Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Certificat mèdic fa 17 anys 11 mesos #12942

• koala
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 144
  • Gràcies rebudes: 0
Bones a hom!

Quan hem d epresenta rel certificat mèdic?
És el de color groc, oi?
I que ha de constar escrit en el paperet aquest que et claven 3€uros "vai la patilla?"

Gràcies!

P.D: Algú dels presents que sigui meetge i m'el vulgui firmar per a canvi d'un entrepà de xoriço?

Jeje gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Salut i República!

Certificat mèdic fa 17 anys 11 mesos #12944

yo soy medico licenciado, yo firmo lo q haga falta de gratis, podeis venir a mi consulta clandestina un dia antes del 5 sep. todos los q querais.

Certificat mèdic fa 17 anys 11 mesos #12949

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
Koala, el certificado antes del 5 de septiembre. Lo peor no es pagar 3e por el papel ese amarillo, sino los 3 * 10e que le tienes que soltar al médico de turno...

Y hombre, si vas haciendo esa oferta rancia de bocatas de chorizo, no creo que nadie te haga el favor ... prueba de ofrecer birras de esas milagrosas ... verás cómo te salen más amigos que con los donnetes ... jeje

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Certificat mèdic fa 17 anys 11 mesos #12950

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
ah, me olvidaba!

www.gencat.net/interior/esc/docs ... 3_2008.pdf

En la página 11 tienes el texto que tiene que constar en el certificado

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Certificat mèdic fa 17 anys 11 mesos #12953

• jasonpatatan
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 53
Bones,

una pregunta que potser ja s'ha dit però no m'ha quedat clar.... jo tinc un certificat mèdic des d'abril i que posa que soc apte per fer les proves de bomber, però no posa tot lo que posa a les bases.. algú sap si em serveix aquest certificat?

Gràcies.

Certificat mèdic fa 17 anys 11 mesos #12955

• luís mejía
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 112
Salutacions.

Un bon consell, posa "TOT" el que ha de posar al certificat, no t'arrisquis. En l'enllaç que posa el company està tot explicat.

Si no recordo malament, els certificats metges també caduquen, com els iogurts.

S'acomiada molt cordialment:
Luis Mejía.

Certificat mèdic fa 17 anys 11 mesos #12957

Koala jo estic igual, tinc un certificat del Maig i no ser si hem serveix. En les bases de BCN diu això, lo que no ser si això que diu dels tres mesos ho diuen ells o es que realment caduquen als tres mesos els certificats mèdics oficials:

Per a la realització de d’aquesta prova, els i les aspirants hauran de lliurar al Tribunal el mateix dia de les proves un Certificat Mèdic Oficial expedit com a màxim tres mesos abans de la realització de les mateixes, en el qual es faci constar que reuneixen les condicions físiques necessàries per realitzar els exercicis de l'Annex II de la convocatòria de Bombers de l'Ajuntament de Barcelona. La no presentació de l’esmentat certificat o la incorrecció del mateix comportarà l’exclusió automàtica de la persona aspirant del procés selectiu.

No obstant et deixo un numero de telèfon (bombers/personal) on podem trucar i informar-mos. 93 291 53 24.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.147 segons
Gràcies a Fòrum Kunena