Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Com us ha anat l'entrevista? fa 9 anys 2 mesos #59308

Com manipuleu les dades, parleu de fracàs de la convocatoria pq s ha acabat el enchufisme. Ja no podeu ficar els amiguetes a dit i això és el que no agrada als de ASBOVOCA i per això tanta crítica. Els fot ràbia no ser els senyoritos del cortijo.
Respecte els empadronaments fantasma, no son cap novetat. Molts dels voluntaris q hi ha actualment, han fet aquesta trampa, pero com eren amiguets no es va denunciar, ni treure a la llum.
Darrera aquestes queixes hi ha una pataleta amb l afany de recuperar el poder d enxufar q ara han perdut, y lo sabes....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Com us ha anat l'entrevista? fa 9 anys 2 mesos #59309

Amb conseqüència les mèdiques també s'hauran d'aplaçar...
Gràcies genis!

Com us ha anat l'entrevista? fa 9 anys 2 mesos #59310

Company nose d'on treus tu que asbovoca pot ficar amiguetes? No o podra fer ara ni abans perque no pinta res a les convocatories... ja que es una asociassio formada x els mateixos bv, ni estan al proces ni participen de cap manera , que estiguis resentit perque potser et van deixar fora d'algun parc es una altra cosa pero no diguis que tot funcionava igual xk et puc dir que no es veritat, igual et dic que alguns caps de parc segur q ho van fer i lis agues agradat fer-ho en aquesta, jo estic a favor d'aquesta opo ja que aixi no interfereixen ningu pero el panorama es el que hi ha i jo lis dono la rao!!

Com us ha anat l'entrevista? fa 9 anys 2 mesos #59312

genisru va escriure: Company nose d'on treus tu que asbovoca pot ficar amiguetes? No o podra fer ara ni abans perque no pinta res a les convocatories... ja que es una asociassio formada x els mateixos bv, ni estan al proces ni participen de cap manera , que estiguis resentit perque potser et van deixar fora d'algun parc es una altra cosa pero no diguis que tot funcionava igual xk et puc dir que no es veritat, igual et dic que alguns caps de parc segur q ho van fer i lis agues agradat fer-ho en aquesta, jo estic a favor d'aquesta opo ja que aixi no interfereixen ningu pero el panorama es el que hi ha i jo lis dono la rao!!

Em sembla q no ho has llegit be.
Dic q aquestes crítiques a la convocatoria, venen pq els voluntaris (representats per asbovoca), han perdut el poder d enxufar i no pq considerin q la convocatoria está mal feta.
Quan la cosa anava a dit, no es queixaven paz.
Els empadronaments fantasma només son un argument interessat, ja q no son cap novetat.
Crec q aquesta convocatoria es la més justa q s ha fet, ja que es basa en l esforç, i no en l amiguisme.
I no estic ni resentit, ni fora, només dic les coses pel seu nom.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Jan1899

Com us ha anat l'entrevista? fa 9 anys 2 mesos #59314

• despertaferro33
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 38
  • Gràcies rebudes: 23
catastrofista? hi hauran places descobertes per culpa d'una mala gestió en la convocatoria. han anat fent nyapes a mida uqe ha passat la opo i ni ells savien com ho farien a la següent fase, dit per ells mateixos. D'aixo s'en diu fer una bona convocatoria? desde els propis bombers voluntaris s'han demanat aquesta convocatoria de places amb un nou model obert a tohom, per evitar els possibles favoritismes que si, en algun parc hi havien , pero no en tots. els talls de les proves fan que gent que esta a primera opcio a un parc quedi fora, i al final una altre que estava en segona o tercera opcio pasi a les mediques amb una nota inferior . ah, i 15 km en linia recta por significar un trajecte de 30 minuts de carreteres de curves...o sigui que els 15 km son inviables en molts casos.
Podriem parlar de moltes coses a millorar,pero si l'administracio ja et diu que l'han cagat...sera per algo.
Ah!i si em queixo no es per que no haver aconseguit plaça. la plaça ja la tinc fa molts anys, i es de funcionari
les coses ja que es fan , shan de fer be, i haver fet un ranking de puntuacions tipus AOÇF hauria fet que entressin els millors, cosa que ara no s'ha fet
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: roger_35bg

Com us ha anat l'entrevista? fa 9 anys 2 mesos #59315

• despertaferro33
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 38
  • Gràcies rebudes: 23

antoniuu va escriure: Com manipuleu les dades, parleu de fracàs de la convocatoria pq s ha acabat el enchufisme. Ja no podeu ficar els amiguetes a dit i això és el que no agrada als de ASBOVOCA i per això tanta crítica. Els fot ràbia no ser els senyoritos del cortijo.
Respecte els empadronaments fantasma, no son cap novetat. Molts dels voluntaris q hi ha actualment, han fet aquesta trampa, pero com eren amiguets no es va denunciar, ni treure a la llum.
Darrera aquestes queixes hi ha una pataleta amb l afany de recuperar el poder d enxufar q ara han perdut, y lo sabes....

desde els mateixos bombers voluntaris es d'on va sortir la idea de fer una convocatoria oberta a tothom , com s'ha fet.,el problema es que s'ha fet tard i malament. no es pataleta, es veure com tota la feina que s'ha fet s'ha anat a norris per culpa de un organ gestor que no sap fer les coses be en molts dels processos que fa.
tant de temps lluitant pe una convocatoria en condicions i ara tenim aixo: places sense cobrir, gent entrant amb notes mes baixes que d'altres que s'han quedat fora, gent que viu a 50 km del parc i no es operativa, ....
pero be, vist sense el coneixement de tot es molt facil parlar en un foro.

sort a tots els que entreu amb ganes i feu una bona feina,

Com us ha anat l'entrevista? fa 9 anys 2 mesos #59316

antoniuu va escriure:

genisru va escriure: Company nose d'on treus tu que asbovoca pot ficar amiguetes? No o podra fer ara ni abans perque no pinta res a les convocatories... ja que es una asociassio formada x els mateixos bv, ni estan al proces ni participen de cap manera , que estiguis resentit perque potser et van deixar fora d'algun parc es una altra cosa pero no diguis que tot funcionava igual xk et puc dir que no es veritat, igual et dic que alguns caps de parc segur q ho van fer i lis agues agradat fer-ho en aquesta, jo estic a favor d'aquesta opo ja que aixi no interfereixen ningu pero el panorama es el que hi ha i jo lis dono la rao!!

Em sembla q no ho has llegit be.
Dic q aquestes crítiques a la convocatoria, venen pq els voluntaris (representats per asbovoca), han perdut el poder d enxufar i no pq considerin q la convocatoria está mal feta.
Quan la cosa anava a dit, no es queixaven paz.
Els empadronaments fantasma només son un argument interessat, ja q no son cap novetat.
Crec q aquesta convocatoria es la més justa q s ha fet, ja que es basa en l esforç, i no en l amiguisme.
I no estic ni resentit, ni fora, només dic les coses pel seu nom.

els bombers voluntaris son representats per el consell de bv, asbovoca es una associacio i nomes representa a qui paga no a tot el colectiu i si de veritat dius que es queixen per aixo... deunido nomes as de pasar x qualsevol parc de bombers voluntaris i aiam si surts pensant que nomes es queixen per no poder enxufar.. salut!!

Com us ha anat l'entrevista? fa 9 anys 2 mesos #59317

• Gorg16
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Alea iacta est.
  • Missatges: 11
  • Gràcies rebudes: 2
Així que trobeu que a esta convocatòria trobaran els empadronaments fantasma? És a dir a la gent que viu a més de 14km del parc?

G16.

Com us ha anat l'entrevista? fa 9 anys 2 mesos #59318

Doncs jo no ho veig tan desastros...lo de una llista com a aof hagues sigut el mateix, els millors dels 15km aprop del parc entrarien, es el que pasara ara. Lo de les places descobertes pasara en l 1% dels casos, a per tot s ompliran les places i si aixo no pasa l any que ve n hi haura una altre de 150. A poc a poc i bona feina, es la primera que es fa i si per aixo l opo ja es una merda doncs no ser, a mi no m arriba aquesta info, sera que teniu mes bons contactes. A l Emporda estem molt tranquils, els que ens ho hem currat mes estem amunt. Si, hi ha gent de Portobou que amb un 5 al teoric pasara, pero que hi vols fer si si han apuntat els que son i alla no hi viu practicament ningu...aixo pasa com a Pont de Suert, i be que fan la feina que se ls demana.

Com us ha anat l'entrevista? fa 9 anys 2 mesos #59319

Totalment jan, a l'alt emporda estem bastant be a portbou com dius hi ha gent amb un 5 i algo q a pasat, tb pq hi havien 12 places(dels parcs q mes places han donat) i no viu tanta gent com a les metropolitanes ,encara qe som nomes 3/4 del poble..., pero em sembla que hi ha 12 parcs darreu que quedaran places desertes.. hauran desperar 2 anys mes x lo menos x tenir gent xro si ,es ho que hi ha.... jo dins d lo que e vist tmpoc em puc queixar pero es ho que dic que entenc que hi hagi parcs en una situacio molt dolenta i si han de esperar 2-3 anys mes es poden morir....

Com us ha anat l'entrevista? fa 9 anys 2 mesos #59320

Cadaques per 8 places han quedat 5 persones...

Com us ha anat l'entrevista? fa 9 anys 2 mesos #59321

Per aixo, quina culpa te l administracio si a una parc amb demanda de 12 places s hi presenten 12 persones? O que a Pont de Suert hagin de tancar el parc perque ningu d alla es presenta com a voluntari?? O arreglen lo dels 15km per casos exepcionals o no s hi pot fer res...la gent es la que hi ha i les places les que son, no podem obligar a que s hi apuntin i si hi ha parcs que han de tancar per falta de gent doncs que tanquin i pressionin, aixi potser aquell parc pasara a ser combinat (amb professionals i voluntari) si la demanda dels serveis o exigeix, i aixi t assegures personal tot l any

Com us ha anat l'entrevista? fa 9 anys 2 mesos #59322

genisru va escriure: Cadaques per 8 places han quedat 5 persones...

Doncs les 5 millors per aquell parc, l any que ve una altre opo i s acabara d emplanar. Aquest any tindran 5 persones mes que no esta malament. No es pot tenir tot ni regalar les places

Com us ha anat l'entrevista? fa 9 anys 2 mesos #59323

Clar aqui esta el tema de aquets 5 de cadaques quants an quedat del poble?
Podran donar resposta cuan sagi de fer una sortida o culsevol cosa seran operatius?
lo del pont del suert nose pq es pero si es un parc de aquets que han qedat desertes es potser perque al tall per anar a les fisiques potser van passar 4/5 de segones opcions i els van fer fora als de primera que tenien menys nota, pero eren del poble i despres a entrat a les seves primeres opcions, ines una putada.. a sant climent va passar amb una noia va fer fora aun del poble per 0,2 i despres no es va presentar a les fisiques i el noi no va tenir opcio, ( compte , jo penso que si esta dintre dels 15 km encara q no estigui al poble si te millor nota a d'entrar si o si per deban d'un del poble) pero aqui esta la questio com ho regules...

Com us ha anat l'entrevista? fa 9 anys 2 mesos #59324

despertaferro33 va escriure:

antoniuu va escriure: Com manipuleu les dades, parleu de fracàs de la convocatoria pq s ha acabat el enchufisme. Ja no podeu ficar els amiguetes a dit i això és el que no agrada als de ASBOVOCA i per això tanta crítica. Els fot ràbia no ser els senyoritos del cortijo.

desde els mateixos bombers voluntaris es d'on va sortir la idea de fer una convocatoria oberta a tothom , com s'ha fet.,el problema es que s'ha fet tard i malament. no es pataleta, es veure com tota la feina que s'ha fet s'ha anat a norris per culpa de un organ gestor que no sap fer les coses be en molts dels processos que fa.
tant de temps lluitant pe una convocatoria en condicions i ara tenim aixo: places sense cobrir, gent entrant amb notes mes baixes que d'altres que s'han quedat fora, gent que viu a 50 km del parc i no es operativa, ....
pero be, vist sense el coneixement de tot es molt facil parlar en un foro.

sort a tots els que entreu amb ganes i feu una bona feina,

Aconseguir 350 places crec q no es poc. Si no s omplen, és per falta de demanda, com be diu en Jan, no pq s hagi fet algo malament.
Per bombers professionals només en van sortir 150 i hi han encara més vacants desertes q aquestes 150 no cubriran.
Tens rao q tot es pot fer millor, i crec q el sistema actual ha millorat. Creus q era millor l anterior?

Temps de càrrega de la pàgina: 0.204 segons
Gràcies a Fòrum Kunena