Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

Com arribar a ser bomber voluntari? fa 14 anys 5 mesos #44398

Una pregunta:

La condició d'estar a menys de 15 km, es pren desde el parc de bombers fins el domicili o fins el terme municipal on vius?

Merci!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Com arribar a ser bomber voluntari? fa 14 anys 5 mesos #44399

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2

Com arribar a ser bomber voluntari? fa 14 anys 5 mesos #44446

Però es pot fer guàrdia només caps de setmana o només tardes i nits?
Ho dic perquè si es fan les guàrdies entre setmana és un pel complicat de compaginar amb una feina normal de mitja jornada no?
Es pot triar alguna mena d'horari o com va?
Gràcies.

Com arribar a ser bomber voluntari? fa 14 anys 5 mesos #44449

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Company. no és que no t'ho vulgui explicar però preguntes moltes coses fàcils de trobar per internet i de manera més entenadora que no pas t'ho explicaria jo segur.....jejej
Jo et recomanaria que anessis al parc de voluntaris que tinguis més aprop i que t'expliquin allà el funcionament que tenen. perquè tot i que és cert que hi ha unes bases per a tots els parcs cada un funciona una mica a la seva manera, depenent de la gent i la disponiblitat, el lloc, les sortides, etc.
Potser jo et dic una cosa i el cap de parc n'ha decidit unes altres...........però a grans trets, la gent surt segons la seva disponiblitat, i lo de les guàrdies doncs depén molt de l'època de l'any i com ja t'he dit del parc. També dels plans de Protecció Civil que hi hagin activats, (neucat, procicat, infocat, etc.)

Espero haver-te ajudat

Com arribar a ser bomber voluntari? fa 14 anys 5 mesos #44450

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Company. no és que no t'ho vulgui explicar però preguntes moltes coses fàcils de trobar per internet i de manera més entenadora que no pas t'ho explicaria jo segur.....jejej
Jo et recomanaria que anessis al parc de voluntaris que tinguis més aprop i que t'expliquin allà el funcionament que tenen. perquè tot i que és cert que hi ha unes bases per a tots els parcs cada un funciona una mica a la seva manera, depenent de la gent i la disponiblitat, el lloc, les sortides, etc.
Potser jo et dic una cosa i el cap de parc n'ha decidit unes altres...........però a grans trets, la gent surt segons la seva disponiblitat, i lo de les guàrdies doncs depén molt de l'època de l'any i com ja t'he dit del parc. També dels plans de Protecció Civil que hi hagin activats, (neucat, procicat, infocat, etc.)

Espero haver-te ajudat

Com arribar a ser bomber voluntari? fa 13 anys 6 mesos #48295

• IBRAKADABRAH
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 21
  • Gràcies rebudes: 0
Hola, soc nou per aqui i vull realitzar el meu somni.
Voluntàri-palau i si ets en una empresa que no son molt amigables,o el jefe és una mica cabrò, que fas deixes la feina i acuts a
l'emergència?
Mare meva amb els temps en els que estem per deixar la feina no?

Salutacions.

Com arribar a ser bomber voluntari? fa 13 anys 6 mesos #48297

• IBRAKADABRAH
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Hola cracks!!!

Una pregunta sabeu quant o si puntua algo lo de voluntari per el dia del examen de la convocatoria?

Gràcies, salutacions.

Com arribar a ser bomber voluntari? fa 13 anys 6 mesos #48298

hola IBRAKADABRAH! a l'ultima opo si que donaven mèrits per bombers voluntaris: (c) El temps prestat com a bomber/a voluntari/ària de la secció activa o especial
de la Generalitat de Catalunya, excepte els 3 primers anys de permanència en les
seccions esmentades del cos de bombers voluntaris, es valora a raó de 0,01 punts
per mes de permanència al cos de bombers voluntaris, considerant com un mes
sencer, un període de 30 dies naturals, fins a un màxim d’1,5 punts. En el còmput
del temps de serveis prestats no es tindran en compte els períodes de suspensió
temporals de funcions.) jutja tu mateix si realment et val la pena intentar entrar-hi nomès per mérits. jo t'aconsellaria que si el que busques són punts per la fase concurs et traiessis tots els carnets i fessis forces campanyes forestals, ja que per BV, perdràs el temps, esforços i paciència, i si aconsegueixes entrar els tres primers anys no et computarien... Si és vocació i en tens ganes, endavant, si és simple interés per la opo... jo et diria que hi ha altres camins, i millors, per aconseguir uns "puntillos"extres.
espero haver-te ajudat.
salut company!

Com arribar a ser bomber voluntari? fa 13 anys 5 mesos #48310

• IBRAKADABRAH
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Gràcies robertz, m'has ajudat molt, a veure desde ven petit el meu somni ha estat ser BOMBER i es clar arriba un moment que tens una edat que tal com estan les coses, t'has de posar uns objectius o uns límits per intentar-ho saps, ES QUE VULL SER BOMBER JA!!!! JAJAJAJAJA no home amb paciència,es que tiu quant els veig t'ho juro s'em fica la pella de gallina nomès veure'ls en acció,i es que m'amociono i tot jajaja,doncs res,nomès volia saber com podies treure alguns puntillos extres per a l'examen i veig que seguint el teu consell anire millor i mès ràpid, lo que fare ara ja, treurem el carnet C, i deprès alguns mès, m'han dit que el C es obligatori, normal, però que C+E(trailer) i el D(bus) tambè i fins i tot el de mercaderies perilloses, que donen puntets, bueno et fare cas amb lo de les campanyes forestals, tambè donen punts?
Gràcies crack!!! salut

Com arribar a ser bomber voluntari? fa 13 anys 5 mesos #48313

• IBRAKADABRAH
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Espera Robertz q se m'oblida dir-te una cosa, saps on es fan les campanyes forestals? En els parcs dels funcionaris que ja són Bombers o en els parcs de voluntaris?
Per veure aquest estiu i les places surten mes o menys cap a l'Abril,Maig no?
Gràcies compi!!!

Com arribar a ser bomber voluntari? fa 13 anys 5 mesos #48314

hola IBRAKADABRAH, tot és qüestió d'entrenar, insistir, estudiar i no rendir-se mai, els somnis s'han de perseguir, per això hi són.
responent al que preguntaves, les campanyes forestals també donen punts a l'última convocatoria donaven 0.03 punts per mes treballat i fins un màxim de 1.5 punts a acomular (això són moltes campanyes). les bases de la campanya solen sortir cap al març-abril, t'has de presentar a una de les regions d'emergència que hi ha a catalunya (Metro-nord, metro-sud, centre, girona, tarragona, lleida, terres de l'ebre) i és allà on realitzes les proves físiques. Desprès si aproves i aconsegueixes entrar et destinen als parcs. diria que en l'última campanya forestal entre tot el merder que hi va haver, no hi va haver esquadres forestals adscrites a cap parc voluntari.
espero que t'hagi servit.
salut!

per cert, tot i que les bases d'una convocatòria a una altra poden canviar, a nivell orientatiu, pots mirar-te els mèrits que donaven a la gene. per l'oposició del 2009 a: www20.gencat.cat/docs/interior/Home/030%...cs/BASES%2076_09.pdf

Com arribar a ser bomber voluntari? fa 13 anys 5 mesos #48315

• IBRAKADABRAH
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Hola Robertz!!! És que saps el que pasa que visc a la comarca de l'Anoia, aleshores tinc molt a prop els parcs de voluntaris de Piera i Gelida, peró tambè tinc a prop el de Martorell que aquests són funcionaris,es a dir, Bombers, i es clar m'han arribat als oidos que nomès es poden fer campanyes forestals als parcs de funcionaris i no als de voluntaris, era per confirmar aquesta qüestió.

Gràcies, per les molesties Robertz, salut.

Com arribar a ser bomber voluntari? fa 13 anys 5 mesos #48323

• IBRAKADABRAH
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Hola Robertz!!! Una qüestió, aixó que diuen que la gracia de ser bomber voluntari és també tindre un treball? si el tens es clar.
Si tens un treball i vols ser bomber voluntari com ho fas? deixes el treball?q li dius al jefe?. Es que jo no ho se com s'ho fa la gent per treballar i a la vegada ser bomber voluntari.

No se a veure si hem podries ajudar, xq m'agradaria saber com? XD

Gràcies, salut

Com arribar a ser bomber voluntari? fa 13 anys 5 mesos #48326

Els bombers voluntaris no estan obligats a anar-hi quan se'ls activa.
Per això poden tenir un treball i ser bomber voluntari.
Si m'equivoco corregiu-me.

Salut!

Com arribar a ser bomber voluntari? fa 13 anys 5 mesos #48330

Entenem el significat de la paraula VOLUNTARI??

Voluntari vol dir que no estas obligat a anar-hi, ni a guardies ni a res!!!

Els sacrificis tenen recompensa!!!!
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Temps de càrrega de la pàgina: 0.187 segons
Gràcies a Fòrum Kunena