Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Oposicions futures fa 18 anys 2 mesos #10974

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
  • Gràcies rebudes: 0
Nandu, respecto a tu pregunta sobre qué libro es mejor ... yo de ti me compraría los 2, ninguno es lo suficientemente completo!! Está claro que cuanto más leas y más información tengas, mejor que mejor!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Oposicions futures fa 18 anys 1 mes #10982

per mi el d'Adams és un carquinyoli! No se com s'atreveixen a publicar una cosa tant mal acabada... lo pitjor és que quan me'l vaig comprar me l'havia mirat per dins i tot... en fi.
Que estic amb Climber que el millor és recopilar el màxim d'apunts i temàris.

I sobre lo de que surtin opos futures... si és veritat això que van dir a la roda de premsa de la campanya d'estiu, que faran parcs nous.... per força han de pillar més bombers. o ke?

Apa SIAU!

Oposicions futures fa 18 anys 1 mes #10988

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
Sgueu optimistes, jo crec que hi hauran opos de gene encara unes quantes..
Hi han previsions de fer-ne nous parcs com el de Sant boi :D ..
Siempre positivo, nunca negativo!!!

En estos tiempos de crisis...........

Oposicions futures fa 18 anys 1 mes #10990

el llibre adams és basura, simplement

Oposicions futures fa 18 anys 1 mes #10992

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
El libre d´Adams al cap d´un temps l´utilitzes per mirar el titol del tema i les idees generals, despres t´en vas a uns altres llibres o apunts mes complets..

Oposicions futures fa 18 anys 1 mes #10994

Això de que obren parcs nous no us feu il·lusions, poden ser parcs de voluntaris.

I de opos poc o molt n'hauran d'anar treient, ni que sigui cada 5 anys

Oposicions futures fa 18 anys 1 mes #10999

No us deixeu enganyar...

Quan diuen que faran parcs de bombers nous no vol dir que faran parcs de bombers a poblacions que no en tenen sinó que aquests parcs nous seran per substituir les edificacions que tenen ja els seus anys i que no poden reformar i les han de construir de noves en un altre lloc, com per exemple van fer a Mataró l'any passat

El pla director de bombers que data de 2003, parla de que haurien d'haver com a mínim 14 parcs de bombers professionals més dels que hi ha ara, i de tots els parcs que nomena l'únic que s'ha fet realitat és el d'Ulldecona

L'administració infla els números quan parla que aquest any som 6.399 persones no és cert, perquè n'hi ha que estan sumades dues vegades, sense anar més lluny hi ha bombers voluntaris que també fan d'auxilar forestal

Oposicions futures fa 18 anys 1 mes #11046

Juer així que el Adams aquest es pot fer servir per fer canutus, rentar culs, etc no?! crec entendre que la millor opció aleshores es el de Comisions! (dintre el repertori que hi ha)

I en quant a "recopilar" apunts?!?!?! d'on els treieu?! hi ha alguna societat secreta que dona apunts al mercat negre?! perque si els apunts no surten a cap llibre... don surten aquests apunts?! de tios que van a academies i els venen al millor postor? alguna pagina web d'alguna ànima caritativa?

Merci a tots!

i... Sort a tothom!

Oposicions futures fa 18 anys 1 mes #11048

pues no ho sé molt bé...
l'altre dia un company va penjar uns apunts sobre motors i mecànica de vehicles prou complets... estan en un tema sobre mecànica que hi deu haver una mica més endarrere.

El que està clar és que la gene anuncia els apartats de cada tema però de forma molt general... cadascú que busqui per on pugui. L'important dels temaris de adams i ccoo, es ke et donen una idea de a quin nivell d'aprofundiment cal que arribis. (tot i que en el d'adams crec que és molt baix).

Per a sots-inspector, per exemple no venen cap temari, i la penya s'espavila.

Oposicions futures fa 18 anys 1 mes #11056

Doncs jo faria una proposta indecent, en la que consitiria que tothom que tingués apunts s'ho corres que te caaaaaaaaaaaaaaaaaagas i que els penges per aqui no?!
Os ho podrieu currar (tots els que tinguin apunts) i així fem un recopilatori que ens serveixi per tots!

Ara surten els: AAAAAAAAAAH NO NO que els meus apunts encara estan en brut i els tinc que passar a net!!

o els: NO NO PUC TIOS que tinc els apunts a llibreta i al posarlos a l'escaner l'espiral no hem deixa fer-ho jajajajajaja

Vengans pues, per propostes que no quedi!!!

PD: ok aixi k ADAMS = CACA , CCOO = una mica menos CACA =solució=> Apunts complementaris buscante la vida

PD2: Ningú ha respos perqué deixerant de sortir convocatories!!! si fins ara n'hi han agut perque a partir d'ara ja no?!

Joer, es abrumador lo pesat que sóc

MERCI A TOTS I SALUT!

Oposicions futures fa 18 anys 1 mes #11063

Nando, sere directe i clar.

Aixo no es l'institut ni la uni ni cap escola, on al acabar tothom te un titol i despres cadascu busca feina. Aixi que no esperi que si jo hem paso 6 mesos currant-me uns apunts i deixant de treballar i d'estar amb la xicota, ara vagi jo i tels entregui amablement pel "bon rotllo".

No, ho sento, jo paso als companys tot lo que trobo a internet i es accessible per tothom. Pero no penso passar lo que es l'esforç personal i que es lo que em dona avantatge sobre l'altre gent (gracies a un sacrifici meu).

Sin rencor :) .

Alex

L'any passat un grup de gent es va juntar i cadascu va resumir un tema. Aixo em sembla una idea genial.

Oposicions futures fa 18 anys 1 mes #11064

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Hay que currarse la opo desde el principio hasta el final!!
Y no olvidar que hay poquitas plazas... y todos queremos entrar.
Todos hemos pasado y estamos pasando por la recopilacion de apuntes, de examenes, libros.. Esta bien intentar hacer un fondo comun para todos, a ver si cuela... A mi me han pasado examenes y apuntes y yo he hecho lo mismo con quien me ha ayudado..pero, a parte de ser compañeros de entreno, de estudio, somos rivales por unas plazas.
Aunque el unico rival aqui es uno mismo!!
Saludos!!

Oposicions futures fa 18 anys 1 mes #11072

sisi, esta clar, aixó es la jungla my friend!

En ningun moment he dit que la gent passi els seus apunts resumits/sintetizats sino que si algú te alguna pàgina web que ha vist d'interes, pues que la comparteixi amb els demés, pero lo que resumeix cadascú i com s'ho monti es per ell esta clar!

Pues nada! queda anulada la propuesta jajajaja

Rencor ni medio tranki :wink:

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.187 segons
Gràcies a Fòrum Kunena