Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

VOLUNTARIS=ENXUFATS fa 15 anys 3 mesos #41625

• drumʹnʹjan
  • Avatar de drumʹnʹjan Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 25
  • Gràcies rebudes: 0

capo va escriure:

drum'n'Jan va escriure:

R631 va escriure: Bon dia!! Entenc el que escirus i el que et quixes, però no tens raó, jo fa temps que sóc bombera voluntària, i no coneixia el cap de parc, "no li viag fer cap favor" i presentant els papers, fen el curs, examen i físiques... m'ho vaig guanyar a pols...és la meva opinió i les coses com amb vàren anar a mi personalment. Espero que tinguis sort!!!Salut

Tinc raó respecta als últims anys i la meva zona on visc, no ser tu on vius però aqui a l'Alt Empordà han agafat una o dos persones per Parc i com bé he dit, primer va l'amic de l'amic que els altres. Quan tu vas entrar segur que no anava tan buscat com ara i a la teva zona era mes asequible, ara aqui on visc jo estar molt cardada la cosa. Disfruta del voluntariat! jeje que vagi bé!

No tens raó.
Punto.....y....FINAL.

Conec molta gent que ha suat per obtindre una plaça, gent que ha tingut que fer primer un examen per poder formar part del curs, s'ha d'estudiar molt.

I que jo sàpiga en cap moment he dit res d'exàmens ni res per l'estil. He dit que a LA MEVA ZONA és tria la gent que farà el curç aull de Cap de Parc, res més

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

VOLUNTARIS=ENXUFATS fa 15 anys 3 mesos #41642

Jo per entrar de Voluntari vaig estar 3 anys voltant pel parc, fins que en van agafar.
Se que aquesta ultima els Caps de Parc estavan molt cullats en el nº de places de voluntaris per parc (pel tema dels $$$$). I pot ser que hagi tingut de decidir entre tot el personal apuntat. I aqui entran varios el factors, si ets del poble, si has fet de forestal en aquell parc.... i perque no, si tens amistad amb algu del parc, perque llavors el cap de parc saps de quin pal vas.
Que ets de Figueres, no??
Perque no preguntes el parc de Figueres, crec que ara ja pots apuntarte en els parc de professionals,perque ja han tret la norma aquella de cobrir parc voluntaris abans que un professional.

VOLUNTARIS=ENXUFATS fa 15 anys 3 mesos #41647

sergius va escriure: Jo per entrar de Voluntari vaig estar 3 anys voltant pel parc, fins que en van agafar.
Se que aquesta ultima els Caps de Parc estavan molt cullats en el nº de places de voluntaris per parc (pel tema dels $$$$). I pot ser que hagi tingut de decidir entre tot el personal apuntat. I aqui entran varios el factors, si ets del poble, si has fet de forestal en aquell parc.... i perque no, si tens amistad amb algu del parc, perque llavors el cap de parc saps de quin pal vas.
Que ets de Figueres, no??
Perque no preguntes el parc de Figueres, crec que ara ja pots apuntarte en els parc de professionals,perque ja han tret la norma aquella de cobrir parc voluntaris abans que un professional.

Jo porto esperant tres anys, ara tinc que esperar a que treguin la nova llei de bombers i ja em diran alguna cosa.
Aviam si la propera promoció ja puc estar com aspirant... :roll:

Ja ens informarem a tots en general.

VOLUNTARIS=ENXUFATS fa 15 anys 3 mesos #41648

• albertrjulia
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 105
  • Gràcies rebudes: 0
aixo de la nova llei de bombers ja ho deien l'any passat per aquestes dates. Espera sentat.

VOLUNTARIS=ENXUFATS fa 15 anys 2 mesos #41662

Hola a tothom!!
Segur que hi ha de tot, però jo tampoco coneixia al cap de parc, on ara estic con ADF (compartim parc) i lo més segur es que quan surtin les opos, sigui un del cridats per fer el curs, ja que veuen que tinc constància, quan s'han de fer guardies d'adf en faig, toca pringar dies de festes, pluja, neveades, etc etc.
En resum, que segur que hi ha enxufe, pero tb t'ho pots currar i aconseguir!!!

VOLUNTARIS=ENXUFATS fa 15 anys 2 mesos #41684

segur que hi ha enxufes a molts llocs... pero jo tambe vaig entrar perque em vaig deixar veure pel cap i vaig insistir... no a tot arreu es igual...

Imposible es una palabra que usan los hombres débiles para vivir fácilmente en el mundo que se les dio sin atreverse a explorar el poder que tienen para cambiarlo.Imposible no es un echo es una opinión.Imposible no es una declaración, es un reto.Imposible es potencial.Imposible es transitorio. Imposible is nothing

VOLUNTARIS=ENXUFATS fa 15 anys 2 mesos #41981

El tema està complicat, i a més, pel parc que més conec, la gent que és voluntària i es presenta a opos per ser funcionari, entren a comptagotes.

A moltes convocatòries, la majoria, no n'entra ningú, i això encara fa que segueixin més temps de voluntaris i no puguin agafar gent nova.

VOLUNTARIS=ENXUFATS fa 15 anys 1 mes #43060

• claudipompier
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 10
  • Gràcies rebudes: 2
drum'n'Jan ha escrit:
>
>

capo va escriure:

drum'n'Jan va escriure:

R631 va escriure: Bon
> dia!! Entenc el que escirus i el que et quixes, però no tens raó, jo fa
> temps que sóc bombera voluntària, i no coneixia el cap de parc, "no li
> viag fer cap favor" i presentant els papers, fen el curs, examen i
> físiques... m'ho vaig guanyar a pols...és la meva opinió i les coses com
> amb vàren anar a mi personalment. Espero que tinguis sort!!!Salut

> Tinc raó respecta als últims anys i la meva zona on visc, no ser tu on vius
> però aqui a l'Alt Empordà han agafat una o dos persones per Parc i com bé
> he dit, primer va l'amic de l'amic que els altres. Quan tu vas entrar segur
> que no anava tan buscat com ara i a la teva zona era mes asequible, ara
> aqui on visc jo estar molt cardada la cosa. Disfruta del voluntariat! jeje
> que vagi bé!

>
> No tens raó.
> Punto.....y....FINAL.
>
> Conec molta gent que ha suat per obtindre una plaça, gent que ha tingut que
> fer primer un examen per poder formar part del curs, s'ha d'estudiar
> molt.

> Mira tiu no em vinguis em tonteries i vina cap aqui i ho veuràs. Que vius
> a l'Empordà? que ets de Figueres? que et toca el Parc de Sant Climent de
> Secebes? no, veritat? doncs calla una mica i escolta la meva opinió i la
> meva experiència siusplau

Que et penses que Sant Climent de Secebes és el centre del món? Que totes les desgràcies et passen a tu?
El que t'està dient el Capo és que, a pesar d'haver-hi enxufes i favoritismes en molts parcs, també hi ha molts parc on hi ha examens previs i processos de selecció seriosos. A la meva promoció, per exemple, els aspirants de Tarragona a l'examen previ 5 persones van treure un 10, numés en van entrar 4, i això és fa amb l'entrevista previa icurrículum.
Jo per altra banda, vaig entrar perque portava des dels 13 anys anant al parc com a bomber juvenil, en jornades de foemació etc.
El que t'estem dient és que no tot és enxufe, no ens tractis els que ens ho hem estat currant com si fossim enxufats.

Si el que vols és entrar, o bé reclames processos de selecció igualitaris, o juges al seu joc i vas al parc a que et coneguin i a fer-te pesat, o t'esperes. Perquè si no recordo malament, van canviar, o han de canviar la llei del bomber, i si no tinc mal entés (que podria ser) a partir d'ara s'haurà de fer una oposició prèvia per a ser aspirant.

Apa... salut i força al canut.

VOLUNTARIS=ENXUFATS fa 15 anys 1 mes #43081

Sobre això que comenteu de una oposició prèvia per ser aspirant a voluntari si no l'incorporen al 2012 de moment crec que no funciona així, ja que jo aquest any estic d'aspirant i no vaig fer cap oposició per entrar, l'únic va ser parlar amb el cap de parc i tenir que esperar-me gairebé 3 anys.
Salut.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.169 segons
Gràcies a Fòrum Kunena