Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

S'acosta l'examen fa 9 anys 7 mesos #57119

Genís1414 va escriure: Jo m'imagino que faran un exàmen "fàcil" d'aprovar si et saps la guia d'estudis que està penjada, bàsicament perquè en alguns parcs hi ha poca gent apuntada. Ara, per treure bona nota més complicat, suposu que et posaran preguntes RELACIONADES amb els temes de la guia però que no estiguin escrites a la mateixa, i aquí és on es marcarà la diferència pels parcs amb poques places i molts aspirants.
Això és el que faria jo, però jo somio molt també.

Sort a tots

Totalment d'acord, penso que sira aixi també.Lo que no trobo molt just es que no descomptin res de res les erronies, ni 1/5... aqui la sort pot marcar la diferencia per decimes i no ho trobo gaire just, pero bueno...

Per cert, sabeu com funciona la opo? Si hi ha 10 presentats en un parc i 5 places en aquell parc, competeixes contra aquells 10 nomes o amb els 1500aprox d'inscrits?

Si es lo primer, com es que penso, tant pot ser bo com dolent... pots tindre la mala sort de caure en un grup de gent super preparada i encara que treguis notes altes caure :S

Sort!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

S'acosta l'examen fa 9 anys 7 mesos #57120

Jo estic amb tu amb lo de les respostes erronias, sobre lo de la opo competeixes amb els aspirants del mateix parc o els que hagin triat 2 o 3 opcio aquell parc!! crec que les notes teoriques no seran tan altes com les fisiques que si estas una mica preparat treus el 10 a tot!!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: tivero

S'acosta l'examen fa 9 anys 7 mesos #57123

Crec que queda bastant clar que competeixes amb els demés companys que han triat el mateix parc que tu.
Si tens la sort de viure en zones on no s'ha apuntat casi ningú doncs millor per tu. Passarà que gent amb notes molt baixes entrarà i gent amb notes altes quedarà fora.
Al parc de St. Llorenç de Morunys hi han 6 places vacants i 8 aspirants, aquí només caldrà aprovar per passar a les físiques. I a Sta Coloma de Cervelló hi ha 1 vacant i 170 aspirants, aquí faran fora 167 aspirants, alguns segurament amb notasses....ens agradi o no, són les regles del joc.

S'acosta l'examen fa 9 anys 7 mesos #57124

Els de Morunys directament només han d'aprovar amb un 5 a teòrica i física i tots aniran a l'entrevista jajajaja coses de la opo.. Tot i que jo no crec que sigui més "fàcil" l'examen, esperem que sí. Això de que no resten les errònies m'ho dec haver saltat a les bases, pots fer la quiniela amb les que no saps i no et restarà?

S'acosta l'examen fa 9 anys 7 mesos #57126

Aixo posa..

S'acosta l'examen fa 9 anys 7 mesos #57138

• Genís1414
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 89
  • Gràcies rebudes: 35
Parcs com els de Cervelló farà que l'exàmen no sigui fàcil perquè sinó tens ràpid 20 persones amb un 10... Jo em presento a St. de Morunys, es podria dir que només depen de mi que passi o no, però tot i així he estudiat com un cabró que ni tenint pocs aspirants no em fot cap gràcia...
Ànims als que ho teniu més complicat!

S'acosta l'examen fa 9 anys 7 mesos #57164

• EchoKiloLima
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 120
  • Gràcies rebudes: 44
Ja ho tenim aquí companys,
Molta sort a tothom demà!
Ànims!! :woohoo:

S'acosta l'examen fa 9 anys 7 mesos #57165

A veure si demà a la tarda entre tots corretgim l'examen!

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.147 segons
Gràcies a Fòrum Kunena