Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Com us ha anat l'entrevista? fa 9 anys 2 mesos #59325

• Genís1414
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 89
  • Gràcies rebudes: 35
Tuixén: 4 places-1 aspirant
Pinós: 4 places-1/2 aspirants
Llívia: 4 places-3 aspirants
Coll de Nargó: 4 places- 3 aspirants
Esterri d'Aneu: 4 places- 3 aspirants
Batea: 4 places-3 aspirants
Sant Llorenç de Morunys-6 places-1/2 aspirants.
(i 3 o 4 més que ni havent-hi empadronaments fantasma, no robarien les places als del poble, i possiblement sense alguns fantasmes d'aquests es veurien obligats a tancar el parc per falta de personal. Considero que millor 1/2 que 0).
Molta gent d'aquests pobles es queixaven de lo malament que havien fet fent opo pels empadronaments fantasma i tota això perquè a la gent del poble no els hi anava bé que gent de fora entrés perquè treia places als del poble, que hauria de ser tot com abans, etc. PERDONA??? (on estic jo) estem parlant de 8 places vacants en 2 pobles!! Si són tant rucs o desganats la gent del mateix poble de no presentar-se, no entregar els papers quan toquen o no preparar-se, és falta de ganes, així que motivats per ser voluntaris no ho estaran. A tot arreu segur que no és així, però osti són moltes places lliures... Pot ser una opo més bona o més dolenta, la qüestió és que n'han tret una que ja és molt, i ja ho corregiran a la següent, que fàcil de fer no és.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Com us ha anat l'entrevista? fa 9 anys 2 mesos #59326

Aqui teniu la proba, 8 places de 350...cremem-ho tot!! I en el cas del de Cadaques, si tantes ganes en tenia nomes calia que s apuntes a Portbou, perque tenia la possibilitat per distancia i ara tindria plaça. Sino es perque no estava tan motivat. Jo m hagues apuntat a totes
I el tema de la cobertura del servei, qui et diu que tots els 5 de Cadaques viuen o no viuen a Cadaques i dels que hi viuen potser treballen a Roses, Girona...com donaran cobertura?? Es que aquesta es un altre...es diu que s ha de ser del poble pero potser treballes a Pequin i un que no es del poble treballa just al canto del parc
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Genís1414

Com us ha anat l'entrevista? fa 9 anys 2 mesos #59327

• despertaferro33
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 38
  • Gràcies rebudes: 23

antoniuu va escriure:

despertaferro33 va escriure:

antoniuu va escriure: Com manipuleu les dades, parleu de fracàs de la convocatoria pq s ha acabat el enchufisme. Ja no podeu ficar els amiguetes a dit i això és el que no agrada als de ASBOVOCA i per això tanta crítica. Els fot ràbia no ser els senyoritos del cortijo.
Respecte els empadronaments fantasma, no son cap novetat. Molts dels voluntaris q hi ha actualment, han fet aquesta trampa, pero com eren amiguets no es va denunciar, ni treure a la llum.
Darrera aquestes queixes hi ha una pataleta amb l afany de recuperar el poder d enxufar q ara han perdut, y lo sabes....

desde els mateixos bombers voluntaris es d'on va sortir la idea de fer una convocatoria oberta a tothom , com s'ha fet.,el problema es que s'ha fet tard i malament. no es pataleta, es veure com tota la feina que s'ha fet s'ha anat a norris per culpa de un organ gestor que no sap fer les coses be en molts dels processos que fa.
tant de temps lluitant pe una convocatoria en condicions i ara tenim aixo: places sense cobrir, gent entrant amb notes mes baixes que d'altres que s'han quedat fora, gent que viu a 50 km del parc i no es operativa, ....
pero be, vist sense el coneixement de tot es molt facil parlar en un foro.

sort a tots els que entreu amb ganes i feu una bona feina,

Aconseguir 350 places crec q no es poc. Si no s omplen, és per falta de demanda, com be diu en Jan, no pq s hagi fet algo malament.
Per bombers professionals només en van sortir 150 i hi han encara més vacants desertes q aquestes 150 no cubriran.
Tens rao q tot es pot fer millor, i crec q el sistema actual ha millorat. Creus q era millor l anterior?

si no s'omplen es per el joc de malabars que han fet en el tall, si haguessin sumat notes i haguessin passat tots els que treien un 5 amb temaric i fisic, despres haguessin pogut fer una tria amb els millors. deixant a gent fora d'un parc per que un segona o tercera opcio tenia ems nota fa que aquests primers no acabin el proces i o quedin places lliures o entri gent amb menys nota. no es pre falta de demanda, reocrdo que aproximadament hi havien 1600 sol.licituds oi? no se, pero gent hi havia.
els bombers voluntaris no creien en el antic model, pero almenys tenien una ventage , que era coneixer la persona que entrava, que ja es algo, cosa que no vol dir qque despres et podria sortir rana eh, pero ara entraran pocs i a saber com son.. que es millor ara? si, que s'ha fet malament deixant de banda coses que els representats dels bombers voluntaris demanaven? tambe
amb aquestes 350 places no es cobreix res, ni amb les 150 de funcionaris, pero almenys a funcionaris hi ha la previssio d'entrada de varies convocatories ( que taqparan forats i para de contar) , a BBVV hi ha una mancança molt gran que no es soluciona amb 350 que entraran en any i mig amb sort, i d'aquests en 3-4 anys hauran plegat potser una cinquena part. i els parcs cada vegada es queden amb menys gent...
lo dicho, els que entreu feu un bon servei i com em van dir a mi, benvinguts a la guerra amb l'administracio . i si no ho veieu aixi , el temps em donara la raó
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: genisru

Com us ha anat l'entrevista? fa 9 anys 2 mesos #59328

Merci per l avis, els que entrem ho intentarem fer lo maxim de be que poguem i col.laborarem amb els funcionaris quan ens ho demanin.
El govern va anunciar que per l any que ve n hu haura una altre de 150. Esperem que amb aquestes dues els parcs quedin amb mes bones condicions que no estaven abans.
Del tema escollir a dit, trovo malament que vegis que era millor perque ara s han fet entrevistes igual que ha funcionaris i tan en un cas com en l altre et pot sortir rana com dius tu. Total, que montar aquest "pollo" per 8 places ho trovo exesciu, pero es la meva opinio.
Salut

Com us ha anat l'entrevista? fa 9 anys 2 mesos #59330

Bona nit a tots,

Jo també sóc un dels que espera amb ganes que publiquin el resultat de l'entrevista i veure si continuo endevant. A mi quan em van fer l'entrevista una de les últimes preguntes que em varen fer es que em semblava aquest sistema per accedir a BBVV i els hi vaig ser molt franc... Els vaig dir que com a sistema em semblava correcte, potser amb algunes coses a millorar pero que el problema més gran desde el meu punt de vista es que es feia massa llarg per als aspirants. Crec que es un bon sistema si els plaços fossin més curts... No se exactament a que respon un plaç d'un mes per a publicar els resultats de les entrevistes si en el mateix moment de fer-la ja et deuen catalogar com a apte o no apte. No crec que a día d'avui recordin que vam respondre cadascú de nosaltres a les preguntes...

Crec que en el cas dels voluntaris, tenint en compte que no vius de la feina de bomber si no de la teva profesió, el procés d'accés hauría de ser més àgil, més que res per que tinc experiencia en voluntariat i sé perfectament que la gent va i bé continuament i d'aquesta manera en que practicament pasen 2 anys desde la publicació de la convocatoria fins que els nous bombers son nomeneats no es massa operatiu. Mantenint el mateix sistema i simplement reduint els plaços per publicar els resultats de les proves podriem haver guanyat practicament 3 i els escollits ja podrien inclús haver començat el curs. Compteu... 1 mes per publicar els resultats de la prova de coneixements, 20 díes per publicar els resultats de les físiques i 1 mes per a publicar els resultats de les entrevistes i psicos (casi 2 mesos desde que es van fer els psicos)...

Espero que compleixin amb la previsió i publiquin els resultats demà tot i que un company ha trucat a convocatories i li han dit que fins la setmana vinent no es reuneix el tribunal....

Sort a tots!

Com us ha anat l'entrevista? fa 9 anys 2 mesos #59342

Tal com diuen alguns companys hi ha un problema important de discriminacio de notes entre parcs, pero es normal que passi aixo mentres un dels requisits sigui viure a 15km del Parc ja que els parc amb notes altes són a àrees metropolitana i els de notes baixes son als territoris rurals on hi ha un problema molt important de falta de poblacio i oportunitats laborals, poder es tindrien de replantejar el sistema de voluntariat en aquestes zones?
El problema no es del sistema de selecció de bombers voluntari sino de falta de persones i oportunitats laborals en aqueste zones.
Qui te avui en dia una feina fixa? Poder avui puc cobrir el parc on me presentat però poder l'any vinenet amb quedo sense feina i tinc que anar a BCN a buscar feins i deixar de cobrir el parc on estic.

Com us ha anat l'entrevista? fa 9 anys 2 mesos #59353

Exacte! Aquest és un dels problemes la mobilitat laboral que hi ha avui en día fa que potser ara estiguis residint a 15 km del parc i abans d'acabar la oposició hagis cambiat de residencia per que t'ha sortit feina a un altre banda...

Per això deia jo que un procès de selecció i formació tant llarg no es massa operatiu ni s'ajusta a les necessitats reals del servei... Com dic abans i els hi vaig dir als entrevistadors em sembla bé que l'accés es faci de manera que garanteixi l'igualtat d'oportunitats i em sembla un bon sistema l'actual, pero el procès ha de ser més curt, per una banda per mantenir la motivació dels aspirants i segona per poder cobrir les necessitats de personal dels Parcs.

Avui en día la gent jove acostuma a cambiar bastant de residencia, per estudis, feina, per a viure amb la parella que potser es d'un altre punt del país... i si per a cobrir vacants s'ha de fer una convocatoria impliqui 1 any de procès de selecció + 1 any de formació i pràcitques es poden trobar que quan hagis estat nomenat voluntari ni tan sols mantinguis la residencia on la tenies en el moment d'inscriuret a la convocatoria. Crec que tot el procés selecció + formació + pràctiques no hauría de superar el periode d'1 any.

No es el meu cas per que jo si que tinc feina fixa afortunadament pero mirant al meu entorn veig que el cas de la gent jove en general es el que descric en el post i encara més en les zones rurals on les oportunitats laborals son més aviat escasses i mola població jove opte per buscarse la vida a la zona metropolitana.

Com us ha anat l'entrevista? fa 9 anys 2 mesos #59445

• Roger Vilarrubla
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 1
  • Gràcies rebudes: 0
Bones companys, ahir vaig parlar amb convocatòries, i hem van dir que el consell no s'ha reunit encara, per tant diuen que no saben les dates de la publicació
Poden ser la setmana vinent o l'altra( això es el que hem van dir)

Com us ha anat l'entrevista? fa 9 anys 2 mesos #59449

La veritat es que no se m pasa pel cap que esta pasant aqui...1 mes i mig per penjar un pdf on posi apte/no apte...ho trovo molt heavy, molt heavy...que ens diguin que ho deixem per l any que ve aixi podem estar aquest any tranquils sense organitzar-nos per fer el curs perque aquesta incertesa es indignant

Com us ha anat l'entrevista? fa 9 anys 2 mesos #59465

• muchojipidepostal
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 239
  • Gràcies rebudes: 39
MADAFAKAS !!!

"Centra't en el que pots fer i no perdis el temps en el que està fora del teu control"

Com us ha anat l'entrevista? fa 9 anys 2 mesos #59518

Venga que hi ha moviment a la Web, han canviat la previsió de publicació : 2a setmana de maig

Que patètic :(
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: EchoKiloLima

Com us ha anat l'entrevista? fa 9 anys 2 mesos #59521

Si clar segona setmana de maig ja i estem ara falta que cumpleixin i veien com i van no ho espero pas, res haurem de treure encara mes paciencia nse d'on i haviam div si hi ha sort... ara a esperar a que surtin i demanim cualsevol cosa per posarnos tots a correr x presentar-ho cuan toca... i no ens pasem ni un minut q et quedes fora ;) :angry: :angry: :angry:

Com us ha anat l'entrevista? fa 9 anys 2 mesos #59523

la veritat que jo no m'enfio pas veient com ha anat tot plegat... també s'haurà de retrassar les mèdiques i no han canviat re...
en fi, pasciència bona!

Com us ha anat l'entrevista? fa 9 anys 2 mesos #59524

• muchojipidepostal
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 239
  • Gràcies rebudes: 39
Vergonyòs. Quin exemple de merda que ens donen aquests mentecatus.

"Centra't en el que pots fer i no perdis el temps en el que està fora del teu control"

Com us ha anat l'entrevista? fa 9 anys 2 mesos #59525

A veure nois relaxing cup, jo al igual que tu estix cremat de l espera pero si s han dignat a canviar-ho avui per posar que aquesta setmana sortiran, crec que es la vençuda, sino directament no haguessin canviat res o haguessin posat la següent.
Keep calm hehe ;)

Temps de càrrega de la pàgina: 0.246 segons
Gràcies a Fòrum Kunena