Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Oposicions futures fa 18 anys 2 mesos #10777

• hucht
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 49
  • Gràcies rebudes: 0
Hola a tots

Algú sap si l'any que ve la generalitat té intenció de treure places?

Gracies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Oposicions futures fa 18 anys 2 mesos #10779

No és res oficial, però en teoria aniràn sortint... O almenys això es diu

Salut!

Oposicions futures fa 18 anys 2 mesos #10792

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
A ver, contando que en teoría éstas que han salido son las del año pasado, que las del año que viene serán, por tanto, las de este año, cuando preguntas por las del año que viene, a cuáles te refieres? a las de este año que saldrán el año que viene, o a las del año que viene que saldrán el que viene no el otro ... eso contando que saquen una por año, porque si no la del año que viene ... sería ... mmm ... menudo trabalenguas, ya me he liado!!

jajaja!!!

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Oposicions futures fa 18 anys 2 mesos #10802

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Hola d nou companys, hos informo q possiblement a finals d'aquest any, sortira una nova convocatoria per a gene. No se les dates ni places. Aixo es el q m'ha arribat a les meves oides. Malauradament aquest any ja no tinc res a fer, xo ens veiem pel novembre o desembre. Molta sorta a tos el proper 14 d juny.

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

Oposicions futures fa 18 anys 2 mesos #10805

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 558
Ei David BMB...
Ets un expert del fòrum, i fa molt que uns quants rondem per aquí...
Tant de bo tinguis raó, nano... Però... encara ens refiem d'aquestes "fonts fiables"? Després de passar-se pel folre (dels Co..ons) una opo ofertada a l'Oferta Pública del 2007, ara creiem que faràn una opo al desembre que ni tan sols està ofertada??
Ja ho veurem...
Vinga! Salut nano, i no perdem l'esperança...

Oposicions futures fa 18 anys 2 mesos #10824

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Tens tota la rao,turu. Però aixó ho dic xq fa dos dies, entre altres bombers, es van reunir el cap d parc d vendrell, (crec recordar) i el cap d bombers d la regió d tarragona a la empresa on está el meu germa, i parlant amb ells d'aquesta opo, d q he tingut un accident i ja no em puc presentar li van comentar q ha finals d'any sortiria una d nova. Pero esta clar, q una cosa es el q et diu "algu" i una altre es la q está redactada en un paper, q com be dius encara no hi ha res d escrit en lloc.

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

Oposicions futures fa 18 anys 2 mesos #10826

Tant de bó tinguis raó David. Però estic amb en Turu, ho veig una mica dificil que surti una altre convocatoria a finals d'any.

No se que t'haurà passat, però per les físiques de la Gene encara et queden 3 messets ben bons. Ànim i recupera't aviat que encara podras rascar alguna cosa a la opo. ;)

Salut companys!

Oposicions futures fa 18 anys 2 mesos #10830

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 558
Ei David, sento lo del teu accident, nano!!!!
Independentment del que t'hagi passat, no et rendeixis!!!
Si vols ja t'enviaré una sol.licitud per al club de "titanitzats i biònics opositors a bombers"...
Molta salut i força!!!!

Oposicions futures fa 18 anys 2 mesos #10841

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Envia, envia aquest formulari a veure si funciona jejeje. Fa 10 dies , vaig anar a entrenar com cada tarde amb la moto, i s'em va creuar un cotxe i vaig anar a parar al terra. He estat 8 dies al hospital i tinc 5 costelles trencades. Vaia p-u-t-a-d-e-t-a a un mes de la opo. Ens haurem d'esperar a la próxima...si no psa res. jejeje
Salut!

Oposicions futures fa 18 anys 2 mesos #10879

jo no milusiono, es una opinió personal però penso que lany ke ve no hi haurà res i daki dos anys hi haurà la ke hi hauria daver lany ke ve i després sa acabat... però és una opinió personal

Oposicions futures fa 18 anys 2 mesos #10881

home, s'ha acabat per sempre segur que no, que la gent s'anirà juvilant. Més tard o més d'hora

Oposicions futures fa 18 anys 2 mesos #10931

I aixó de que s'acaben les opos?! a que es degut? no continuaran sortint cada any com fins ara?!

Perdoneu si vaig una mica retardat de info pero esque vaig una mica de cul i no puc llegirme tots els temes!

Merci

Oposicions futures fa 18 anys 2 mesos #10940

• luís mejía
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 112
Salutacions.

David-BMB va escriure: Hola d nou companys, hos informo q possiblement a finals d'aquest any, sortira una nova convocatoria per a gene. No se les dates ni places. Aixo es el q m'ha arribat a les meves oides. Malauradament aquest any ja no tinc res a fer, xo ens veiem pel novembre o desembre. Molta sorta a tos el proper 14 d juny.

No vull ser agonies i ojalà estigui equivocat, però no crec que doni temps a sortir un altre convocatòria a finals d'any, perquè encara estarà en marxa la d'aquest. I com bé ja sabem, no pot haver-hi dues oposicions en marxa de forma simultània per les mateixes places.

S'acomiada molt cordialment:
Luis Mejía.

Oposicions futures fa 18 anys 2 mesos #10960

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Hola Lluís, q tal! Jo tampoc ho crec, pero possiblement només acabi la q està en curs , en surti una de nova. Jo sincerament, no tinc ni "Flowers" de si s´han convocat més opos, i es faran més, o si fins l'any 2030 no ni haura cap mes. Aquest comentari el vaig fer, basantme en la conversació que vatindre el meu germà amb el cap de bombers de la regio de tgn. Com li vaig comentar al company Turu, si no hi ha res escrit..les paraules se les enporta el vent. Demoment tenim dues opos pressent i són les q estan a tocar d mà. Sort a tots.
Salut.

Oposicions futures fa 18 anys 2 mesos #10972

Ningú te ni idea per que s'han d'acabar les opos en breu? (se suposa vaia) si ultimament estan sortint cada any, aixó no continuarà així?

Merci i a veure si algú hem respon!! ejjeejje (ja se que fa mandra, pero es per una bona causa home!)

PD: Per cert, ja se que no es tema del post aquest, pero quin llibre es millor Adams o CCOO (mulleuvos siusplau)

Merci!!

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.190 segons
Gràcies a Fòrum Kunena