Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

CARNETS C, D, +E. fa 18 anys 2 mesos #10213

• xs
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 37
  • Gràcies rebudes: 0
Hola companys jo tinc el C, C+E, el meu dubte es si treurem el D pk he sentit dir que apartir del setembre seria més complicat treures aquets carnets,(C,D,E) que volien fikar més practiques o alguna cosa d'aquestes per tant: més complicat = més car.

ALGU MÉS A SENTIT A DIR ALGO REFERENT A CARNETS diria queu diuen als autoscoles?

Després el dilema és si realement a de canviar al setembre, només tenim fins al 31 de juliol per treure'ns els carnets més barats per una pròxima convocatoria.

Realment seria putada treuresel ara i que a proximes comvocatories es fes realitat l'especulació sobre carnets per aquesta convocatoria conta l'ADR i el D no.

-Salud i força al canut.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

CARNETS C, D, +E. fa 18 anys 2 mesos #10216

• mai_mosso
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 94
rumors n'hi ha molts...jo t'aconselleria treuret el D donat que nomes has de fer un teoric(per lliure son 100 eurillos) i 1 examen pràctic de circulació, no hi ha pistes si tens el C, que et pot costar uns 300 eurus mes....es interessant no??

per mi millor si no tel treus pero aixi tens 0,5 menys, jejejejjej

salut

CARNETS C, D, +E. fa 18 anys 2 mesos #10218

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
La verdad, no sé exactamente qué es lo que van a cambiar, pero tengo entendido que lo van a complicar bastante más. A partir de septiembre. La práctica, no se cómo irá. Pero para la teoría van a poner clases obligatorias presenciales (rollo ADR). Y todo, como tú bien dices, para sacarnos más pasta. :x
Tengo compañeros en tu misma situación y, aunque las opos estén encima, se lo están sacando ya para evitarse presicamente todo ese mamoneo ...
Incluso tengo un colega que, aunque no tiene moto y de momento no piensa tenerla, se está sacando el carnet de moto, para tenerlo por si las moscas!!! (no es broma) jajajaj!!

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

CARNETS C, D, +E. fa 18 anys 2 mesos #10233

Si no tinc entés malament el C i el C+E es pel Septembre de l'any vinent, el D si que hem temo que es per aquest o inclús ja està modificat.

Salut

CARNETS C, D, +E. fa 18 anys 2 mesos #10234

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Doncs jo estic a l'autoescola treguenme el E, i m'han comentat que la cosa està en que el setembre envien a Madrid la reforma per complicau tot una mica mes i sigui mes dificil.

El dilema es. ... "Quan trigaran en aprovar la nova reforma?" Aixi que un cop es te el C+E , l'especific de D es poca coseta i despres només has de fer circulació, jo ja tinc pensat un cop acabi l'E ficar-me rapidet amb el D i fora mal decaps,

El problema es que aquest estiu hem tocara fer mes hores que un rellote per la pasta que valen els dos,

au , sort a tots

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

CARNETS C, D, +E. fa 18 anys 2 mesos #10237

podrien fer una autoescola per a opositors i fer-ho més barat no¿??¿
jeje

CARNETS C, D, +E. fa 18 anys 2 mesos #10256

• xs
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 37
Gràcies gent, avui mateix anire a preguntar a tràfic per fer l'específica del D lo quem temo que despres sera xunguillo trobar autoescola i ja kestem la circulacio del A xd.

Salud i Sort

PD. animo a la gent ke li falti algun carnet a fer via si nomes vol ipotecar un runyo sino aura d'ipotecar els dos i amb cap nos pot viure

CARNETS C, D, +E. fa 18 anys 2 mesos #10376

Foc a totes les autoescoles! no dire tot el que penso d'elles pk em faltaria espai i acabaria de molt mala llet com sempre que hi penso...

Foc a les autoescoles i així més bombers! que en lloc d'autoescoles es poden canviar el nom i dir-se autosangoneres.

Algu sap de bona tinta com va això dels testos que tenen a les autoescoles tipics AOL ? ja que un dia apretan al jefe de l'autoescola on anava, em va acabar resumin que ells aquets testos els compren, i els compren a gent que per altra banda esta ficada a dgt a la direcció dels examens... La frase que em va quedar "...nosaltres els comprem i tu ens pagues per saber els testos que sortiran i aprovar..." i lo trist es que es així...

CARNETS C, D, +E. fa 18 anys 2 mesos #10381

Jo estic apuntat per treure’m el D. No sabia si treure’m el E o el D, però gracies a la jefa de l’autoescola u tinc tot clar.
La cosa va així :

- Pel D i aura una modificació a partir del dia 1 de setembre del 2008 que fera que sigui mes difícil d’obtenir i de conservar
- Pel E també i aura una modificació, però nomes serà vigent a partir del dia 1 de setembre del 2009.

Això fa que es tingui mes presa per adquirir el D que el E, perquè contant el temps que queda pel dia 1 de setembre examinar-se del E i desprès del D, es arriscat. En canvi fer primer el D i després el E ens deixa mes temps abans de las modificacions. També cal tenir compte de que una persona no pot estar apuntada als dos carnets a l’hora.

CARNETS C, D, +E. fa 18 anys 2 mesos #10389

• mai_mosso
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 94
Aixo no sera un rumor perque la gent es tregui mes carnets rapid rapid=money per les piiiiiii autoescoles

CARNETS C, D, +E. fa 18 anys 2 mesos #10391

hola, jo tambe estic interessat amb traurem el D. Pero voldria anar x lliure, algù sap on puc aconseguir els llibres o testos?
20ga gracies i sort

CARNETS C, D, +E. fa 18 anys 2 mesos #10414

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
No, no, Mai_mosso, esta vez no es un bulo, yo lo leí hace igual cosa de 1 mes o 2 en un diario ...

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

CARNETS C, D, +E. fa 18 anys 2 mesos #10416

I vols dir que et dona temps de treuret el D abans del 1 de Septembre... nose nose jo eeeh, si va igual que el cotxe/moto, es tracte de nar fent curriculum amb suspeses i quan vegin que estas casi desplomat aleshores t'aproven i a por otro si que els haurien de cremar a tots a la foguera si!!

CARNETS C, D, +E. fa 18 anys 2 mesos #10425

com diu climber, no és cap bulo, la llei ja està aprovada

CARNETS C, D, +E. fa 18 anys 2 mesos #10426

jo mel vaig treure en un mes, o menys

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.194 segons
Gràcies a Fòrum Kunena