Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Alguna ajuda per estudiar constitució i Estatut? fa 18 anys 3 setmanes #11883

• b41
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 6
  • Gràcies rebudes: 0
Doncs això, si hi ha alguna ànima caritativa que em pugui donar la panacea per poder estudiar el toston aquet? tinc el llibre del ADAMS , ( q és de dubtosa qualitat) i m'ho estudiaré d'alli... però em fa mooolt pal...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Alguna ajuda per estudiar constitució i Estatut? fa 18 anys 3 setmanes #11887

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Aixi estem tots diria jo jejejje la constitució es un toston del 15. Aixi que si no tens paciencia a llegir i rellegir, sempre et queda la opcio que per 2 o 3 preguntes que puguin sortir passa de la constu i dedicar el temps a altres temes.

Aixo ja depen de cadascu i les seves tecniques sexuals d'estudi.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Alguna ajuda per estudiar constitució i Estatut? fa 18 anys 3 setmanes #11891

jajaja, claro hombre, si quieres te doy el resumen QUE NO ME DIÓ PALO A MI HACER pa que te lo estudies,,, de ese y cualquier otro tema, seguro que nadie de aqui tiene reparo en dejarte sus apuntes
esto roza ya lo sublime xaval, eres como Arsenio Luppen pero en los años dosmiles jajaja
no veas el figura

Alguna ajuda per estudiar constitució i Estatut? fa 18 anys 3 setmanes #11894

• b41
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 6
  • Gràcies rebudes: 0

oscar va escriure: jajaja, claro hombre, si quieres te doy el resumen QUE NO ME DIÓ PALO A MI HACER pa que te lo estudies,,, de ese y cualquier otro tema, seguro que nadie de aqui tiene reparo en dejarte sus apuntes
esto roza ya lo sublime xaval, eres como Arsenio Luppen pero en los años dosmiles jajaja
no veas el figura

Gràcies per la teva bona intenció però no és plan d'estudiar dels apunts d'un altre ja que la gràcia de fer-se un resum és que ja et quedes amb una idea general i ja parteixes d'un bagatge previ quan et fiques a estudiar el resum... El que buscava era alguna tècnica/ punts que poden tenir més rellevància a l'hora de preguntar-se...

Alguna ajuda per estudiar constitució i Estatut? fa 18 anys 3 setmanes #11917

:shock: jajaja vale vale jajaj pues nada jajaja tecnica si hombre la de los codos xando sangre

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.137 segons
Gràcies a Fòrum Kunena