Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

proteinas fa 18 anys 2 mesos #10676

• petete
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 179
  • Gràcies rebudes: 0
Hola!!

Viendo el nuevo vínculo que hay en la pagina principal de la web, me he hecho una pregunta... vosotros tomais proteinas, creatinas o alguna cosa de suplementación para mejorar el rendimiento? yo hace un tiempo creí leer que en un centro de entrenamiento ( no me acuerdo cual), le habian aconsejado a un opositor tomarse cosas de estas...

Bueno, muchas gracias y a estudiar!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

proteinas fa 18 anys 2 mesos #10678

Jo no prenc res de tot això i dubto que sigui necessàri. De totes maneres m'informaria de quines implicacions té en la salut, perquè tinc entès que pel fetge no és gaire sa.

Jo el que faig és dieta sana i exercici, i amb això i molta motivació crec que n'hi ha prou.

proteinas fa 18 anys 2 mesos #10705

• petete
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 179
OK, gràcies electric!! així ho farè!

proteinas fa 18 anys 2 mesos #10711

els gofres no porten creatina, electric?

proteinas fa 18 anys 2 mesos #10753

1 bistec de 400gr aporta aproximadament 1 gram de creatina. Fins els 10 grams que es prenen en semana de carrega, imagina't la de bistecs que t'has de fotre (amb el seu greix) :lol: Segurament amb una dieta correcta, abundant en carbohidrats sigui suficient, pero el que esta clar es que amb un major desgast, no es descabellat aportar al cos algun tipus de suplementació per millorar el rendiment, o si mes no, per evitar estats carencials.

proteinas fa 18 anys 2 mesos #10755

Bueno.....!!!

i el crep de xocolata blanca que em foto el dissabte per berenar, la tarta sacher pels postres del sopar i el parell de cubates de wisky que em trinco després em reporten unes enforfines quan que me'n baix a dormir amb una moral tan alta que estaria mija hora penjat fent el pajarito...

Eh Santi_cat, que ja sé que fas dieta, eh!!

proteinas fa 18 anys 2 mesos #10807

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 558
Salut compis.
La creatina és un precursor de l'ATP, mol.lècula que utilitza la mitocòndria per a obtenir-ne energia mitjançant el cicle de Krebbs. L'ATP es sintetitza a partir de la glucosa, per una via una mica més llarga que la de la creatina.
Així doncs, l'únic que acoseguim aportant creatina extra és la de tenir una major disponibilitat immediata d'energia per al múscul. La no ingesta de creatina NO comporta un estat carencial. Ja que l'ATP el produïm igualment.
Per exemple, la creatina ens podria resultar útil per a una prova molt explosiva i de curta durada, com podria ser el dinamòmetre, però pel guany de pes i retenció de líquids que comporta, la podriem considerar com a contraproduent per a altres proves de la opo (pajarito i course navette).
De tota manera, prendre suplementació de principis essencials tals com Aminoàcids, vitamines, etc, no danyen el fetge ni l'organisme, i ens poden ajudar a recuperar millor muscularment d'entrenaments que a aquestes alçades, són potser força exigents.
A veure si us he ajudat una mica.
Salut!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.145 segons
Gràcies a Fòrum Kunena