Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

1a? 2a? 3a? Opció fa 9 anys 7 mesos #57131

En cap cas ho he dit de males maneres eh, per si s'ha interpretat així. Només he dit que llavors no entenc per què et deixen triar altres opcions. A mi em van dir, també telefònicament i també alguns caps de parc, que si m'inscrivia als parcs A i B optava als dos, i que si el teòric de l'A no era suficient per passar fase però per el del B sí, entrava a les físiques del B.
A mi em passa que tinc 2 parcs dins el radi, i crec que alguns pobles poden arribar als 3 per zona geogràfica. Per això deia que no és lògic que diguin només optaràs a 1 parc. Si a l'A tenen 4 places (12 aspirants a físiques) i amb un 8 no entres, potser al B (25 aspirants) sí tens prou nota per passar-hi.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

1a? 2a? 3a? Opció fa 9 anys 7 mesos #57132

Ootant que si! Jo en tinc fins a 4 dins el radi. Sobretot REMN I REMS.

1a? 2a? 3a? Opció fa 9 anys 7 mesos #57133

Això si wolf7. El primer exàmen serà per nota de tall, però a les fíques tmb pots estar optan pels altres.

1a? 2a? 3a? Opció fa 9 anys 7 mesos #57135

milaks, però em refereixo a que si la teva nota et dóna pels 2 o 3 parcs escollits i arribessis a passar l'entrevista, llavors és quan té sentit les opcions, que primer intentarien que entressis a la primera i sinó a les altres. Que lògicament si et xuten del parc A per falta de nota ja només estàs opositant al B o C, però que sinó tu segueixes optant a tots mentre estiguis per sobre dels talls corresponents.
Perquè s'ha com donat a entendre que independement de les preferències la nota només opta a la 1a preferència de parc, i no és així.

1a? 2a? 3a? Opció fa 9 anys 7 mesos #57136

Bones , Jo per el que tinc entes, si tens 3 opcions optes a les 3 fins que es faci la puntuacio de la opo, dons es mirara la nota mitja de tot el proces i es repartiran places si al teu parc de primera opcio per nota no entres, pasaras a la segona opcio i si tmpoc pases a la tercera..
a l'Alt emporda tenim Portbou Sant climent i Cadaques que desd diferents punts t'agafa el radi de 15 km i ho em entes aixis!!!

1a? 2a? 3a? Opció fa 9 anys 7 mesos #57137

És exactament com diu genisru
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: genisru

1a? 2a? 3a? Opció fa 9 anys 7 mesos #57142

Exacte wolf7. Així mateix

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.130 segons
Gràcies a Fòrum Kunena