Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Auxiliar control fa 18 anys 1 mes #11228

• desgraciat
  • Avatar de desgraciat Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 3
  • Gràcies rebudes: 0
Algú ha fet mai les proves de tècnic auxiliar de control? Podeu explicar-ne alguna cosa?
Gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Auxiliar control fa 18 anys 1 mes #11238

• futurbomber
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 140
  • Gràcies rebudes: 0
si,
les places estan donades, no cal perdre el temps

Auxiliar control fa 18 anys 1 mes #11242

ke vol dir que les places estan donades i ke no cal perdre el temps?

Auxiliar control fa 18 anys 1 mes #11344

Bueno, tot i que sigui difícil obtenir una d'aquestes places, algú que s'hi hagi presentat pot comentar a veure si l'examen és tipo test o de desenvolupar, quin tipus de retentius apareixen (fotos, números...) i què et pregunten a l'entrevista i informàtica?

Estaria de puta mare al menys per saber on ens posem!

Salut!

Auxiliar control fa 18 anys 1 mes #11345

de vegades els requisits i els mèrits sembla que els facin persones diferents.... aki necessitaves Batx i nivell B de català i era considerat com a mèrit tenir el nivell C de català ke te'l donen directament a la ESO. curiós.

Auxiliar control fa 18 anys 1 mes #11354

Suposo que futurbomber deia que les places estan donades perque ell es vol presentar i no volia que hi anes mes gent.

Jo conec dos persones i un altre company una altre, que estan i han treballat a control. Jo de les meves, una va entrar just despres del examen (en poc temps), l'altre ha trigat 6 mesos i l'han tingut donant voltes per les regions.

Se que cap d'aquestes dues persones tenia enchufe, aixi que suposo que es pot entrar. Esta clar que si ja has treballat a control ho tens mes facil perque dona punts (igual que si ja has estat forestal). Pero sempre entre gent nova, o potser et criden d'aqui un temps. Quan pasi la opo per exemple.

Estic pendent que em contestin a un correu aquestes dues persones per parlar sobre les proves i sobre com funciona la borsa de treball (si et negues a anar et fan fora o et posen l'ultim ?? ).

A veure si m'aclaren algo. Crec recordar que hi havia prova de mecanografia.

Auxiliar control fa 18 anys 1 mes #11356

merci alexmc, quan aquestes persones et contestin podries escriure al foro en què consisteixen les proves? o enviar-me un missatge i m'ho comentes...

merci!

Sobre la proba d'informàtica, si tot és mecanografia rai...

Auxiliar control fa 18 anys 1 mes #11413

La eso es considera nivell c de catala?

Auxiliar control fa 18 anys 1 mes #11414

si.
Actualment haver acabat la ESO t'hauria de donar accés al certificat de nivell C de català.
De totes maneres, però, quan el demanes es miren tot el llibre d'escolaritat per comprovar que has tingut tota l'educació en català o algo així... crec que l'unic problema deu ser si ets extranger i has fet només una part dels estudis, o bé si has anat a una d'aquestes escoles privades que no fan català, o el fan per sota dels minims.

Auxiliar control fa 18 anys 1 mes #11415

HEM SEMBLA QUE NO VA AIXI:
NIVELL B EQUIVAL A LA E.SO.
I EL NIVELL C AL BATXILLERAT
EL D EQUIVAL A UNA CARRERA PERO HEM SEMBLA QUE A DE SER FILOLOGIA CATALANA

Auxiliar control fa 18 anys 1 mes #11416

k3 va escriure: HEM SEMBLA QUE NO VA AIXI:
NIVELL B EQUIVAL A LA E.SO.
I EL NIVELL C AL BATXILLERAT
EL D EQUIVAL A UNA CARRERA PERO HEM SEMBLA QUE A DE SER FILOLOGIA CATALANA

Exacte, B = ESO, C=Batxillerat (algú m'ha comentat que només si fas sel·lectivitat) i D=filologia catalana

Almenys algú sap si els examens són tipus test o de desenvolupar?

Auxiliar control fa 18 anys 1 mes #11452

tornem-hi...

Vaig fer-me el passat dijous el certificat del nivell C de català. Tot i tenir el batxillerat, només em van agafar fotocopies del titol d'ESO i del llibre d'escolaritat OBLIGATORIA (primaria i secundaria). I em va dir ARA NOMÉS AMB LA ESO JA DONEN EL C, però, fa falta haver fet uns minims de català durant l'etapa primaria i secundaria.

Amb el BATX no donen res extra. I si fas carreres com magisteri i t'especialitzes en llengua catalana tindries el D. i evidentment ningú en sabrà més que un filòleg que ja directament no cal que tingui cap Lletra de nivell: és filòleg!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.262 segons
Gràcies a Fòrum Kunena