El meu dubte és si per entrar a bomber voluntari s'ha de fer una prova de coneixements o no?
A la página de l'Associacio de Bombers Voluntaris de Catalunya diu que s'ha de fer una prova de coneixaments però en canvi a la pàgina de gene no diu res de cap prova de coneixements.
Si algú m'ho pogués aclarir l'hi agrairia.
Gràcies.
Si. La nova convocatòria, el nou sistema d'accés al cos de bombers voluntaris, segons els seus representants i el nou reglament Decret 8/2015 diu que hi haurà prova de coneixements, proves fisiques, mediques, personalitat i entrevista, es a dir, mes o menys com entrar a funcionaris. Una opo més, pero quan entres ets bomber voluntari i no funcionari-profesional.
Es a dir, tot el que comporta opositar sacrificis i demes no se si serà beneficiari opositar si el qe es busca als bbvv es guanyar diners o algo aixi.
Tambe, es la primera vegada que es fara aquest sistema d'acces tipo opo, si esque es fa, que encara esta per veure. Salut
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: ricard
Jo crec que ningú es posa a voluntari per guanyar pasta i si o fa va una mica perdut per que tots els aquí presents sabem que sen voluntari precisament ric no seràs, si et poses a voluntari es per que t'agrada o per que en un futur vols ser bomber professional, des del meu punt de vista.
Al final serà mes fàcil ser astronauta que no pas bomber.
Gràcies.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Echo03, Marc94