Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Entrevista personal a la Gene? fa 18 anys 1 setmana #12610

• nandu
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 26
  • Gràcies rebudes: 0
La meva pregunta, tal com es pot llegir a l'anunci es: A la Gene també s'ha de passar l'entrevista personal?

També tinc una pregunta: Te gaire a veure el treball que estiguis fent abans de ser bomber per entrar? m'explico: Per exemple, jo ara mateix estic en un banc allà sentadet tot el putu dia amargadillu, pero l'horari es de puta mare i hem permet nar estudiant i treurem els carnets, peró nose fins quin punt pot ser un impediment treballar en aixó a l'hora d'entrar a bombers!! està clar que pot aportar més al cos un Mecànic que un Banquer!

Gracies un moooooooolta sort a tots!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Entrevista personal a la Gene? fa 18 anys 1 setmana #12630

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 558
Ei Nandu!
No, ara no et preocupis per això... A la Gene si que s'ha de fer entrevista, igual que a BCN, i de fet sempre ha sigut eliminatòria, a diferència de BCN, que és novetat d'aquest any...
A veure, el que valoren és la teva capacitat per desenvolupar la feina, i la teva motivació... és igual el que hagis fet abans...Si tu el dia de la entrevista et pregunten perquè un banquer es vol fer bomber éssent dues feines que no tenen res a veure, doncs els hi expliques els teus motius ben clarament i convençut, i el cap ben alt i punt.
Vinga doncs, que hi hagi sort i que hi poguem arribar!!! :wink:

Entrevista personal a la Gene? fa 18 anys 1 setmana #12635

yo creo que lo de currar en un banco te ira bien en la entrevista. esta comprobado que la pesetica les tira bastante, ni un psico nuevo han podido encargar, que usurerikos, ni la portada para mas inri, con la "quota" que pagamos para que no sean capaces ni de compulsar un fuckin´carnet y tengas que estar en vilo hasta el dia de las definitivas, en fin que se me calienta el morro y la lio,
como dice el compi no te rayes ahora por eso nano, mientras no seas un banquero desfalcador de divisas con antecedentes :D

Entrevista personal a la Gene? fa 18 anys 5 dies #12664

• nandu
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 26
Ok, merci!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.125 segons
Gràcies a Fòrum Kunena