Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

sobre el pes corporal... fa 18 anys 1 mes #11037

• pm86
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
salutacions. he estat mirant els requisits del pes corporal. tinc un veritable problema, ja que jo sóc molt corpulent i tinc una alçada d'1,84 i peso 92 kilos. el meu màxim són 84 kilos i estic molt lluny per arribar-hi. de totes maneres considero que puc fer unes bones dades.
la meva pregunta és si hi ha alguna possibilitat d'anular o d'obviar aquest límit de 84 kilos ja que sincerament trobo aquest requisit sumament injust, ja que considero que s'hauria d'adaptar a cada persona individualment, tenint en compte que el meu percentatge de greix és molt reduit i peso el que peso degut a la meva corpulència i la meva massa muscular.

moltíssimes gràcies i espero la vostra resposta!
salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

sobre el pes corporal... fa 18 anys 1 mes #11038

em sembla que hi ha un 10% de tolerància

sobre el pes corporal... fa 18 anys 1 mes #11040

si que hi ha un 10%, deus estar en el limit, pero segur que d'aqui a les proves fisiques n'en pedras algun quilet... :wink:

sobre el pes corporal... fa 18 anys 1 mes #11041

• pm86
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
realment no m'havia fixat amb la tolerància del 10%. em pasa per no llegir adecuadament... :shock:
de totes maneres em costara moltíssim ja que porto ja uns mesos seguint una dieta de definició i estic prim com mai, però en fi, espero que la balança no em deixi fora.

de totes maneres crec hi poden haver casos que aquesta mesura podria ser obviada.

salut!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.110 segons
Gràcies a Fòrum Kunena