Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

bomber voluntari fa 18 anys 2 mesos #10236

• petete
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 179
  • Gràcies rebudes: 0
Tinc uns quants dubtes sobretot adreçat als que sou bombers voluntaris:

1-Suposu que et fan signar un contracte, per tant es com si tinguesis dues feines, per l'administració, per hisenda... etc.

2-Quan ets voluntari, primer tens la teva feina, clar, i despres quan tens estones lliures vas al parc o nomes els caps de setmana o qui ho decideix aixo? jo he escoltat que tmbè tenen un "busca" per quan surt alguna emergència i no estas al parc, que t'hi presentis allà, per clar, si estas treballan que fas? mare meva quins rotllos fico... jajaja

3- hi ha límit d'edat per ser voluntari?

4- per fer la campanya forestal d'estiu soposu que si t'ho impideix tenir un altre feina, oi?

moltes gràcies a tots!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

bomber voluntari fa 18 anys 2 mesos #10240

petete va escriure: Tinc uns quants dubtes sobretot adreçat als que sou bombers voluntaris:

1-Suposu que et fan signar un contracte, per tant es com si tinguesis dues feines, per l'administració, per hisenda... etc.

2-Quan ets voluntari, primer tens la teva feina, clar, i despres quan tens estones lliures vas al parc o nomes els caps de setmana o qui ho decideix aixo? jo he escoltat que tmbè tenen un "busca" per quan surt alguna emergència i no estas al parc, que t'hi presentis allà, per clar, si estas treballan que fas? mare meva quins rotllos fico... jajaja

3- hi ha límit d'edat per ser voluntari?

4- per fer la campanya forestal d'estiu soposu que si t'ho impideix tenir un altre feina, oi?

moltes gràcies a tots!

Bones

A les teves preguntes... unes respostes, jejejejej

1- No tens de signar cap contracte. Pots tenir una feina i a part ser voluntari, (ja que en "teoria" no es una feina, es un servei que fas)
Les hores les cobres com dietes i així no cal que les declaris a hisenda

2- exacte tu fas de voluntari quan pots, el tema de si esta treballen i hi ha un servei, això depèn tot del tu jefe, la feien que fas etc.... ja que aqui no es com frança o alemania, que el govern paga a la empresa las hores que faltes tu a la feina. Jo no he pogut anar sempre a cobrir serveis... i mai m'han dit res, tu ets voluntari i tens la teva feina, que el que t'ha donar de menjar.

3- limit d'edat per presentar-se 35 (com las opos)

4-NO, pots fer la campanya d'estiu com voluntari i treballar a la teva feina. Tu estas de voluntari tot l'any, i per tant quan hi ha una situació d'emergencia i la teva feina t'ho permet pots estar de guardia.

En el meu parc es localitzen a traves del mòbil.

Salutacions Sergi

bomber voluntari fa 18 anys 2 mesos #10257

• petete
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
Gràcies Sergi. per encara hem queden petits dubte... jaja

1- llavors et pagen amb diner negre? i pel que tinc entès et paguen per servei realitzat, per tant, els voluntaris no tenen ni torns ni guardies ni res, nomès vas quan pots, oi?

2- lo de la campanya forestal hem referia a fer de forestal, que si que et fan contracte per l'estiu amb l'Administració. En aquest cas si que fan guardies i torns i és incompatible amb un altre feina, oi?

Gràcies de nou.

bomber voluntari fa 18 anys 2 mesos #10267

No et paguen en diner negre.et van arriban nomines amb les hores detallades,si son de serveis guardia,etc o de practiques.Al començament has de donar un numero de comte.i alla ho ingressen.Quan hi ha un servei lacentral activa amb sms,al personal.Si sha de cobrir per alertes meteorologiques o riscos dincendi,avisen al cap de parc perque sobri el parc uns determinats dies,i entre tots es monta la guardia en aquests diversos dies.Al igual que quan comença la campanya forestal.

bomber voluntari fa 18 anys 2 mesos #10382

Bé, si t’he entès bé, la teva situació es aquest : tens una feina fixa però vols fer campanyes forestals per guanyar punts de mèrits. Dons, si aquesta es la teva situació, lamento dir-te que no podràs entra en la campanya, ja que a les bases de la convocatòria estipulen com a requisit mínim “ser desocupat i constar com a demandant de feina”. Per poder-hi optar tindries que deixar la teva feina.
Si lo que vol es tenir punts de mèrits també pots posar-te com a bomber voluntari en cas de que no ho siguis. Això si, no comences a sumar punts fins el 3er any.

bomber voluntari fa 18 anys 2 mesos #10397

• petete
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
Si, Damià, les campanyes forestals ja m'hen vaig assebentar ahir que tens que estar a l'atur per presentar-te.
El problema es que el treball que jo tinc em treu moltes hores i a més uns horaris a vegades disparatats i nose si tindria temps de fer de voluntari i a la vegada poder estudiar i entrenaar suficient... el gran dubte es aquest...

bomber voluntari fa 18 anys 2 mesos #10412

Bones,
tots aquells que esigueu interessats a ser voluntaris o tingueu dubtes podeu consultar-ho al gencat. Allí ho explica.

Salut

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.145 segons
Gràcies a Fòrum Kunena