Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Alguna persona de Tarragona? fa 18 anys 1 dia #12784

• due
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 64
  • Gràcies rebudes: 0
Estic buscan algu per prepararnos les opos!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Alguna persona de Tarragona? fa 17 anys 11 mesos #12946

alca88 no faras pas campanya a sjdd ?

Alguna persona de Tarragona? fa 17 anys 11 mesos #13056

Si, estic a Sant Jaume.

S´está força bé. Pero casi sempre que passa algu avisen primer al Vendrell i ens quedem amb el moc penjant! xD

SALUT!

Alguna persona de Tarragona? fa 17 anys 11 mesos #13067

yo soc de cunit alca88 y m'agradaria saber com fer la campanya aquesta del vendrell gracies!!

Alguna persona de Tarragona? fa 17 anys 10 mesos #13396

No hi ha campanya només del Vendrell.
T´has de presentar a Tarragona i després, depenent de la nota, esollir el parc que millor et vagi.

Tens les bases a www.gencat.net/interior

Salut!

Alguna persona de Tarragona? fa 17 anys 10 mesos #13411

• AlexRuizAR
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 343
alca88 tinc un dubte, jo no tenia pensat fer cap campanya de forestal o bomber voluntari ja que treballu, però estic veient que sino tens merits és difícil aconsseguir passar les oposicions, la questió és:

quin horari es té a la campanya? és a dir, es pot complementer amb la feina? (pels que estiguin treballant a una altra cosa) hi han campanyes d'hivern? i en el cas que sigui difícil complementar amb una altre feina, es cobra algu a les campanyes? ho dic perque jo no puc deixar la meva feina sense tenir cap entrada de diners a fi de mes... (jo treballo a torns, faig una setmana de matí, una de nit, una de tarde, una de mati...etc. de Dill. a Div.)

Alguna persona de Tarragona? fa 17 anys 10 mesos #13446

Primer de tot, has de diferenciar entre Forestal y Bomber Voluntari.

Les campanyes forestals son les que es fan a l´estiu o l´hivern, tot y que a aquestes ultimes son molt mes complicades entrar.
Les d´estiu has de passar 3 proves (corda, aixecament y 1000m). Has d´estar a l´atur, es a dir, totalment incompatible amb un contracte laboral (durant el temps que estiguis treballant 3 o 6 mesos i unes 2 setmanes abans de firmar el contracte per si de cas)
L´ultima campanya, a Tarragona la nota de tall va ser un 11, es a dir, que si no tens merits no entres. Aixi que procura entrar a l´atur durant 6 mesos (2 punts) y treure unes bones fisiques pel pròxim any. Contant que fiquin els mateixos merits.

L´horari dels forestals es un dia si un dia no, de 11:30 a 20:30
El sou es d´uns 1.200e comptat tots els plusos de perillositat y festius.

A les bases esta tot molt mes ben explicat www.gencat.net/interior

Els bombers voluntaris son els que cobreixen els parcs de voluntaris. Aquests fan les guardies que poden/volen y tenen el seu treball que els hi dona de menjar. Per entrar, has d´anar a un parc de voluntaris que no estigui a més de 15km d´on estiguis empadronat i parlar amb el cap de parc a veure si t´agafa i t´apunta al curs de voluntaris.

Espero haverme explicat be i que t´hagi quedat tot una mica més clar.

SALUT!

Alguna persona de Tarragona? fa 17 anys 10 mesos #13471

• AlexRuizAR
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
moltes gràcies alca88, m'ha quedat molt clar, crec que haurè d'optar per bomber voluntari, mirarè a la de cambrils havere si hi puc fer algo ja que tinc un familiar allí dins, perque no m'hi puc estar 6 meses sense treballar.. el sou de forestal està força bé, deu nido... haviam si hi tinc sort..

Alguna persona de Tarragona? fa 17 anys 10 mesos #13638

• AlexRuizAR
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
hola ivan, jo ara mateix ho tinc xungu, m'he lesionat el menisc :S però m'han dit que és molt lleu, en 15 dies podrè començar a corre de nou, cara a l'octubre m'apuntare al Reus deportiu, si estàs interessat digam-ho.

Una altra cosa que et volia comentar és sobre lo de Master-D, a mi me van trucar, i son bastant persuasius, t'ho diuen tot de tal manera que penses que si t'apuntes aprobaràs fijo, pero vaig indagar ina mica per internet (i vaig decidir no apuntar-me) i fa no gaire vaig llegir aixo per aquest foro, aquí tens el link:

bombers.es/foro/viewtopic.php?t= ... +voluntari

no se fins a quin punt és com diuen ja que no hi he arribat a apuntar-me, espero que a tu et vagi bé amb ells.

Si vols algu enviam un mail, si trigo en contestar és normal, aquesta setmana vaig de cul amb la feina..

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.171 segons
Gràcies a Fòrum Kunena