Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Sensacions post-examen fa 9 anys 7 mesos #57181

• jowybs
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 81
  • Gràcies rebudes: 19
Que os ha parecido? Fácil, difícil?
Yo salgo con buenas sensaciones, preguntas algunas muy fáciles para aprobar fácil, y algunas algo rebuscadillas para confundir y despuntar algo de nota todo dependerá del nivel y la gente presentada en cada parque,puede ser muy diferente de uno a otro! Suerte y el lunes salen las plantillas de corrección!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Sensacions post-examen fa 9 anys 7 mesos #57182

Yo creo que habran notas bastante altas, y mas sin descontar!

Alguien se anima a corregir el examen? :P

Suerte!!

Sensacions post-examen fa 9 anys 7 mesos #57185

• Bomber.egara
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 65
  • Gràcies rebudes: 16
Notas muy altas y mas en las zonas metropolitanas, para mi parecer demasiado facil y mas teniendo en cuenta que no descontaba, pero bueno como siempre hay que regirse a las normas del juego.

Yo creo que en los parques donde habia mucha competencia la nota de corte se quedara en un 9 minimo.

Sensacions post-examen fa 9 anys 7 mesos #57189

Jo m'he calculat un 8.1, que estant a Metropolitana Nord ja em considero fora.. què tal la resta?

Sensacions post-examen fa 9 anys 7 mesos #57191

M'ha semblat fàcil però tampoc crec q hi hagin tantes notasses. La veritat pensava q seria més tirat. Millor, així.
Això q no descomptin els errors crec q és un equivocació. Suposo q es volen assegurar d'omplir totes les places.
Sabeu si ha de sortir la plantilla la setmana vinent?

Per cert, tots tenim clar q la classe 4 d'adr no existeix? Q existeix la 4.1,4.2,4.3? (Igual q la 6.1,6.2) ;)

Sensacions post-examen fa 9 anys 7 mesos #57193

Si, per ser precisos hauria de ser "Cap resposta és correcta", però si mires la taula de "Classes i Exemples" del temari proporcionat, dóna a entendre que la opció classe 4 comptarà com a correcta.. sinó a anular la pregunta!

Sensacions post-examen fa 9 anys 7 mesos #57194

jaumitus va escriure: Si, per ser precisos hauria de ser "Cap resposta és correcta", però si mires la taula de "Classes i Exemples" del temari proporcionat, dóna a entendre que la opció classe 4 comptarà com a correcta.. sinó a anular la pregunta!

Jo diria que es una classe, i despres estan les subclasses 4.1, 4.2 i 4.3...

Hi havia una pregunta historica de quantes classes en total hi ha? la resposta era 13 crec (comptant totes les sublcasses). Pero diria que son 9 les classes en si, no? :S

Sensacions post-examen fa 9 anys 7 mesos #57197

Jo tb penso aixis... i sobre les classes era 9!!!

Sensacions post-examen fa 9 anys 7 mesos #57198

I sobre la pregunta de respiracio superficial i rapida s'associa?
Estat de xoc? O malaltia respiratoria???

Sensacions post-examen fa 9 anys 7 mesos #57199

• Tyler Durden
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Tot el poder pel poble!
  • Missatges: 180
  • Gràcies rebudes: 132
Jo aposto pel XOC, però no hem feu gaire cas... els llibres tancats des del maig haha. És el que te presentar-se a metropolitana sud.
A les anteriors: Classe 4. I 9 classes ADR.
L'examen molt fàcil, amb un estudi exhaustiu de unes dues setmanes el 9-10 és factible!
Siauuuuuuu

Sensacions post-examen fa 9 anys 7 mesos #57200

Doncs si, mirant l'ADR, no existeix ni la classe 4 ni la 6. Hi han 13 classes pq la 4.1,4.2,4.3 i 6.1 i 6.2 són una classe, no subclasse, quan parla de divisions ho fa quan parla de les 1.1,1.2,... Busqueu el google "adr 13 clases"... Però mira, en aquesta pregunta com que no hi havia ni l'opció "13" ni la de "cap és correcta" doncs val. Jo no la impugnaré però qualsevol que ho vulgui fer, la guanya segur.
Però a la pregunta de "a quina classe pertanyen el magnesi, zinc..." i poses les opcions "4" i "cap és correcta", doncs clar,molta mala llet, però com que no existeix la classe 4, la resposta més correcta és la de "cap és correcta".

Sensacions post-examen fa 9 anys 7 mesos #57201

segons temari és xoc

Sensacions post-examen fa 9 anys 7 mesos #57208

Si roger jo tb, el que comentan-to amb algun company del sem es decanten cap a la de problema respiratori... caldra esperar a dilluns jeje

Sensacions post-examen fa 9 anys 7 mesos #57209

Jo tb aposto x aquesta... aiam en que acaba :-)

Sensacions post-examen fa 9 anys 7 mesos #57213

tivero va escriure:

jaumitus va escriure: Si, per ser precisos hauria de ser "Cap resposta és correcta", però si mires la taula de "Classes i Exemples" del temari proporcionat, dóna a entendre que la opció classe 4 comptarà com a correcta.. sinó a anular la pregunta!

Jo diria que es una classe, i despres estan les subclasses 4.1, 4.2 i 4.3...

Hi havia una pregunta historica de quantes classes en total hi ha? la resposta era 13 crec (comptant totes les sublcasses). Pero diria que son 9 les classes en si, no? :S

Exacte, la de la ADR es pregunta clàssica de fa molts anys. 9 classes en total i 13 comptant les subclasses.

Temps de càrrega de la pàgina: 0.291 segons
Gràcies a Fòrum Kunena