Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

NOVES OPOS AL NOVEMBRE fa 18 anys 2 dies #12732

• cobrador del frac
  • Avatar de cobrador del frac Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 5
  • Gràcies rebudes: 0
Tinc un cosi que esta a CCOO i un tiet que esta al departament d'Interior i avui m'han confirmat que a mitjans de Novembre surten unes opos de 250 bombers.

Aquesta es la nostra!

A estudiar i a entrenar!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

NOVES OPOS AL NOVEMBRE fa 18 anys 2 dies #12733

no, jo crec que serà de 500

NOVES OPOS AL NOVEMBRE fa 18 anys 2 dies #12734

Jo tinc una cosina al departament, la dona a la regio nord, un conegut a la direccio general i m'ha dit que nanai del peluqin

Bomberos, bomberillos y cagabandurrias...................

Bombers, bomberillos, i cagabandurrias

NOVES OPOS AL NOVEMBRE fa 18 anys 2 dies #12737

Mompare es el Saura, bueno, un dels pares que tinc, i ma dit que no cal que faci la opo, que entrare sense ferla, per que entre que les de barna les impugnen per la edat y que les de la gene impugnen mig examen teoric, tardare massa i com veu que soc una mica paquet, me fara aquest favor :lol:

NOVES OPOS AL NOVEMBRE fa 18 anys 2 dies #12738

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 558
  • Gràcies rebudes: 0
Ei cobrador... mira, no és per res, eh... però em fa riure el teu anunci... En sèrio, no t'ho prenguis com una cosa personal...
Si surten ja m'empassaré les paraules, però una opo de 250...
I amb opos de sergents i caporals pel mig... i una altra de 100 bombers (que no sé si hauran acabat...). UFFFF....

NOVES OPOS AL NOVEMBRE fa 18 anys 2 dies #12740

Als primers cops que vaig entrar en aquest forum em creia tots els anuncis que la gent anava dient ( em vaig treure l'ADR) ara he apres a classificar una mica els comentaris i aquest el trobo bastant "nat de lolla". Sensillament no no no i no m'ho crec. Em tots els respectes :wink:

NOVES OPOS AL NOVEMBRE fa 18 anys 2 dies #12743

aquestes opos que s'estan fent ara de la gene representen que son les del 2007 oi?
Per tant el 2008 haurien de sortir les del 2008?Encara que pel cami que van ho vax impossible. SI anessin per feina i rapid com a barcelona si que se'n podrien fer 2 en un any. Pero amb lo "senyors" que son a la gene, que no es cansin...

NOVES OPOS AL NOVEMBRE fa 18 anys 2 dies #12752

jajaja ruff la cosa ta mu malita, tu de las del 07 no te acuerdes mucho,,, por que NO LAS VAMOS A VER NI EN PINTURA nano jajaja
sabes donde estan esas opos?? entre la serra de sant mamet i la c-14 jajaja

NOVES OPOS AL NOVEMBRE fa 18 anys 2 dies #12753

hay que joderse!! vaya gentecilla que entra por aqui de vez en cuando, esto recuerda a los ADR, cursos de SBV, DEA's etc etc... en fin...

NOVES OPOS AL NOVEMBRE fa 18 anys 2 dies #12756

Pel telenoticies, van dir, que a causa de la crisis, es deixaven de convocar per un temps oposicions de bombers,forestals...Si que es continuaven les de mosso i funcionaris de pressons.
Dubto aixo de 250 places

NOVES OPOS AL NOVEMBRE fa 18 anys 2 dies #12757

"Atesos la relació de llocs de treball vigent del personal funcionari de la Direcció General de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvaments; i l’Acord de Govern GOV/59/2007, de 3 d’abril, pel qual s’aprova l’oferta d’ocupació pública de 100 places de la categoria de bomber/a de l’escala bàsica del cos de bombers de la Generalitat de Catalunya per a l’any 2007, publicat al DOGC núm. 4868, de 24.4.2007"

haviam aixo ho he tret exacte de les bases d'aquest any

NOVES OPOS AL NOVEMBRE fa 18 anys 2 dies #12760

si si ruff si esta claro que van con una de retraso, el año pasado se aprovó i se cayó en el saco, pero de ahi a hacer dos convocatorias en un año... uffffffffffffyo creo que NO POT ESSER
el año que viene me presento a tu si que sabes, gran fulano, la chabola de tu vida, el telecupón, operación prepucio y la selva de los hermosos, a ver si asiN nos labramos un futurico :cry:

NOVES OPOS AL NOVEMBRE fa 18 anys 1 hora #12796

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
250 places no pot ser home, si normalment la mitjana dels que entren en bolsa son de 700.

Aixi que si agafes el caudal del riu embre dels ultims anys, dividt entre els kilometros que hi ha de ponts a oliana i ho multipliques per la mitjana de places fixes dels ultims anys, et surt que mínim a la següent convocatoria han de sortir 6.843 places brutes i lliures de impostos.

Arrodonin i anan a la segura, compta amb 6.500 places pel novembre, pero recorda que novembre hi ha tots sants, desembre nadal, gener reis, febre el dia dels enamorats, març-abril pasqües, maig dia del treballador, juny sant juan... Aixi que fins al Juliol de 2009 no surtiran.

Recordeu 6.500 places per juliol de 2009. Verdad de la buena.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

NOVES OPOS AL NOVEMBRE fa 17 anys 11 mesos #12806

• firedepartment
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 425
  • Gràcies rebudes: 1
cobrador del frac, si tens un cosi a CCOO i un altre a interior, no m'imagino com seran dinars en familia!! 250??? no t'ho creus ni tu! ja hem passaras aixo que prens, sembla que va be pels nervis.

NOVES OPOS AL NOVEMBRE fa 17 anys 11 mesos #12809

A VEURE SI ENS ACLAREM!!!
Aixó sembla un programa d'Ana Rosa, entre els que diuen k no sortiran més places per retalls de presupostosi els que diuen k sortiran 250 més. A preparar-se pel k hi ha ara i ja es veurà!!! Costa de creure res

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.171 segons
Gràcies a Fòrum Kunena