Hola molt bones a tots despres de passar aquets dies de nervis, i aquet dia de locura, que, com tots els meus companys em acabat amb mal de cap,ja estem tots una mika mes trankils, sort per els resultats i també pel psico que fotran un tall interesant...(putes bies que m'han dit que estaven girades......kina mala llet... a i tambe amb el dispar de tristor...jejejej sembla un suicidi..dispar per tristor...(humor despres de aquet dia tant rallant!!!)
Bueno vull ajudar a qui pugui ja que lo primer que he fet a arribar a casa despres de treballar ha estat buscar coses "rares" del examen...
-->Crec que la velocitat lineal...NO en totes les parts d'una roda tenen la mateixa velocitat lineal.(mireu aixo...(
newton.cnice.mec.es/escenas/cine ... ngular.php
)
-->Lo del trepant...e buscat i el moment es una força que gira, llavors penso que fer un forat a la paret de casa amb el "taladru" costa menys fer-lo amb una broca petita, de fet amb el ferro primer es fan forats petits i es va fen grans, aixi que el moment de força penso que es menor...
-->Lo del rang d'inflamabilitat no se en quin temari surt que el LII no es mou, la part del comburent es la part de LII lo que al no poderse moure aquest limit baixa el LSI.
-->Puigsecalm, almenys al mapa que em vaig comprar de 1mX1m
-->A i lo de la injecció directa, crec que injecta directament a la cambra de compresio!!!!Espero que hagui servit de ajuda, i aviam si em podeu ajudar a mi,No veig lo de el turbocompressor, o esta mes calent, jo he post entre la turbina i el refrigerant de l'aire d'admisio, pero ara pensant be la turbina esta al col. d'escapament, lo que esta al col. d'admisio es el compreso mogut per la torbina......