Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Què és més facil per entrar generalitat o barcelona fa 17 anys 11 mesos #13160

Company, ningú et diu que la prova de remolc sigui tan dificil. De fet cap de les proves ho és si la practiques adequadament. I si tornes a llegir el que he comentat abans, veuras que jo l'unic que volia fer entrendre és que cada prova té la seva dificultat, i per tant, que sha de practicar a no ser que siguis un Alonso dels camions.

Potser dels 160 que parles, els 160 van practicar la prova a abans de fer-la, mi jugaria la opo. O es que el simple fet de conduir camions ja vol dir que el remolc t'hagi de sortir per naturalesa amb els ulls tancats?

De la mateixa manera que tu per haver sigut camioner tens més facilitat per fer la prova de circulació de Bcn, qui practiqui la de la Gene doncs tb tindrà certa facilitat a l'hora de realitzar-la.

I per acabar company, el fet de veure tants nous no vol dir que sigui més fàcil o més dificil. Les proves són les que són per tothom, de la mateixa manera que ho són els barems. Si els barems fossin més baixos la gent seguiria estant a la mateixa posició. Per tant és el mateix parlar de 9 que de 6, a diferencia de Barna, on la subjectivitat fa que potser per tu sí que sigui un 9, i no pel company que ve després.

Tan sols és un opinió Alf, no t'ho prenguis malament :) .

Salut company!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Què és més facil per entrar generalitat o barcelona fa 17 anys 11 mesos #13163

Com vols que em prengui malament una cosa com aquesta, el que jo entento dir és que la prova de la generalitat tot i que és molt més objectiva, és més injusta ja que els que tenen l´oportunitat d´agafar un camió de bombers, anomena´ls forestals o voluntaris juguen amb ventatja i això és totalment injust.
Per això prefereixo les de Barcelona ja que no és una cosa mecanica, on no et fan anar com un robot. I això de que un examinador era més estricte que un altre en principi tots haurien de ser justos, en fin pilarin preocupeu-vos de pasar el psicotecnic, despres les físiques i la conducció despres de tantes escabetxines ja arribarà, apa salut i feina.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.108 segons
Gràcies a Fòrum Kunena