Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Treure l'index de corpulencia fa 18 anys 1 mes #11053

• sci
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 48
  • Gràcies rebudes: 0
Vulla fer un incis, el tema de la edat esta molt be, per aixo en semblaria correcte que tambe treiessin l'index de corpulencia, com li pasa a mes d'un no estic dentre dels parametres que marquen, com es que es discriminent si ets massa prim o massa gordo, no hi ha una proba de adtitud fisica????, i si la passes i per culpa de aquesta proba no pasas la opo???? que ara tambe puntuan el teu fisic??? tambe podrien donar punts per tndre les amdominals marcades no??? jo crec que es una seleccio injusta

Bomberos, bomberillos, i cagabandurrias

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Bombers, bomberillos, i cagabandurrias

Treure l'index de corpulencia fa 18 anys 1 mes #11101

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
Pues por regla de 3, pordrían quitar en Barna lo de la altura mínima ...

Es una forma de hacer selección. Está claro que como pueden elegir, pues eligen "a los mejores" (entre comillas). Entre un miope y otro que no lo sea, elegirán a este último. Entre alguien que tenga los pies planos y otro que no, también elegirán a este último. Y con este tema, pues pasa lo mismo. Siempre habrá gente "discriminada". Nos guste o no, justo o injusto, es lo que hay.

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Treure l'index de corpulencia fa 18 anys 1 mes #11102

ke treguin el pajarito, i el carnet de camio, i el temari que collons tots a dins per la patilla.
perfavor una mica de serietat, sino passas la corpulencia t'aprimes, igual que els miopes s'operen
PD: sense anim d'ofendre

Treure l'index de corpulencia fa 18 anys 1 mes #11109

• luís mejía
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 112
Salutacions.

El gran problema de l'índex que corpulència és que no distingeix entre greix i musculatura.

Un opositor de 1,85m. d'alçada i 100 kg. de pes queda per sobre del marge del 10% de l'índex de corpulència, però pot ser que sigui tipus "Obèlix"" o un culturista sense un gram de greix. Doncs en ambdos casos queden exclosos i evidenment són bastant diferents.

S'acomiada molt cordialment:
Luis Mejía.

Treure l'index de corpulencia fa 18 anys 1 mes #11134

tu fica una instancia....viam si te l'accepten i ja posats anulen les bases, les opos i.....no em feu cas que estic una mika afectat encara :roll:

Treure l'index de corpulencia fa 18 anys 1 mes #11139

• sci
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 48
si si, pero crec que es injust si no estas dintre del index, i has pasat les probes, es con lo de la edat, i a mi no m'agraden les injusticies

bomberos bomberillos i cagabandurrias

Bombers, bomberillos, i cagabandurrias
  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.122 segons
Gràcies a Fòrum Kunena