Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

- PREGUNTES D'EXAMEN - fa 18 anys 1 setmana #12300

En un pilar armat, l'armadura absorbeix els esforços de flexió. El formigó es molt bo a compresió, pero a flexió i a tracció no serveix.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

- PREGUNTES D'EXAMEN - fa 18 anys 1 setmana #12303

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 558
  • Gràcies rebudes: 0
Ei Raponchi, d'aquest tema n'hi havia dues:
La primera la que diu l'Oskan. El formigó treballa molt bé a compressió, però fatal a tracció i flexió, per això se li posen les armadures.
Llavors:
Pregunta 1: Per qué és INADEQUAT l'us de formigó en massa en peçes que han de treballar a flexió:
Resposta: perquè té una escassa resistència a la tracció (recordem que en els esforços de flexió es produeix compressió en la part superior i tracció en la inferior).

Pregunta 2: En un pilar de formigó armat, quins esforços absorbeix PRINCIPALMENT l'armadura d'acer?
Respostes: A)Tracció i compressió (un pilar no treballa mai a tracció, i els de compressió són absorbits pel formigó, no per l'armadura)
B)Tracció (no pel que acabem de dir)
C)Compressió (tampoc perquè l'absorbeix el formigó)
D) VINCLAMENT. Aquesta crec que és la correcta, doncs els pilar es veuen sotmesos a aquests tipus d'esforços, i les armadures els absorbeixen (no deixa de ser una flexió, però que es dóna en dos punts del pilar, degut al sobreesforç de compressió.
Així ho veig jo, vaja...
La del LSI i el LII la vaig fer malament...

- PREGUNTES D'EXAMEN - fa 18 anys 1 setmana #12304

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
A veure, més coses... És que no em puc esperar per saber la nota del teòric i estic intentant corregir-lo (per tenir una aproximació, que no se sap mai quina poden donar com bona... )
Doncs bé, pel que fa a la projecció, si era cònica o azimutal, no en sé treure l'entrellat... Aquí us poso un link de wikipèdia (queda poc seriós, oi :wink: ) sobre les projeccions geogràfiques... es.wikipedia.org/wiki/Proyecci%C ... %C3%A1fica

Copiat del link:
La proyección cónica simple puede tener uno o dos paralelos de referencia.
Si tiene un paralelo de referencia:
La malla de meridianos y paralelos se dibuja proyectándolos sobre el cono suponiendo un foco de luz que se encuentra en el centro del globo. El cono sí es una figura geométrica que pueda desarrollarse en un plano.
El resultado es un mapa semicircular en el que los meridianos son líneas rectas dispuesta radialmente y los paralelos arcos de círculos concéntricos. La escala aumenta a medida que nos alejamos del paralelo de contacto entre el cono y la esfera.
Mireu-vos també la definició d'Azimutal: No té perquè passar pels pols... Es pot fer una azimutal des de qualsevol punt... Tal com ho veig jo, diria que la resposta és la CÒNICA... Ja veurem què diuen els corrector de Gene...
Salut!

- PREGUNTES D'EXAMEN - fa 18 anys 1 setmana #12305

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
I més cagades....
La dovella SI forma part d'un arc... (una altre que tinc malament...) vet-ho aquí el link:
www10.gencat.net/ptop/binaris/Di ... -12286.pdf pàgina 7 on surt la fitxa de les peces d'un arc...
Apa, fins la següent cagada que trobi...

- PREGUNTES D'EXAMEN - fa 18 anys 1 setmana #12308

-quin riu és més llarg?

-quin és l'inconvenient del CO2, la reignicio?

-l'efecte venturi necessita un augment de la velocitat de l'aigua que passa pel conducte no?

-Diamant de perill, 3 color vermell: materials que s'han d'escalfar o liquids i sòlids que poden encendre's quasi a aualsevol tª?

-fixem el ganivet o ens quedem esperant que vingui ajuda?

-per posar el collaret cervical és la de dos persones fent lleugera tracció no?

tela tela amb l'examen!!!!!!!!!!!!!!!!

- PREGUNTES D'EXAMEN - fa 18 anys 1 setmana #12310

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
El riu era el Ter (aquesta també la vaig cagar).
El ganivet s'ha de fixar perquè no es bellugui i provoqui més lesions.
I la resta em sembla tot correcte.

- PREGUNTES D'EXAMEN - fa 18 anys 1 setmana #12311

el pilar no pot soportar tambe esforços de torsio ademes de vinclament

- PREGUNTES D'EXAMEN - fa 18 anys 1 setmana #12314

Dos coses, el diamant de perill a nivell 3 es : Materials que s'inflamen a temperatura ambient. El nivell 2 son els que s'han d'escalfar i el nivell 4 els extremadament inflamables.

La projeccio NO pot ser LA CONICA, ja que en la conica nomes hi ha UN POL, i la pregunta parla de s'ajuntan als "POLS", o sigui de 2 pols.
Tot i que no trobo com son les Azimutals i Zenitals, o sigui que no puc dir res mes. (La cilindrica segur que no).

La de les broques i el par motor ?? Que en penseu ? Teniu la formula per ahi ?

- PREGUNTES D'EXAMEN - fa 18 anys 1 setmana #12320

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
Estoy con Al cuando dice que la proyección es la Azimutal. Aquí estuve dudando un buen rato, la pregunta tiene MUY mala leche.

Lo que diferencia una de otra es que en la cónica, los paralelos no forman circunferencias sino semi-circunferencias o arcos de circunferencia. Mientras que en la azimutal, sí son circunferencias completas.

Vaya, eso es lo que creo ...

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

- PREGUNTES D'EXAMEN - fa 18 anys 1 setmana #12374

• chiliconffetti
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 15
hola gent!

Comparteixo totes les agonies que descriviu pero vull saber respostes.

Elriu mes llarg dels que deien es el Llobregat.
Les velocitats angulars i lineals estic dacord amb els comentaris i raonaments fets.
El pilar de formigo colapsa per vincloament.
Que en penseu de la hipotermia? jo crec que es la de per sota de 35ºC.
El pic del fluvia es el puigsacalm.
Spalling trenca el formigo per colapse de larmadura.
Algu sabria dirme que es el braç de palanca i que es el braç de resistencia?jo vaig posar 50N es on tenim mes ventatge, si no quina gracia te la palanca?
el ganivet sha de immobilitzar.
Ullestret esta al baix emporda.
Sant mamet al montsec
el limit superior es el que varia pq es la barreja mes rica de O2 en combustible que pot cremar.
El paer de tornasol es per al ph.

B crec que ja ni ha prou, salut i sort

- PREGUNTES D'EXAMEN - fa 18 anys 1 setmana #12376

Hola!!!

chiliconffetti: De totes les respostes que dius estic d´acord amb la majoria perocrec que
El Ter té més Km que el LLobregat
La Hipotermia es per sota de 35ºC
I lo del braç de palanca, jo tb vaig posar 50N pero despres pensant-ho a casa crec que era la de 150N, ja que 50N es la força que hauriem de fer naltros per mantenir-la horitzontal i el pes feia 200N. Restant, dona que en el fulcre tenim 150N, no?

Salut
oscar

- PREGUNTES D'EXAMEN - fa 18 anys 1 setmana #12378

Una altre confusa:
La de la projecció, les respostes Azimutal i Zenital fan referencia al mateix tipus de projeccio ( la dels pols) així que nomes pot ser la Cónica o la Cilindrica i jo penso que es la CONICA

- PREGUNTES D'EXAMEN - fa 18 anys 1 setmana #12381

Tens raó, no pot ser azimutal o zenital, perque la projecció es azimutal-zenital tot junt .Vaja examen companys! els meus colegues en lloc de dir examen deien... hey q tal el desgarro tio!? el año que viene ademas del DNI ,boli negro i corrector, nos haran llevar un POTEVASELINA! Quanta raó tenen...

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.229 segons
Gràcies a Fòrum Kunena