Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Se parara tambien la opo de Bombers de Generalitat ? fa 18 anys 1 mes #11478

• jose
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 24
  • Gràcies rebudes: 0
Alguien sabe si con respecto a la oferta de Bombers de Generalitat se esta reclamando tambien lo del límite de edad ? Como esta ese tema ??
Pasara lo mismo que en Bombers de Barcelona ?? Me estoy oliendo que si... Alguien tiene informacion directa de los que estan reclamandolo, si se lo han aceptado, si ... Nose alguien sabe algo ! aggghhhh !!
Gracias de antemano :roll:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Nothing its imposible!!

Se parara tambien la opo de Bombers de Generalitat ? fa 18 anys 1 mes #11480

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
Tengo entendido que el tema está en los tribunales.

En Gene dudo que pase lo de Barna, pues fue el mismo ayuntamiento quien decidió cambiarlo, no fue el tribunal quien obligó a hacerlo ...

A mí me huele que la cosa va pa largo, el tema de los juicios es muy lento y complicado ...

A ver si puedo conseguir más info al respecto y te lo hago saber, ok?

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Se parara tambien la opo de Bombers de Generalitat ? fa 18 anys 1 mes #11481

Si el tema està als tribunals...(opos de gene), vol dir que fins al setembre segur que no tindrem els teorics no????,
per aqui vaig llegir que molta gent opinava que l'examen el fariem a meitats/finals de juliol..buffffffffffffffffffffffffffff aquesta espera, aquesta incertesa..diuen que la paciencia es la mare de la ciencia, doncs que algun amb digui quina es la mare dels opositors a bomb :cry: ers
au, salut i força al canut...

Se parara tambien la opo de Bombers de Generalitat ? fa 18 anys 1 mes #11486

A Barcelona no s'ha tret el límit d'edat sinó que s'ha pujat als 35 anys que és el limit que hi ha a Bombers de la Generalitat i que és el que diu la Llei 5/1994, de 4 de maig, de regulació dels serveis de prevenció i extinció d'incendis i de salvaments de Catalunya en l'article 17 punt 4

Jo entenc que si no es canvia aquesta llei no es podrà tirar endavant el tema de treure el límit d'edat de les oposicions però bé careixo d'estudis de dret aixi que no se realment que és el que un jutge pot dictaminar

Se parara tambien la opo de Bombers de Generalitat ? fa 18 anys 1 mes #11488

• luís mejía
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 112
Salutacions.

Tal com exigeix la llei, algú ha rebut una carta certificada del Tribunal a on li comuniquen (per ser part implicada) que l'oposició ha estat recorreguda i/o parada?

La resta són "bulos".

S'acomiada molt cordialment:
Luis Mejía.

Se parara tambien la opo de Bombers de Generalitat ? fa 18 anys 1 mes #11489

Deurien de habero fet,si es q esta inpugnada, cosa que dubte; jo em vaig presentar fa tres anys a una opo dels bombers del SEPEI (Albacete) i no parava de rebre cartes per els recursos q es varen interpossar...uns fardos de fulles impresionants, com si foren un temari, preguntanme q si estava d'acord amb el recurs... :shock: :?:

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.205 segons
Gràcies a Fòrum Kunena