Escric aquesta queixa perque estic bastant rallat pel tema voluntaris. És vergonyós que una persona com jo o com qualsevol persona que tinguim la il.lusió de ser voluntari no ho pugui ser. Explico, per ser voluntari has d'anar al parc , apuntar-te i presentar un papers no? molt bé, doncs perque collons no fan una opo per a veure qui es el més preparat i el que s'ho curra més per fer el curç envers d'agafar a la gent que coneix el cap de parc com és fa aqui a l'Alt Empordà? no ser com va els altres lloc però aqui es una casa de pepes, agafen la gent per contactes i enxufe no per mèrits propis.
La pregunta és: si jo no conec al cap de parc li hauré de menjar la polla per poder ser voluintari algun dia? ja em direu però el tema menjar no em va a mi
drum'n'Jan va escriure: Escric aquesta queixa perque estic bastant rallat pel tema voluntaris. És vergonyós que una persona com jo o com qualsevol persona que tinguim la il.lusió de ser voluntari no ho pugui ser. Explico, per ser voluntari has d'anar al parc , apuntar-te i presentar un papers no? molt bé, doncs perque collons no fan una opo per a veure qui es el més preparat i el que s'ho curra més per fer el curç envers d'agafar a la gent que coneix el cap de parc com és fa aqui a l'Alt Empordà? no ser com va els altres lloc però aqui es una casa de pepes, agafen la gent per contactes i enxufe no per mèrits propis.
La pregunta és: si jo no conec al cap de parc li hauré de menjar la polla per poder ser voluintari algun dia? ja em direu però el tema menjar no em va a mi
respecte aixo que dius drum'n'Jan crec que lu que tens que fer es ferte veure, es a dir demostre que tu vols ser voluntari i ke aniras al parc aixi com tambe si tens algun curs com per exemple el de la creu roja de ATSI 2 o també anomenat ASI 2 aixo et pot ajudar una mica aixi com tenir el carnet C ( es a dir el de camio).
jo soc aspirant pero no coneixia de res els del parc nose si et serveix pero fesme un favor si aconsegueixes entrar no facis com molts que nomes son voluntaris per els punts o per lluir uniforme. SER BOMBER ES UNA FORMA DE SER, SENTIR, ESTIMAR... no una forma fer lligar...
va sort i espero que algun dia ens veigem en alguna sortida jaja!!!
Bon dia!! Entenc el que escirus i el que et quixes, però no tens raó, jo fa temps que sóc bombera voluntària, i no coneixia el cap de parc, "no li viag fer cap favor" i presentant els papers, fen el curs, examen i físiques... m'ho vaig guanyar a pols...és la meva opinió i les coses com amb vàren anar a mi personalment. Espero que tinguis sort!!!Salut
drum'n'Jan va escriure: Escric aquesta queixa perque estic bastant rallat pel tema voluntaris. És vergonyós que una persona com jo o com qualsevol persona que tinguim la il.lusió de ser voluntari no ho pugui ser. Explico, per ser voluntari has d'anar al parc , apuntar-te i presentar un papers no? molt bé, doncs perque collons no fan una opo per a veure qui es el més preparat i el que s'ho curra més per fer el curç envers d'agafar a la gent que coneix el cap de parc com és fa aqui a l'Alt Empordà? no ser com va els altres lloc però aqui es una casa de pepes, agafen la gent per contactes i enxufe no per mèrits propis.
respecte aixo que dius drum'n'Jan crec que lu que tens que fer es ferte veure, es a dir demostre que tu vols ser voluntari i ke aniras al parc aixi com tambe si tens algun curs com per exemple el de la creu roja de ATSI 2 o també anomenat ASI 2 aixo et pot ajudar una mica aixi com tenir el carnet C ( es a dir el de camio).
jo soc aspirant pero no coneixia de res els del parc nose si et serveix pero fesme un favor si aconsegueixes entrar no facis com molts que nomes son voluntaris per els punts o per lluir uniforme. SER BOMBER ES UNA FORMA DE SER, SENTIR, ESTIMAR... no una forma fer lligar...
va sort i espero que algun dia ens veigem en alguna sortida jaja!!!
Doncs parlant del curs de la Creu Roja, ja el tinc, a més de tots els carnets. No ser, si haig d'anar algun cop pel parc o que...també ser que hi ha bastanta gent davant meu que el cap de Parc coneix, aixís estar difícil. Com no fagin rollo oposició estic cardat em sembla però gràcies!
R631 va escriure: Bon dia!! Entenc el que escirus i el que et quixes, però no tens raó, jo fa temps que sóc bombera voluntària, i no coneixia el cap de parc, "no li viag fer cap favor" i presentant els papers, fen el curs, examen i físiques... m'ho vaig guanyar a pols...és la meva opinió i les coses com amb vàren anar a mi personalment. Espero que tinguis sort!!!Salut
Tinc raó respecta als últims anys i la meva zona on visc, no ser tu on vius però aqui a l'Alt Empordà han agafat una o dos persones per Parc i com bé he dit, primer va l'amic de l'amic que els altres. Quan tu vas entrar segur que no anava tan buscat com ara i a la teva zona era mes asequible, ara aqui on visc jo estar molt cardada la cosa. Disfruta del voluntariat! jeje que vagi bé!
R631 va escriure: Bon dia!! Entenc el que escirus i el que et quixes, però no tens raó, jo fa temps que sóc bombera voluntària, i no coneixia el cap de parc, "no li viag fer cap favor" i presentant els papers, fen el curs, examen i físiques... m'ho vaig guanyar a pols...és la meva opinió i les coses com amb vàren anar a mi personalment. Espero que tinguis sort!!!Salut
Tinc raó respecta als últims anys i la meva zona on visc, no ser tu on vius però aqui a l'Alt Empordà han agafat una o dos persones per Parc i com bé he dit, primer va l'amic de l'amic que els altres. Quan tu vas entrar segur que no anava tan buscat com ara i a la teva zona era mes asequible, ara aqui on visc jo estar molt cardada la cosa. Disfruta del voluntariat! jeje que vagi bé!
No tens raó.
Punto.....y....FINAL.
Conec molta gent que ha suat per obtindre una plaça, gent que ha tingut que fer primer un examen per poder formar part del curs, s'ha d'estudiar molt.
bueno.....el tema delicado de siempre
creo que todos teneis razon a vuestra manera...me explico..
enxufe..pues aveces si no siempre pero por desgracia existe..y mas en las ciudades donde abunde la poblacion voluntaria jeje..lo digo porque lo e vivido..aunque tambien hay gente que sea por el sitio donde vive o elije tiene la suerte de conseguir una plaza...lo que esta claro que sea como sea los examenes y demas los tienes que aprovar con sacrificio y vocacion como an tenido la suerte algunos o algunas compañeras segun e leido.
mi consejo: tened en cuenta que haya donde vayais siempre habra el amigo de alguien,y eso no e motivo para desanimarse aunque joda..porque si eres pesado,muy muy pesado carta tras carta,llamada tras llamada al final se te abrira la puerta...y siii sacate todos los cursos y carnets que puedas son mas posibilidades,mas experiencia...y aunque yo aun no e tenido la suerte d entrar de voluntario,lo veo cada vez mas cerca..son 5 años y tengo todos los carnets y cursos de cruz roja y demas y nada....y aun asi no me tumba ni diossss jajaja
ala a ser pesados!!
companys en especial tu drum'n'Jan crec que tens raó, jo pertanyo a la REG i justament visc en un dels pocs llocs on encara es conserven els voluntariats.
cuan feia el CFBBV vaix veure que els 30 aspirants haviem entrat de diferentes maneres. alguns per merits altres per amistats i d'altres per influencies politicas... pero deixem dirte que tal com esta la cosa amb la crisi i tot crec que la gene. impulsara el voluntariat ja que fem el mateix per un sou molt menor.
aixi que si vols entrar ara es el moment o aixo penso. va si vols segur que ho pots aconseguir.
sort.
No tens raó.
Punto.....y....FINAL.
Conec molta gent que ha suat per obtindre una plaça, gent que ha tingut que fer primer un examen per poder formar part del curs, s'ha d'estudiar molt.
tot i aixo que dic dels enxufes crec que en capo te rao la veritat es que no es facil i cada cop es mes dur el curs i els examens en aquesta convocatoria els examens els enviaven desde la escola de seguretat publica de catalunya en un sobra sellat i els profes no savien el que entrava " o aixo ens deien"jaja!!! la qestio es que per arribar a voluntari avans si que era donar un casc i unes botes i ia ets bomber, pero ara es molt mes dificil i no tutjom entra al cos aixi que tambe s'ha d'estudiar.
Joe 25 suposu que vols dir la gent que ha fet el curs però no ha aprovat l'examen. Jo també en conec algun cas i hi estic TOTALMENT EN CONTRA. Però a vegades les coses es fan així de malament.
Si estan daspirant no poden fer res, de res.Va sortir una circular molt clara,sonbre aixo i dubto que aixo passi.Sino es te el curs bàsic aprovat i el nomenanent,no es poden fer intrvencions de cap mena.
No tens raó.
Punto.....y....FINAL.
Mira tiu no em vinguis em tonteries i vina cap aqui i ho veuràs. Que vius a l'Empordà? que ets de Figueres? que et toca el Parc de Sant Climent de Secebes? no, veritat? doncs calla una mica i escolta la meva opinió i la meva experiència siusplau
voluntari Albamonte va escriure: companys en especial tu drum'n'Jan crec que tens raó, jo pertanyo a la REG i justament visc en un dels pocs llocs on encara es conserven els voluntariats.
cuan feia el CFBBV vaix veure que els 30 aspirants haviem entrat de diferentes maneres. alguns per merits altres per amistats i d'altres per influencies politicas... pero deixem dirte que tal com esta la cosa amb la crisi i tot crec que la gene. impulsara el voluntariat ja que fem el mateix per un sou molt menor.
aixi que si vols entrar ara es el moment o aixo penso. va si vols segur que ho pots aconseguir.
sort.
Merci tiu, a veure si a mida d'insistir s'em obra la porta perque en tinc moltes ganes i ara que estic al paro hi podria dedicar molt de temps. Que vagi bé!