Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

- PREGUNTES D'EXAMEN - fa 18 anys 1 setmana #12256

• bgc
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 47
  • Gràcies rebudes: 0
Hola proposo posar les preguntes que no sabem de l'examen, i les podem resoldre entre tots. Poso algunes que jo no se...

- Totes les parts d'una roda en rotació tenen la mateixa acceleració angular ?

- Es disposa d'un trepant de 700 watts de potència, i dues broques de 6 mm i 10 mm de diàmetre...

- Totes les parts d'una roda en rotació tenen la mateixa velocitat lineal ?

Be, aviem si treïem alguna en clar...

Salut i merci

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

- PREGUNTES D'EXAMEN - fa 18 anys 1 setmana #12259

bueno de les que has posat no puc contestar cap ja que les e deixat totes en blanc o les e ficat per ficar pero si que en ficare alguna mes.

-Respecte al rang d'inflamabilitat,en disminuir la concentracio d'oxigen...

-per que es inadecuat l'us de formigó en massa de peces que han de treballar a flexió.

-quins avantatges comporta l'us de condensadors elecrtolitics

-quins serien els m'etodes de calcular el retorn dels aiguats en una determinada conca

-prop de quin pic neix el riu fluvia

bueno despres d'aixo crec que me quedat a gust ;)

- PREGUNTES D'EXAMEN - fa 18 anys 1 setmana #12261

a i me deixat una que crec q es facil pero no la e sapigut respondre.

-en un motor de sistema de injeccio directe

ara ja esta ;)

- PREGUNTES D'EXAMEN - fa 18 anys 1 setmana #12269

El pic que està a la vora del neixement del fluvià és el puigsacalm, jo la he fotut malament, i mira que aixó del puigsacalm amb cau relativament a prop.
De fet no soc gaire optimista però que hi farem

- PREGUNTES D'EXAMEN - fa 18 anys 1 setmana #12271

• bgc
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
Hola snov666, contesto la que se segur;

-quins avantatges comporta l'us de condensadors elecrtolitics...

Ok --> S'aconsegueixen altes capacitats

Et passo un link per que veiguis que és cert el que dic :

www.electronicafacil.net/tutoriales/Con ... iticos.php

Salut

- PREGUNTES D'EXAMEN - fa 18 anys 1 setmana #12272

retorn dels aiguats es estadistiks?

- PREGUNTES D'EXAMEN - fa 18 anys 1 setmana #12274

:D Hola molt bones a tots despres de passar aquets dies de nervis, i aquet dia de locura, que, com tots els meus companys em acabat amb mal de cap,ja estem tots una mika mes trankils, sort per els resultats i també pel psico que fotran un tall interesant...(putes bies que m'han dit que estaven girades......kina mala llet... a i tambe amb el dispar de tristor...jejejej sembla un suicidi..dispar per tristor...(humor despres de aquet dia tant rallant!!!)
Bueno vull ajudar a qui pugui ja que lo primer que he fet a arribar a casa despres de treballar ha estat buscar coses "rares" del examen...
-->Crec que la velocitat lineal...NO en totes les parts d'una roda tenen la mateixa velocitat lineal.(mireu aixo...( newton.cnice.mec.es/escenas/cine ... ngular.php )
-->Lo del trepant...e buscat i el moment es una força que gira, llavors penso que fer un forat a la paret de casa amb el "taladru" costa menys fer-lo amb una broca petita, de fet amb el ferro primer es fan forats petits i es va fen grans, aixi que el moment de força penso que es menor...
-->Lo del rang d'inflamabilitat no se en quin temari surt que el LII no es mou, la part del comburent es la part de LII lo que al no poderse moure aquest limit baixa el LSI.
-->Puigsecalm, almenys al mapa que em vaig comprar de 1mX1m
-->A i lo de la injecció directa, crec que injecta directament a la cambra de compresio!!!!Espero que hagui servit de ajuda, i aviam si em podeu ajudar a mi,No veig lo de el turbocompressor, o esta mes calent, jo he post entre la turbina i el refrigerant de l'aire d'admisio, pero ara pensant be la turbina esta al col. d'escapament, lo que esta al col. d'admisio es el compreso mogut per la torbina...... :P :P

- PREGUNTES D'EXAMEN - fa 18 anys 1 setmana #12276

• bgc
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
Hola Nelin i Snov666, a la pregunta ;

-quins serien els metodes de calcular el retorn dels aiguats en una determinada conca ?

Ok --> Mètodes estadistics

Passo link per que veiguis que és cert el que dic, es un pdf de 9,29 MB...

www.mediambient.gencat.net/aca/document ... ologic.pdf

Salut !

- PREGUNTES D'EXAMEN - fa 18 anys 1 setmana #12280

la del motor turbo diria q de la turbina al intercooler
de la turbina salen calientes el tocar con el escape y en el intercooles se refrigeran.

la de la polea fija anclada en el forjado?

- PREGUNTES D'EXAMEN - fa 18 anys 1 setmana #12283

La polea fija era 0º, o sea, paralelas (piensa en un columpio).

Les rodes tenen la mateixa velocitat angular, pero no linial. La part exterior de la roda (mes radi) es mou mes rapid que la interior (menys radi).

- PREGUNTES D'EXAMEN - fa 18 anys 1 setmana #12285

En un motor d'explosió amb turbocompressor, l'aire d'admissió necessari per fer la combustió es troba a més temperatura en el circuit que va des de:

a) el refrigerador intermedi (intercooler) fins l'admissió

Penso que aquesta és la bona perquè parla d'aire d'admissió, no d'aire d'escapament. D'acord que l'intercooler el refrigera però tot i així es troba molt calent...

Algú diu alguna cosa?

- PREGUNTES D'EXAMEN - fa 18 anys 1 setmana #12288

• el capita spalling
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 4
avegades penso q vai andarrera an lloc de andavant (com els cangrejos), m'he estat mirant el meus llibres de electrotècnia i tecnologia industrial de cuan feia batxillerat i tenia 16 anyets i he trobat:

- els condensadors electrolítics son condensadors que per el seu volum tenen una capacitat molt superiors a la dels altres.
- les rodes tenen la mateixa acceleració angular pero no la velocitat linial

-lo del trepant crec que era la broca de 10 mm perque com que el radi de tall es mes gran pos suposo que el moment de força tambe.

-respecte el formigo en massa es perque el formigo no suporta be els esforços de flexió

-els retorns de les aigues son estadistics

-lo del motor d'injecció crec que es la papallona ja que els motors diesel no tenen carburador.

-el spalling no u havia vist mai i es per colapse del formigó

Salut!

- PREGUNTES D'EXAMEN - fa 18 anys 1 setmana #12291

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 558
Sofia, la resposta de l'aire calent del motor turboalimentat està mal plantejada (o si més no, mal redactada).
El turbocompressor té dos cossos: La turbina, i el compressor (digues-li lògic). La turbina és moguda pels gasos d'escapament, que mou el compressor, que comprimeix els gasos d'admissió i els escalfa. Aquests passen per l'intercooler per refredar-se abans d'entrar al cilindre.
Així doncs, la pregunta havia de dir: del turbocompressor a l'intercooler, o bé del compressor a l'intercooler.
Però com que s'entén que això és el que volien dir, la resposta bona és de la turbina a l'intercooler.
La resposta que tu proposes és incorrecta perquè preguntaven el recorregut dels gasos més calents, i com és normal, de l'intercooler (que els refreda) a l'admissió, tenen menys temperatura...

Per cert, l'he cagat amb el capità Spalling... Vaig fer loteria i vaig posar les estructures metàl.liques a boleo... Bé, i l'he cagat en unes quantes més també...

- PREGUNTES D'EXAMEN - fa 18 anys 1 setmana #12296

Hola!!!
La del Rang, es que el LSI disminueix, perque està limitat per l´O i si disminuim la seva concentració, tb disminuim el LSI.

De Aquesta que en penseu:

En un pilar de formigó armat, quins esforços absorbeix l´armadura d´acer?
Jo pensava que nomes els de compressio, al ser un pilar... pero ara ja dubto de tot

a10
oscar

- PREGUNTES D'EXAMEN - fa 18 anys 1 setmana #12298

• sargantilla
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 87
segurament que la tink malament... però si anem traient l'oxigen, no s'huauria d'anar disminuint el Rang?

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.289 segons
Gràcies a Fòrum Kunena