)psicos, temari, fisiques, conducció, entrevista. els voluntaris no competiu contra ningu per aconseguir la plaça nomes us demanen un cinc al temari i fisiques(ridicules)
-t'asseguro que la carrera de medicina i la especialització en cirurgia es infinitament més complicat uqe la opo de bomber, per tant hem sembla que el que tu pretens es que et deixin ser bomber per la cara sense demostrar res, vas a lo fàcil que m'ho regalin "porque yo lo valgo"
-les proves fisiques de mossos d'esquadra son les mateixes que bombers, la diferencia es que en una hi ha 1000 plaçes i a l'altre 100 i la competencia fa que s'elevi el nivell
-el curs de voluntaris no el convaliden ni de conya informet bè, mes que res perque no te res a veure
-fer la mili es col·laborar desinteresadament per al teu poble? claro claro, por dios i por espanya, arriba espanya!!!! vaya tela
-eliminar els torns de 24h, com es nota que no has fet molt de bomber, clar com que vaig quan vull i marxo quan vull, si coneixesis la casa i el tipus de serveis, sabries que no es poden fer torns de 12h perque els canvis de torn serien imposibles ex: foc industria o forestal 20 camions i 50 bombers treballant, fes el canvia de torn de tota aquesta gent dos cops en un dia, si ja es un merder un cop al dia, avituallament, transport, sense contar les hores que deixes de fer feina. quan vagis a foc sabras de que parlo
-i per acavar volunatri-palau tens rao vaig tenir una epoca que estava frustrat, per per sort ja vaig aconseguir el meu somni currant-mo molt, no com altres, i estic fart de veure voluntaris inutils ( no tots per sort ni han de molt bons, pero resulta que acaben entrant de funcionari, perque serà???)que venen a cobrir parc i es pensen que en saben molt
- cos de bombers profesional ja!!! que no estem al tercer món
Abeura k3 ! tu que dius que ets bomber i gracies a adeu, a un gran esforç i i dedicació! ets un professional! abeure si ens entenem que jo no desmereixo la gran tasca i la gran feina i la professionalitat que teniu i!! sense oblidar la gran formació que dona l'escola!! nomes dic
1- Jo soc de la Promo 2003 a aquesta merdeta que segons tu es l'escola que dius tu!! que no es la mateixa! emb van donar tot el temari sençer que fan o que almenys feien abans els profesinar! ! jo tinc 2 merdetas de titulacions que diuen que tinc un total de gairave 300 hores de formació amb els seus exàmens i a mes examen final de tot el temari!! amb aquell temps l'escola dels professionals era de 3 mesos i mig o sigui que eres tot! un professional! amb nomes 3 mesos de res i contant que el tema 1 era
lloc de treball que es fá un tou d'hores!! i no serveix per res! es veritat aquest tema es lunic dins de la formació de B.V que jo no vaig donar! pero si mires hores amb els títols la diferencia no es tant gran!! total ai queda no li vull dona mes voltes!!
2- El curs B.V en el 2004 un company que tinc que es funcionari podia escollir i va decidir fer-la un altre cop per tindre mès formació !! resultat segons ell la mateixa merda de formacio inclus l'hi va sortir el mateix examen en el modul 8! actualment ja vaig dir que no se com funcionava!! també l'escola ara es mes llarga!! segur que no la convalidan!! Ara el titol de bomber d'empresa tel convalida'n ho i tant !!que ho convalida'n!!jo el tinc truca a Bellaterra i veuràs inclús tenen un formulari que nomes has de omplir per demanar-ho i a mes un cash dque a mi em va costar 16 € ja et donen el titòl per 5 anys.
3 Sera això que no he fet molt de bomber!! jajajaja focs industrials i focs forestals es poden fer el mateix igual amb vehicles de personal i mes si fas un calcul de sortides anuals a quin tipus de servei i en cas de foc hores extres !! el que si he vist moltes vegades es foc industria o forestal a les 5 de la matinada!! ii? ai a les 6:30 tos parats esperant el relleu ! perdoneu nomes porteu reballant o diguem treball efectiu des de les 5 del mati no podeu fer 2 hores extres? mentre bé el relleu?? joder que sou delicats!! se que un foc forestal o industria amb un equip era crema i molt, el desgast es moltisim però a vegades us passeu!! Si no mes tens que veurà la campanya forestal ! el forestalillos torn 11.30 a 8.30 i punto si hi ha foc foten hores però clar vosaltres no home que porto ja tot el dia al parc rentant plats i estic rebentat!!jajajaja però si personal que dorm hi tot amb pijama por favor!! i després a foc !! no em tivis de la llengua que abans almenys si que es treballava ara! aquest anys 3 focs industries que anant assigut deixa cremar ! ai senyor! si nomes
se ven cascos azules i blancos dando ordenes sin ni aclar-se ellos asta que casi se extinguido el fuego!!
4 - Y parar acabar el sueldo d'un B basico es de 32.000 i pico euros anuales si eso lo divides en 14 pagas te salen unos 2400 mas menos aver antoniu cuanto te quitan de irpf para que se te quede en 1600?? devo ser muy tonto?? o que al año prueba i B.primera 36000 euros al año! vuelvo a echar numeros? no creo que haga falta!! te deves confundoir con los B de barna esos si cobran eso 1600 1800 no mas ! i curran mucho mas.todo esto es de box populi puedes mirar por internet que hay documentos oficiales que lo corroboran!!
bueno dicho esto ja no voy a escribir mas !! solo volver a repetir que! no estoy en contra a los B es mas tengo un hermano que esta apunto de acabar la escuela!!! pero los funcionarios y los opositores criticáis y Yo también estoy en mi derecho!! y vuelvo a repetir es verdad que hay mucho B.V que no sirve ni para tacos de escopeta pero también hay de los mismo en los funcionarios!!
adeuuuuuuu!! por cierto bilingue total!!!jajaja
perdon una de cultural General!! en E.E.U.U es la 1 potencia mundial y tambien hay de B.V y muchossss osea que eso de? dejar de ser tercermundista!! no se!! una mica de seny company k3 que no se diga joder ! Que eres un B. Professional!!