porque no nos dedicamos a poner un questionaro en el foro y lo contestamos todos?
Yo pongo las 5 primreras preguntas del examen A:
1- com s'oposen els murs de gravetat a les empemtes laterals de les terres?
A) pel dseu propi pes
2- D'acord amb el codi tecnic de l'edificació, en edificis d'ús d'aparcaments exigirem instalacions automaticas d'extinció:
D) en qualsevol aparcament robotitzat.
3- el formigó en massa és una barreja homogenènia de...
C) ciment, aigua i els àrids corresponents.
4- Els sòlids de la classe 4.3 es defineixen com:
D) cap de les respostes no és correcta
5- Quins incomvenients té el CO2 com a agent extintor?
C) Té una densitat inferior a l'aire
jorl, a ti y a todos los que hemos dicho q igual, juraría...(sigo leyendo lo que quiero)
bueno, mi pequeña contribución es la 6 entonces:
El cabal:
d) todas correctas ¿?¿?¿
no pongo más, porque creo que en las tres siguientes la he cagado...aun siendo de las fáciles....
Això és una gran MERDA!
per molt que ens mengem l'olla amb les respostes correctes, el puto psico que resulta que ja l'havien fet els de fa dos anys, no l'haurà passat cap novatillo a no ser que sigui un crak, i no és el meu cas...
o sigui que....
felicitats companys! Pels que ja havieu fet el psico i rondava per les vostres mans!
Pel que fa al teòric, tots els que ens hem matat estudiant i sense viure durant tants dies... ja ja ja què idiotes que hem estat!
Segurament, com deia algún company, els que no han estudiat, però tenen cap, hauran tret més bona nota que jo, segur!
I ara, què?, entreno, passo de les putes opos i em dedico a una altra cosa... mira que fot anys que estudio i faig exàmens (no per aquestes opos sino.. la carrera, el doctorat i s'ha puta mare... i total per res...) però com aquest exàmen de merda mai eh!
ja començo a sentir que la frustració forma part dels pringats que no tenim la vida assegurada com els que ens estan fent ballar com titelles al seu son... total que si creuen que així ens presentarem menys persones, ho estan aconseguint, CABRONS!
Joer, creo que el finde que viene me voy otra vez de borrachera ... que no hay forma humana de que se me pase el cabreo ... jaja!! No, no, mejor aún, me iré a escalar, y como se me gire la cabeza al igual me meto en sitios que no debería por peligro a lesionarme ... que llevo 11 putos meses sin tocar ni una sola piedra para estar centrada y luego va y ponen esa mierda por examen ... Decidido, a partir de ahora desmadre desmadreeee!!!!! jajaja
escolta i perquè no hem anat a escalar avui!!!!!!!!!!!!!
segur que haguès estat més productiu que quedar-me a casa menjant-me l'olla i mirant cada pu ta pregunta per veure si l'havia cagat una vegada més... i mirant el foro per veure lo idiotes que som!!!!!!!!!!!!!
Per cert ja haguessim pogut anar juntes a trepar, no se qui ets però ... jo 11 mesos no els he passat sense trepar pero un parell si, per caure de la barra d'equilibris ... i quedarme al llit una bona temporada...
em sembla que si que se qui ets...
bé jo demà a la tarda m'hi poso... no a entrenar sino a escalar!
Quels donguinpel putocul!!!!!!!!!!!!!!!!
alamerda
Pos mira, había quedado hoy mismo para romperme los tendones en la vertical ... pero tengo la pata semirota y no me he atrevido a forzar ... espero en una semanita recuperarme, y si no, pues me da igual, el sábado voy a escalar si o sí, que estoy que no aguanto máaaaaaas!!! Y entre semana, al plafón, 2 o 3 días por semana.
Me solidarizo contigo, alamierdatodo y quelesdenporahí!!!!
A escalar a mueeeeeeeeeeerte!!!!!!
jajaja ....
ahora sí que se me empieza a pasar el cabreo ... la escalada es la mejor terapia, eh? ... jaja
Pos mira, había quedado hoy mismo para romperme los tendones en la vertical ... pero tengo la pata semirota y no me he atrevido a forzar ... espero en una semanita recuperarme, y si no, pues me da igual, el sábado voy a escalar si o sí, que estoy que no aguanto máaaaaaas!!! Y entre semana, al plafón, 2 o 3 días por semana.
Me solidarizo contigo, alamierdatodo y quelesdenporahí!!!!
A escalar a mueeeeeeeeeeerte!!!!!!
jajaja ....
ahora sí que se me empieza a pasar el cabreo ... la escalada es la mejor terapia, eh? ... jaja