Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Que haig de fer? fa 17 anys 11 mesos #12826

• toni
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 51
  • Gràcies rebudes: 0
Wones!!!
De petit sempre a volgut ser bomber i ara ja em fax gran i tinc els 18 a toca, fins aqui molt be pro ara ja tinc la eso i estic fen una fp de electricitat o instalacions electrotecniques, la questio es que fins aqui quin seria el recoregut mes fiable i mes rapit per poder entrar en els bombers?

M'agradaria que algu em pogues resoldre aquest dubte!!!

dew!!!!!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Que haig de fer? fa 17 anys 11 mesos #12828

Bones Toni,
el recorregut més fiable per assolir la fita de ser bomber es, en primer lloc, les ganes. I vec que d´això vas sobrat. Respecte al que tu vols saber:
-Has de començar a fer campanyes forestals
- T´has de treure els carnets de camió i trailer o bus (x això has d´esperar fins als 21 anys)
- I has de començar a estudiar i preparar-te per les físiques. Pensa que aquesta és una carrera de fons i que els que tinguin més determinació acaben entrant de bombers.
Molta sort Toni en la teva creuada!

Que haig de fer? fa 17 anys 11 mesos #12835

• toni
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 51
  • Gràcies rebudes: 0
Es impresindible fer de forestal?

Jo am tots els consells que m'han anat donant, gent ma dit que em presenti per bomber voluntari a mataro i que de forestal res, altres que em diuen que forestal si i que de bombers voluntaris res, i gent també que m'ha comentat de que faci algun curset o que em tregui un titul de espeleo, escalada o submarinisme. Si una cosa em cuadra l'altre no i a linreves.

També tinc un problema, en que tinc una mica d'asma pro casi res, em vaig fica en un tractament i ja no en tinc gaire per no di casi res, pot ser un motiu perque no pugui entrar a bomber?

merci!

Que haig de fer? fa 17 anys 11 mesos #12850

Bones toni!!

La veritat es que lo millor es fer les campanyes de forestal perque et donen mes merits que fent voluntariat, perque als voluntaris li conten els merits a partir del tercer any exercit i molt poc, i amb les campanyes encara que facis tres mesos ja et conten 0,02 per mes em sembla.

Salut!!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.110 segons
Gràcies a Fòrum Kunena