Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

1a? 2a? 3a? Opció fa 9 anys 7 mesos #57081

• llorenç
  • Avatar de llorenç Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 36
  • Gràcies rebudes: 8
Bones.
Tinc un dubte en el procés selectiu. Tindran prioritat els que han posat primera opció un parc, encara que no tinguin millor nota? O entraran els que tinguin millor nota indiferentment de l’opció?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

1a? 2a? 3a? Opció fa 9 anys 7 mesos #57082

Crec que funciona així:
Tu obtens un 9 de qualificació final. Si a la primera opció et passen per davant perquè tenen superior qualificació te'n vas a la segona opció.
Si de la segona opció tu tens una qualificació superior als altres o que et permet entrar igualment, entres. Independentment de que sigui la teva segona/tercera opció i els altres la primera, per exemple. Crec que no es té en compte.

1a? 2a? 3a? Opció fa 9 anys 7 mesos #57083

Lluites amb tota la gent que s'ha preeentat pel parc. Es a dir, en una 3a opció teva , si treus la millor nota, passaràs davant de qualsevol persona indiferentment de la opció que tinguin i per tant tindras plaça.
Això és tots contra tots sense comptar la opció.
Sort!

1a? 2a? 3a? Opció fa 9 anys 7 mesos #57088

• Bomber.egara
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 65
  • Gràcies rebudes: 16
Jo tambe ho entenc aixi, pero qui passi a les fisiques sera amb un parc en concret o encara optaras als tres? Ja que posa que es sumaran les dues notes...

1a? 2a? 3a? Opció fa 9 anys 7 mesos #57089

Tu fas la opo (1 teòric + 1 físic), i la nota que obtens és la mateixa per a tots els parcs als que optes.

1a? 2a? 3a? Opció fa 9 anys 7 mesos #57090

• muchojipidepostal
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 239
  • Gràcies rebudes: 39
S'ha de tenir en compte que només 3 persones per plaça aniran a fer les físiques.

"Centra't en el que pots fer i no perdis el temps en el que està fora del teu control"

1a? 2a? 3a? Opció fa 9 anys 7 mesos #57110

• despertaferro33
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 38
  • Gràcies rebudes: 23
bones, una pregunta : d'on treieu totes aquestes hipòtesis que esteu dient?
a mi em van explicar una altre pel·lícula a la DG

1a? 2a? 3a? Opció fa 9 anys 7 mesos #57112

Explica`ns la teva pel·lícula!

1a? 2a? 3a? Opció fa 9 anys 7 mesos #57113

Bones,

si ens mirem les bases jo entenc que cada parc tindrà les millors notes del teòric, independentment de la opcio; de fet a cada parc hi ha publicada la llista d'aspirants en primera, segona i tercera de manera global.

" Les persones participants que superin la primera prova, coneixements, seran ordenades per a cada parc pel
qual opten, de més alta a més baixa puntuació d'acord amb la nota obtinguda en la prova de coneixements."

1a? 2a? 3a? Opció fa 9 anys 7 mesos #57114

tb diu a les bases respecte a la darrera prova, entrevista:

"Les persones participants que superin la segona prova, aptitud física, seran ordenades, per a cada parc pel
qual opten
, de més alta a més baixa puntuació, que resulti de sumar la puntuació obtinguda en la primera
prova (coneixements) i en la segona prova (aptitud física).

Es convocarà a la realització de la tercera prova un màxim de dues persones participants per cada plaça
convocada als parcs de bombers amb vacants, segons l'ordre de puntuació establert en el paràgraf anterior."

1a? 2a? 3a? Opció fa 9 anys 7 mesos #57115

A les bases deixa molt clar que per cada plaça hi haurà 3 aspirants que passaran a les físiques i els dos millors de les físiques a l'entrevista, exemple:
PARC X, 5 places. Els 15 millors teòrics d'aquest parc van al físic, i allà es carregaran a 5 més. Per tant, 10 van a l'entrevista, 2 per cada plaça ofertada. Un entra i un fora.

1a? 2a? 3a? Opció fa 9 anys 7 mesos #57127

• despertaferro33
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 38
  • Gràcies rebudes: 23
bones,
personalment crec que no saben ni ells que i com ho faran... i que aquesta convocatoria ha sigut una gran cagada en molts aspectes. Per lo que em van explicar a la DG ( i no vol dir que al final ho facin aixi!) , cadascu optara per la seva primera opcio. Aleshores per que us demanen posar una segona o tercera opció? ni idea . podria ser per si queden places vacants tirar de les segones o terceres opcions...pero repeteixo, a les bases no posa res i dubto molt que ningu ho sapiga.
Lo que si que esta clar, que si no quedes entre els 12 primers en el cas d'un parc amb quatre places ( 3x4=12), no aniras a les fisiques, i entre els 8 primers, en el mateix hipotetic cas, no aniras a l'entrevista. O sigui , que per molta nota que tinguis, optaras a la primera opcio que has triat. Això es lo que em van explicar, ni m'ho imagino ni faig suposicions.
Espero que dissabte algú esclareixi una mica tot aquest mar de dubtes!
Molta sort a tothom que s'ho mereixi

1a? 2a? 3a? Opció fa 9 anys 7 mesos #57128

Llavors, despertaferro33, tindran un marron per l'allau de queixes. És a dir, si només oposites per un parc no tindrien perquè deixar-te posar 2a i 3a opció, perquè llavors omplirien amb els de 1a opció els parcs que tu tens com a 2a i 3a.
Jo opino que també han fallat en moltes coses, i serà un cacau aquesta opo, però era necessari fer-ho diferent. Vas a parcs on hi ha la parella de cap de parc i algun familiar a dins, que tenen tanta il·lusió com 0, i que si vas a demanar informació i tal miren de tirar pilotes fora i espavilat (a mi m'ha passat). Crec que han de canviar el model perquè hi ha zones amb un cert aire de caciquisme que fa por.

1a? 2a? 3a? Opció fa 9 anys 7 mesos #57129

Perdona però a les bases ho posa ben clar i explícitament. Algú hauria de llegir i entendre alhora les bases. Des de la DG m'han confirmat telefònicament això.

1a? 2a? 3a? Opció fa 9 anys 7 mesos #57130

A veure, sincerament no crec que hi hagi molta gent amb segones i terceres opcions... molt sira que algu tingui mes d'un parc a menys de 15km de radi no?

Vamos, els parcs estan bastant repartits i no hi han tants crec xD

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.184 segons
Gràcies a Fòrum Kunena