Encara no fa un any em vaig proposar algun dia arribar a ser bomber, ara men adono (despres de uns quants mesos) de que fins ara no he fet casi re de profit. Aquest any no m'he pogut presentar per que encara no tinc el carnet C, m'he l'estic treien ara.
El problema es que no mentero de com conseguir merits, he anat al parc de bombers voluntaris mes aprop d'on visc i hi ha una llista d'espera de 5 anys. Despres aquest estiu no he pogut entrar com ajudant de guarda forestal per poquet. Ara mateix m'he proposat treurem els carnets D i C+E per tenir algun merit...
Algu em podria dir q puc anar fent? (sense contar fer exercici i estudiar el llibre) es que vaig a la llista de merits de bombers de la generalitat i hi ha moltes cosas que no se que son. Suposo q tot aixo em pasa per novato i per no coneixer a ningu que hi estigui ficat.
Tambe si sabeu d'algun merit que pugui fer per entrar a la campanya d'estiu d'ajudant de guarda forestal de l'any vinent seria tot un detall.
Moltes gracies per la paciencia.
Començant de zero com ho fas, el tema mèrits es redueix al que ja has comentat. Carnets de conduir i campanyes forestals. Per entrar de forestal l'any que vé, mira't lo de l'atur, que si hi ets durant 6 mesos et donen un parell de punts (si no ho canvien és clar,jeje)
tema de carnets, si tens pasta i temps...és el més segur. Jo per exemple estic currant i no puc deixar la feina durant els mesos d'estiu, aixi que m'estic intentant treure les opos amb 1 punt dels carnets que ja em vaig treure. A partir d'aqui...el més important és estudiar i entrenar fort i si vols posar uns quants ciris a montserrat per tenir sort el dia de la opo.
Tot això en suposits que no canvïn els criteris de mèrits.
Apa noi, benvingut al món del opositor.
Pd: a Montserrat ves-hi a peu per començar a fer cames
Moltes gracies a tots dos, començare a estudiar fort i ficar-m'hi en serio al gimnas. De pas em sembla que anire a montserrat a possar uns quants ciris.
El tema de apuntarme a l'atur ara ja ho se, pero em vaig enterar tard per les d'aquest estiu... si mhagues enterat per alla septembre ara tindria una plaça... son cosas q pasan...