Hola, soc un estudiant d'enginyeria i he decidit ser bomber. Ja m'he informat mes o menys de com van les oposicions i les diferents proves, però segueixo sense tenir clars uns cuants temes com es lo dels mèrits. Ara mateix tinc 19 anys i el proper any tinc pensat deixar la carrera i començar un cicle superior, el tema és que no se quin cicle fer per tal que a l'hora d'opositar ens uns cuants anys hem comptin aquests ''mèrits'.
Els meus dubtes son...,Com funcionen i què són exactament els mèrits? Quin cicle hauria de fer? Puc fer altres coses per a tenir més ''mèrits''?
Si t'has informat veuras que no a totes les oposicions de bombers donen mèrits els estudis, ara mateix a bombers de la generalitat no donen mèrits però si a bombers de barcelona. Per altre banda una carrera et pot donar la opció d'opositar a sots-inspector o inspector.
Tot i així si vols fer un grau superior a bombers barcelona n'hi ha uns quants que ara mateix no sabria dir-te ho posa a les bases, pero haurien de ser o be tecnics, electrics, mecànics... o be del sector sanitari.