Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Certificat mèdic fa 17 anys 11 mesos #12942

• koala
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 144
  • Gràcies rebudes: 0
Bones a hom!

Quan hem d epresenta rel certificat mèdic?
És el de color groc, oi?
I que ha de constar escrit en el paperet aquest que et claven 3€uros "vai la patilla?"

Gràcies!

P.D: Algú dels presents que sigui meetge i m'el vulgui firmar per a canvi d'un entrepà de xoriço?

Jeje gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Salut i República!

Certificat mèdic fa 17 anys 11 mesos #12944

yo soy medico licenciado, yo firmo lo q haga falta de gratis, podeis venir a mi consulta clandestina un dia antes del 5 sep. todos los q querais.

Certificat mèdic fa 17 anys 11 mesos #12949

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
Koala, el certificado antes del 5 de septiembre. Lo peor no es pagar 3e por el papel ese amarillo, sino los 3 * 10e que le tienes que soltar al médico de turno...

Y hombre, si vas haciendo esa oferta rancia de bocatas de chorizo, no creo que nadie te haga el favor ... prueba de ofrecer birras de esas milagrosas ... verás cómo te salen más amigos que con los donnetes ... jeje

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Certificat mèdic fa 17 anys 11 mesos #12950

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
ah, me olvidaba!

www.gencat.net/interior/esc/docs ... 3_2008.pdf

En la página 11 tienes el texto que tiene que constar en el certificado

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Certificat mèdic fa 17 anys 11 mesos #12953

• jasonpatatan
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 53
Bones,