Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

opo bomber fa 18 anys 1 mes #11538

• cristian
  • Avatar de cristian Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 20
  • Gràcies rebudes: 0
Hola, a veure si algú em pot ajudar i donar ànims..
de sempre m'ha agradat tant el cos de bombers com el de mossos. En principi vaig decantarme pels mossos pk m'agradava la seva feina, el sou, les diverses especialitats, etc... Tot bé fins el dia de la medició..169.7 cm. Exclós per no fer el 170 cm. Va ser en aquell moment quan vaig decidir intentar la opo de bomber, però clar, a vegades en venen dubtes al cap, de si hi ha algun sistema per aconseguir guanyar els 3 mm, o si amb els anys potser guanyo una mica d'altura (tinc 20 anys). Un altre motiu que em fa dubtar és el fet de no haver fet mai una campanya de forestal, crec que tots els que arriben a ser bombers han passat per forestal i tenen punts...a més, el nivell està molt alt.
Tant mosso com bomber són professions que m'agraden (ara estic més informat sobre els bombers i la veritat que no està malament tema d'horaris sou..).
Gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

opo bomber fa 18 anys 1 mes #11542

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
Hola..
Doncs tú veuràs el que més t´agrada, està bé que totes dues professions t´agradin, encara que son ben distintes.
Segur que algú et diu que tu que fas als bombers, si no tens vocació, però, qualsevol motiu és vàlid per voler fer una feina, sempre que et comportis com un veritable profesional.
Jo no tinc campanyes de forestal,no tindria ni temps ara per això; per Barna no hi han merits, tots partim de zero. Jo em treuré els carnets i entraré al cos amb 1 punt de mèrit. Hi ha molta gent amb més d´un punt, però fixat que entra molta gent amb menys d´un punt.

www.llorenc.com/userFiles/images ... gene06.gif

Si et prepares bé totes les proves, es pot aconseguir.
Saluts.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

En estos tiempos de crisis...........
  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.125 segons
Gràcies a Fòrum Kunena