Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Què és més facil per entrar generalitat o barcelona fa 17 anys 11 mesos #12876

• toni
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 51
  • Gràcies rebudes: 0
Quin es el cos de bombers en que es més facil per entrar, per temari, fisiques............

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Què és més facil per entrar generalitat o barcelona fa 17 anys 11 mesos #12878

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
Fàcil?

En estos tiempos de crisis...........

Què és més facil per entrar generalitat o barcelona fa 17 anys 11 mesos #12880

En una oposició a més de les dificultats que ja té per si mateixa, el nivell també l'imposem nosaltres, els opositors, que intentem fer les coses el millor possible. No se si la teva pregunta es per curiositat o per provar a opositar a la que et diguin que es més fàcil. Jo crec que un s'ha d'informar bé d'ambdues i si tens l'opció d'escollir a la que et vols presentar millor que millor. No has de mirar l'opció més fàcil per que sincerament crec que cap de les dues es fàcil, jo penso que si estàs convençut del que vols ser, si ofereixen 100 places has de pensar que a tu et sobren 99. Aquest es el caràcter que val, junt amb la força, constància, dedicació i esforç diari.
Salut!!

Què és més facil per entrar generalitat o barcelona fa 17 anys 11 mesos #12883

Molt ben dit víctor!! L'única cosa q podria marcar la diferència en quant a la dificultat, seria el tema d mèrits potser. Si alguna d les proves et va una mica justa però tens carnets o campanyes q puguin sumar-te punts, doncs a la gene. Si en canvi et van totes les proves més o menys bé però no tens mèrits, doncs a barna.
Jo, si fos tu, em treuria tots els carnets i provaria d'entrar a les dues :wink:

Què és més facil per entrar generalitat o barcelona fa 17 anys 11 mesos #12931

• manzanero
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 132
  • Gràcies rebudes: 0
No n'hi ha cap de f'acil...

Què és més facil per entrar generalitat o barcelona fa 17 anys 11 mesos #13048

Si vas just de mèrits és més provable entrar a Barna que a Gene...

La opo de Gene és més justa en el sentit que la conducció es tenen uns criteris més objectius i estem parlant de 1/3 part de la puntuació de la opo, en canvi Barna si el jutge de conducció et vol putejar.

En conclusió, si estás molt preparat és més probable que entris a Gene que a Barna, a més de que hi han més places, en canvi si tens sort en la conducció es més provable que entris a Barna que a Gene....

Què és més facil per entrar generalitat o barcelona fa 17 anys 11 mesos #13049

Llavors, a més a més dels punts per mèrits dels carnets. Per una persona que treballa i no te pensat deixar de fer-ho (per que no pot deixar-ho), quina és la millor manera d'obtenir punts per mèrits?

Què és més facil per entrar generalitat o barcelona fa 17 anys 11 mesos #13057

La resposta és ben senzilla, si ja tens els carnets i tens clar que no pots canviar de feina, només et queda els punts per voluntariat. Mira't les bases de la convocatòria i veuràs el que guanyes.

sort.

Què és més facil per entrar generalitat o barcelona fa 17 anys 11 mesos #13058

El temps prestat com a bomber/a voluntari/ària de la secció activa o especial
de la Generalitat de Catalunya, excepte els 3 primers anys de permanència en les
seccions esmentades del cos de bombers voluntaris, es valora a raó de 0,01 punts
per mes de permanència al cos de bombers voluntaris,...

O sigui que tres anys de voluntariat per començar a aconseguir punts.

Què és més facil per entrar generalitat o barcelona fa 17 anys 11 mesos #13062

això mateix Victor, però també has de comptar que del moment en que t´agafen a un parc, els papers, curs, convocatòria per entrar a la secció activa dels voluntaris i que t´arribi el nomenament, et poden passar 2 o 3 anys en el millor dels casos, que has de sumar a aquests 3 que dius, jo estic igual treballo i en el seu dia vaig decidir intentar-ho sense deixar la feina, veig que es pot aconseguir, però tenir el punt dels carnets és molt important, sort, adeu!!

Què és més facil per entrar generalitat o barcelona fa 17 anys 11 mesos #13064

En això estic, en els carnets, ara al setembre miraré be com funciona el tema de voluntaris.
Gracies le crunch

Què és més facil per entrar generalitat o barcelona fa 17 anys 11 mesos #13130

Tony; quant dius que la conducció de la Gene és més justa a que et refereixes:
A/ als que tenen la possibilitat d´agafar un camió de bombers i practicar la prova a mort, però no tenen ni puta ideia de conduir?
B/ Als que no tenen ni puta ideia de conduir però pràctiquen la prova a mort llogant algun camió o que algú els en deixi un?
Personalment penso que la prova del camió de la Gene no demostra res jo vaig ser camioner durant 7 anys i potser no en se gaire però alguna cosa em devia quedar i el primer any que em vaig presentar vaig suspendre i vaig veure gent que només tenia el carnet treient un 10.

Per què dius que el de Barcelona va a putejar-te, es que li has fet alguna cosa a algú i s´ha de revenjar? és que creus que pujes al camió i si no ets guapo, o tens un grà al nas aquell dia el paio pensa:
-Fua a aquest el vaig a putejar-

Crec que la prova del camió de Barcelona és molt més justa per que demostra una mica més si saps conduir, el que pasa es que evidentment els que no en saben prefereixen la de la Generalitat, sobretot si són forestals o voluntaris i poden agafar el camió.

Què és més facil per entrar generalitat o barcelona fa 17 anys 11 mesos #13135

No és ben bé així company Alf :) . Si que és cert que la prova de Bcn és més COMPLETA, però per mi, NO justa. De fet, això de que la teva nota depengui de com s'hagi aixecat aquell dia l'examinador, és bastant més subjectiu que a la Gene, i sino que li preguntin a algun company que l'any passat va baixar un mun de posicions a la conducció per una valoració un tant sospitossa. I a més veient com al company següent es seguia un rigor a l'hora de valorar diferent al seu.

Això encara, per que no pots valorar a tothom igual encara sent la mateixa persona, però ja no és això, sino el fet de tenir circuits i examinadors diferents. No veig gaire just el fet de que segons la sort que tinguis aquell dia et toqui un o altre circuit, per que si alguna cosa és segura és que el rigor dels examinadors no serà el mateix de llarg. De la mateixa manera i haurà el circuit fàcil i el difícil.

Per cert, en conec uns quants de camioners que porten un mun d'anys a la carretera, i encara tenen dificultats per ficar el trailer de cul per descarregar. Imaginat el remolc petit. Amb això tan sols et vull dir que les dues proves tenen lo seu i que s'han de practicar, sino malament ;)

Però per mi, i tan sols és una opinió personal, la de barna és més subjectiva, i per tant més injusta, que no vol dir incompleta.

Salut companys, que ja queda menys!

Què és més facil per entrar generalitat o barcelona fa 17 anys 11 mesos #13144

Jo també trobo que la prova de conducció de barna és més adient, ja que et posen en una situació més propera a la que et podràs trobar un cop entris. En canvi la de gene, es tracta de practicar unes maniobres que, com diu algú per aquí, no impliquen saber conduir. No estic dient que una prova sigui més justa que l'altra, però a mi personalment m'agrada més la de barna.
Una altra cosa és el tema subjectiu de la puntuació. Qui et puntua a barna és un tio del racc que (suposo) ni li va ni li vé qui entrarà i qui no. A gene no sé com ni qui puntua, perquè no he fet mai la prova de conducció.

Què és més facil per entrar generalitat o barcelona fa 17 anys 11 mesos #13157

Amic chaito si la prova del remolc fos tan "dificil" com tu dius,com és que la última opo més de 160 persones van treure més d´un nou, de les 200 i poc aque hi havien aproximadament?

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.184 segons
Gràcies a Fòrum Kunena