Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

Examen C corretgit fa 9 anys 7 mesos #57244

Bones! sobre la pregunta 19, la resposta correcte es la mescla de l A i C, perque el fum tan sols es desplaça horitzontalment tan sols quan la columna de fums puja i troba el canvi de temperatura i es trenca.Per tan crec que es pot impugnar. El fum no es desplaça horitzontalment sobre l incendi, sino que va pujant en columna fins a trencar-se.
Algú em pot ajudar a com fer l impugnació i si hi ha un entes de la materia i creu que no es aixi que m ho expliqui perque a mi m ho han ensenyat aixi. Gracies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Examen C corretgit fa 9 anys 7 mesos #57245

• EchoKiloLima
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 120
  • Gràcies rebudes: 44
Jo també penso que la resposta correcte pot ser la A i C, és cert que la columna UN COP ARRIVA a la capa d'inversió es desplaça horitzonalment, però la resposta només diu que es desplaça horitzontalment, cosa que no és certa fins que no arriva a la capa d'inversió, en tot cas, primer es desplaça verticalment...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Jan1899

Examen C corretgit fa 9 anys 7 mesos #57247

Bé, sembla que som uns quants que pensem així, que fem? perquè jo no he impugnat mai una pregunta jeje

Examen C corretgit fa 9 anys 7 mesos #57267

La columna si s'aixeca i es desplaça horitzontalment seria partida!! I esta cla que es la horitzontalment, per la pressió que crea la inversió no puja inclus baixa arran de terra!
...

Examen C corretgit fa 9 anys 7 mesos #57269

No estic del tot d acord amb tu, l inversio termica pasa a les altes capes de la troposfera, no arran de terra. La columna de fum no es queda com si sigues una boira. Podriem esbrinar-ho amb algun meteoroleg i aixi sortir de dubtes

Examen C corretgit fa 9 anys 7 mesos #57270

Exacte, la columna puja verticalment fins la capa d inversió alla es trenca i es desplaça horitzontalment.

Examen C corretgit fa 9 anys 7 mesos #57273

La columna de fum si que es queda com si fos una boira, i es desplaça de forma horitzontalment. Això passa quan hi ha un anticicló molt potent, normalment al gener.

Examen C corretgit fa 9 anys 7 mesos #57299

Algú pot penjar la pagina que va de la preg. 31-35 del model C??
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Jan1899

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Temps de càrrega de la pàgina: 0.152 segons
Gràcies a Fòrum Kunena