Bones companys/es.
Falten pocs dies per l'examen, i de moment en el fòrum no hi ha gaire moviment.. jejeje
Que com porteu el temari? Creieu que filaran molt prim? (al ser temari tancat)
Algú ha trobat test d'aquest temari??
X cert, si no he llegit malament l'examen serà de 60 preguntes de les quals les errònies no descompten.
No em convenç massa aquest tipus d'examen, però bueno.
Molta sort a tots, a comentar una mica les sensacions/opinions de cadascú i a donar-li canya aquests últims dies.
No se el perquè tothom parla de "temari tancat"?
Enlloc ho posa. el que van posar al web es una GUIA d'estudi per agafar nocions de tots els temes que sortiran, per tant crec que poden preguntar mes enllà del temari que hi ha.
Només que et llegeixis les bases de l'annex 1 et replantejaràs que és temari tancat, es a dir, la guia que van publicar en el seu dia a la web del Departament d'Interior.
A veure com anirà tot plegat, notes altissimes, aixo de ben segur.
Segueixo sense veure-ho, jo entenc que els temes son els que son pero no que no preguntaran res que no estigui a la guia aquesta , pero be dissabte ho sabrem.
1aprova: coneixements
Obligatòria i eliminatòria.
Descripció: qüestionari tipus test de 60preguntes, més 5 dereserva, EN RELACIÓ AMB EL TEMARI contingut
a l’annex 1 de la Resolució INT/892/2016, de 31 de març, que es pot consultar a l’enllaç següent:
(TEMARI)
Si si,
Si aixo son els temes i els apartats de cadascun.
Igual que a la convocatoria de funcionaris.
El que jo busco es que digui que les preguntes seran integrament de la guia d'estudis plublicada. I aixo no ho he vist enlloc.
El temari no es tancat. Com diu firefighter25, enlloc diu que siguin preguntes integres a la "guia d'estudi". De fet jo vaig trucar per asegurar-me i em van dir que només era una guia.
Sort a tothom
Sembla que teniu raó pero tambe es veritat que si et poses a respondre les preguntes de funcionaris que s adapten al nostre temari, les pots respondre gairebe totes
Com a qualsevol oposició el temari és obert. O sigui, que et poden preguntar qualsevol cosa relacionada amb els temes de la guia d'estudi, fins i tot coses que al parer del tribunal correspondria saber segons la guia d'estudi encara que no hi surti. Posem que a la guia hi ha problemes de física resolts, doncs no et preguntaran sobre aquell problema que surt a la guia, si no que et preguntaran un problema semblant però no igual. Així que temari no crec que sigui tancat, si no més aviat, relacionat.
L'anex del temari de les bases, coincideix al 100% amb la guía d'estudis. Enlloc diu que preguntarán integrament en relació al document tancat, pero gaire no es poden sortir perque igual que el temari en sí, a les bases està força simplificat tot plegat.
Si ja havies estudiat per funcionari te n'adones com diuen els companys que serán notes altisimes, mes encara fent el tall a max. 3 persones per plaça.
A 4 dies de l'examen igualment ja toca repassar i ampliar una mica per si les mosques, potser hi ha alguna pregunta que podría marcar la diferencia! Sort a tots i ens veiem dissabte!!!
La opo d'Aena de l'any passat va ser un temari que te'l donava Aena, mes o menys igual d'extens que aquest de bbvv i al ser temari tancat i curt hi havia moltes preguntes que filaven bastant prim.
x això preguntava jo, al ser un temari relativament curt, si creieu que serien preguntes rebuscades de dintre del temari o si pel contrari creieu que serien més generals.
Sigui com sigui, dissabte sortirem de dubtes.
Jo m'imagino que faran un exàmen "fàcil" d'aprovar si et saps la guia d'estudis que està penjada, bàsicament perquè en alguns parcs hi ha poca gent apuntada. Ara, per treure bona nota més complicat, suposu que et posaran preguntes RELACIONADES amb els temes de la guia però que no estiguin escrites a la mateixa, i aquí és on es marcarà la diferència pels parcs amb poques places i molts aspirants.
Això és el que faria jo, però jo somio molt també.
Bones a tothom, jo tb penso que lexamen no sera nomes del temari que han facilitat,pero veient examens d'alguna opo anterior de funcionari amb la guia i havent estudiat pots contestarne bastantes per altra banda nervis i ganes de que arribi disabte anims companys!!