Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

Sensacions post-examen fa 9 anys 7 mesos #57220

No vull ser pesat, però...
ADR, document oficial, www.fomento.gob.es/nr/rdonlyres/0bf459a0...9/129139/adr2015.pdf (pàgina 94)

Según el ADR, las clases de mercancías peligrosas son las siguientes:
Clase 1 Materias y objetos explosivos
Clase 2 Gases
Clase 3 Líquidos inflamables
Clase 4.1 Materias sólidas inflamables, materias autorreactivas y materias explosivas desensibilizadas sólidas
Clase 4.2 Materias que pueden experimentar inflamación espontánea
Clase 4.3 Materias que en contacto con el agua desprenden gases inflamables
Clase 5.1 Materias comburentes
Clase 5.2 Peróxidos orgánicos
Clase 6.1 Materias tóxicas
Clase 6.2 Materias infecciosas
Clase 7 Materias radiactivas
Clase 8 Materias corrosivas
Clase 9 Materias y objetos peligrosos diversos

(no existeixen subclasses, només divisions de la classe 1)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Examen C corretgit fa 9 anys 7 mesos #57221

winston wolf va escriure:

pukas23 va escriure: Discrepo en aquestes:
10-C
15-D
19-C
47-B
50-D

La 47 és molt facil... les altres no te les discutire; Però....
36 km en 10 segons, és una acceleració de 3.6km
3'6 km * (1000m/1km)
1 h * (3600 min/1h)
Si fem 3600m/3600 segons
A casa meva és 1m/s2

Tota la Raó en la 47.
això em passa per voler anar massa ràpid!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: winston wolf

Examen C corretgit fa 9 anys 7 mesos #57222

• winston wolf
  • Avatar de winston wolf Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 63
  • Gràcies rebudes: 38
El punt de rosada és la temperatura a la què l’aire s’ha de refredar per tal que es produeixi la saturació (100% de humitat relativa), sempre que no hi hagi cap canvi en el contingut de vapor d’aigua. El punt de rosada és una mesura important usada per pronosticar la formació de rosada, gebre i boirina. Si el punt de rosada i la temperatura estan molt pròxims al vespre quan l’aire comença a refredar-se, és molt probable que hi hagi boira durant la nit. El punt de rosada també és una bona indicació del contingut de vapor d’aigua real de l’aire, a diferencia de la humitat relativa, la qual té en compte la temperatura de l’aire. Un punt de rosada alt indica un contingut de vapor d’aigua alt; un punt de rosada baix indica un contingut de vapor d’aigua baix. A més a més, un punt de rosada alt indica una millor possibilitat de pluja, tempestes severes i tornados.

També es pot utilitzar el punt de rosada per pronosticar la temperatura mínima durant la nit. Sempre que no s’anticipi cap front nou durant la nit i la humitat relativa vespertina sigui major què o igual a 50%, el punt de rosada vespertí ens donarà una idea de quina temperatura mínima s’espera durant la nit, ja què l’aire mai pot posar-se més fred que el punt de rosada.

Examen C corretgit fa 9 anys 7 mesos #57225

• EchoKiloLima
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 120
  • Gràcies rebudes: 44
Nois/es la del magnetotèrmic algú la té clara?

Examen C corretgit fa 9 anys 7 mesos #57226

la del 30 mA crec q al temari en parla , ja que el dispositiu electromecanic n es...

Examen C corretgit fa 9 anys 7 mesos #57227

Pero, 30 mA es la sensibilitat del diferencial, oi?

no té cap relació amb el magnetotermic, vaja, crec

Examen C corretgit fa 9 anys 7 mesos #57228

Bones,

d'on heu tret aquesta informacio?

"El punt de rosada és la temperatura a la què l’aire s’ha de refredar per tal que es produeixi la saturació (100% de humitat relativa), sempre que no hi hagi cap canvi en el contingut de vapor d’aigua. El punt de rosada és una mesura important usada per pronosticar la formació de rosada, gebre i boirina. Si el punt de rosada i la temperatura estan molt pròxims al vespre quan l’aire comença a refredar-se, és molt probable que hi hagi boira durant la nit. El punt de rosada també és una bona indicació del contingut de vapor d’aigua real de l’aire, a diferencia de la humitat relativa, la qual té en compte la temperatura de l’aire. Un punt de rosada alt indica un contingut de vapor d’aigua alt; un punt de rosada baix indica un contingut de vapor d’aigua baix. A més a més, un punt de rosada alt indica una millor possibilitat de pluja, tempestes severes i tornados.

També es pot utilitzar el punt de rosada per pronosticar la temperatura mínima durant la nit. Sempre que no s’anticipi cap front nou durant la nit i la humitat relativa vespertina sigui major què o igual a 50%, el punt de rosada vespertí ens donarà una idea de quina temperatura mínima s’espera durant la nit, ja què l’aire mai pot posar-se més fred que el punt de rosada. "

està normalitzada d'una font oficial?

Gracies.

Examen C corretgit fa 9 anys 7 mesos #57229

niketu va escriure: Pero, 30 mA es la sensibilitat del diferencial, oi?

no té cap relació amb el magnetotermic, vaja, crec

sii es la sensibilitat del diferencial 30mA , pero crec q del magnetotermic deia algo de 30 a 40 mA , no o tinc gaire clar tmpoc......

Examen C corretgit fa 9 anys 7 mesos #57230

3.2.1. Magnetotèrmic

- Dispositiu tèrmic: Actua com a relé tèrmic per a la sobreintensitat, actuant d’acord amb el temps i el valor de la d’aquesta. Es fabrica amb diferents gràfiques de tall que regulen aquests dos paràmetres.

- Dispositiu electromagnètic: Actua de forma instantània quan detecta un curtcircuit o sobreintensitats d’un valor molt elevat.

Aquí tens company

Examen C corretgit fa 9 anys 7 mesos #57231

Javi pero aquesta resposta no surt crec, han canviat electromagnetic per electromecanic... per aixo no hem queda clar quina es....
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: jaumitus, javipressfit

Examen C corretgit fa 9 anys 7 mesos #57232

winston wolf va escriure:

pukas23 va escriure: Discrepo en aquestes:
10-C
15-D
19-C
47-B
50-D

La 47 és molt facil... les altres no te les discutire; Però....
36 km en 10 segons, és una acceleració de 3.6km
3'6 km * (1000m/1km)
1 h * (3600 min/1h)
Si fem 3600m/3600 segons
A casa meva és 1m/s2

www.google.es/amp/es.m.wikihow.com/calcu...mp%3D1?client=safari

Examen C corretgit fa 9 anys 7 mesos #57236

genisru va escriure: Javi pero aquesta resposta no surt crec, han canviat electromagnetic per electromecanic... per aixo no hem queda clar quina es....

Tota la raó company, no m'havia fixat... A veure que diuen, perquè les altres no coincideixen no? Quin mal de cap!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: genisru

Examen C corretgit fa 9 anys 7 mesos #57237

Si Jo tmpoc m'havia fixat... si haviam com queda perque lo dels 30mA tb sona una mica extrany...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: javipressfit

Examen C corretgit fa 9 anys 7 mesos #57238

• Genís1414
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 89
  • Gràcies rebudes: 35
Així doncs, les preguntes que tenen mambo i pel que crec que són...
10-B. Pot arribar a 40km/h (Si a la guia posa això, se suposa que va a missa, no diu res de vessants més exposades al sol, i discrepo que sigui sempre així)

15-D. Una baixa humitat absoluta de la massa d'aire o impugnable (cosa que dubto) pels que fileu més prim ja que la pregunta més correcta seria, La temperatura baixa de rosada ens està indicant: seguiria sent una baixa humitat)

19-C. La columna es trencarà en la capa del canvi de temperatura. (Tant la A com la C són correctes, però per mi és més correcta la C ja que el fum no s'aplana i es propaga horitzontalment just sobre l'incendi).

21-B. 9 Classes (9 Classes, 13 classes+subclasses, i no hi doneu més voltes perquè no l'aconseguireu impugnar...)

32- C és la més correcta (però impugnable perquè per mi ho serien totes depenent del cas, tot i així dubto que la impugnin)

42- D sobreintensistat -termic curcrircuit-electromecanic (sigui electromecànic o electromagnètic segueix sent la mateixa resposta tinc entès)

47-A 1m/s2 (acceleració mitjana és la diferència de velocitat entre la diferència de temps, i ha d'estar a les mateixes unitats, 36km/h= 10m/s, si passa per tant l'ncrement de velocitat es 10, en 10 segons es 1)

50- D (quantitat de calor necessària per augmentar 1ºC... (la A és la calor latent)

58-B Volts (un discriminador de corrent et parla de tensions, voltatges(volts), i si a més es connecta en paral·lel, no pot ser ampers perquè es mesuren en serie)

Bé, més que res perquè m'avorreixo i no puc esperar a demà :whistle:

Salut
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Jan1899, genisru

Examen C corretgit fa 9 anys 7 mesos #57239

jo estic igual ,la 47 lo de electromecanic et sona?? jo me vaig quedar ven cardat al tornar a llegir la pregunta a casa.... aixo x anar massa rapid... i a la 19 jo crec que es la de la columna que s'aplana... en fi tocara esperar a dema.. espero que ho publiquin d'hora jeje anims!!

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Temps de càrrega de la pàgina: 0.180 segons
Gràcies a Fòrum Kunena