Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Us passa el mateix?? (Mal dia) fa 17 anys 11 mesos #12987

• víctor
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 307
  • Gràcies rebudes: 0
A vegades em dona la sensació de que la auto-disciplina,autodeterminació i constància que s'ha de tenir per preparar una oposició com aquesta es converteix en una obsessió, no tant per a nosaltres sinó més els hi sembla a les persones que estan al costat teu(mares, germans, novies...).
No se si a vosaltres us passa que alguna vegada quan surts a entrenar, per exemple, et
diguin: <<Ara>>
O quan agafes el llibre per estudiar:<<Per>>
Potser els que estem bojos som nosaltres però el que si se que si no t'esforces no aconseguiràs res i em toca la moral que les persones que estan al costat no valorin aquest esforç com jo el valoro, tot i que aixó si, em donen el seu suport.
A vosaltres us passa això o potser teniu una miqueta mes de sort a la hora de demostrar que no esteu bojos?

Bon dia i bon estiu!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Us passa el mateix?? (Mal dia) fa 17 anys 11 mesos #12988

• víctor
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
A vegades em dona la sensació de que la auto-disciplina,autodeterminació i constància que s'ha de tenir per preparar una oposició com aquesta
es converteix en una obsessió, no tant per a nosaltres sinó més els hi sembla a les persones que estan al costat teu(mares,germans, novies...).
No se si a vosaltres us passa que alguna vegada quan surts a entrenar, per exemple, et diguin: Ara surts a córrer? amb la calor que fa?? estàs boig!!
O quan agafes el llibre per estudiar: Per que no sortim una estona??
Potser els que estem bojos som nosaltres però el que si se que si no t'esforces no aconseguiràs res i em toca la moral que les persones que estan al costat no valorin aquest esforç com jo el valoro.
A vosaltres us passa això o potser teniu una miqueta mes de sort a la hora de demostrar que no esteu bojos?

Us passa el mateix?? (Mal dia) fa 17 anys 11 mesos #12989

Hola Victor, t'entenc. Peró fes-te aquestes preguntes ;

Qui vols que et reconegui l'esforç que realitzes ? A qui vols fer content ?

Als amics, familiars, novia, coneguts..., o en canvi a tú mateix. La vida és difícil, veritat ?

Sàlut, i ànims !!!

Us passa el mateix?? (Mal dia) fa 17 anys 11 mesos #12990

• víctor
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
No, si això que tu dius jo l'he pensat moltes vegades, però clar...convivim amb diferents persones que formen part del nostre dia a dia i no es poden deixar de tenir en compte, tant que un comentari seu pot ser desalentador per que potser et fan sentir una miqueta egoista al no tenir tant temps per ells...jeje...quina moñada...bueno em deixo ja de tontades i des d'aquí un missatge als familiars i amics dels aspirants a bombers:

-Paciència, tanta o més com tenim nosaltres.

PD.-Gracies BGC!!

Us passa el mateix?? (Mal dia) fa 17 anys 11 mesos #12992

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
Víctor, entiendo lo que dices. La opo de por sí ya es bastante ardua como para que encima la gente que tienes a tu alrededor no aprecie el sacrificio que implica. BGC, dices que el esfuerzo lo haces por y para ti mismo, y no para que los demás te den su aprobación. Completamente de acuerdo. Pero el que los tuyos te apoyen y te comprendan es una ayuda muy importante. No sabes bien cuánto. Es de esas cosas que no se aprecian hasta el momento en que te faltan.

La situación que comentas, Víctor, creo que es bastante “normal” y “comprensible”. Ocurre como en la mayoría de las cosas, que por mucho que te expliquen que algo es muy duro, no sabrás realmente cuanto hasta que lo vivas en tus propias carnes. Por ejemplo, seguro que cuando te metiste a preparar la opo, sabías de oídas que no era fácil, pero no te imaginaste que sería tan sacrificado, verdad? Pues algo parecido les pasa a las personas con las que convivimos. Se imaginan que es duro pero no se pueden hacer a la idea de lo que implica. Y si además son personas que jamás han practicado deporte, ya ni intentes explicarles lo duro que puede ser entrenar, pues ellos asocian “entreno” con “deporte” ergo “diversión”.

Lo importante es tener muy claro lo que quieres, y por qué y para qué lo haces. Y levantar los muros que hagan falta para que los comentarios “inoportunos” te afecten lo mínimo posible. Que nos volvemos algo egoístas? Que nuestras relaciones familiares pueden verse afectadas? Sí, pero es que si tú no luchas por lo que quieres, nadie lo va a hacer por ti.

Así que nada, con toda esta parrafada simplemente quería darte ánimos. Evidentemente que lo óptimo sería que te los tuyos te hicieran lado al 100%. Pero peor es que no te apoyen en tu decisión …

Saludos!

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Us passa el mateix?? (Mal dia) fa 17 anys 11 mesos #12994

• víctor
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
GRAN RESPUESTA CLIMBER

Gracias,
Parece que estés dentro de mi cabeza por que todo es tal y como lo explicas. Ademas decir que muy bien explicado y redactado.

Tomo buena nota de tu opinión en un dia que empezó mas o menos pero que esta acabando bien.

Saludos!!!

Us passa el mateix?? (Mal dia) fa 17 anys 11 mesos #12995

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Apoyo completamente lo que dice climber. Cuando empece yo a opositar ( año año y medio ) todo y lo que havia escuchado, no imaginava que seria tan duro, el dilema esta que cuando pasas la barrera del año, que te has gastado una pasta en carnets de camion, trailer, autobus, academias, cursos, miles de horas de estudio y entreno te preguntas .... ¿¿ Como coño abandono ahora ????

Yo tengo suerte que mi mujer me apoya completamente ya que poca gente de tu alrededor se haran la idea de lo dura que es la vida de un opositor a bombero.

Ya que la inmensa mayoria viven sus vidas, con sus curros, sus tiempos libres, saliendo los fines de semana, saliendo de fiestas, tomando cervezas, etc etc.
Y el opositor que realmente quiere ser bombero, o almenos quitarse la espinilla de haverlo intentado hasta el final sabe que nunca tendra tiempo libre.

El tiempo libre del opositor de bombero = Estudiar o entrenar.
Todo el posible tiempo libre que dediques a otra cosa, es ventaja que das a los demas. Y una hora de aqui otra hora de alla, un dia , otro y otro y asi 3 o 4 años, son muchiiiiiisimas horas.

Rara es la gente que valora tal sacrificio, constancia y dedicacion, así que no te preocupes que muchos nos encontramos con esas sensaciones y con los tipicos dias o semanas de bajon que te planteas abandonar ya que mas que una oposicion parece una esclavitud.

Ya puede hacer frio, calor, ser sabado, ser lunes, ser navidad, ser pasquas, que como tu no salgas a correr cada semana, entrenes a la pista, al gimnasio .... eres piel de cadaver jejejejje

Es muy duro, yo ahora me presente en esta de la generalitat de hace na, y seguro que se me han cargado en el psico. No hace falta que te cuente el golpe que te pega saber que tienes que continuar minimo otro añito o dos mas sin tiempo libre y metiendo las narices en otras comunidades buscando tu oportunidad. Otro añito o dos, entrenando semanalmente, estudiando, solgando pasta a la academia, y como he dicho antes... tanto da que sea navidad, vacaciones, puente del pilar y puente de la virgen santa, el pobre opositor a bombero, tiene su disciplina los 365 dias del año.

Menudo rollo patatero jejej pero espero que te sirva de animo y me devuelvas la jugada el dia que yo este de bajon. :wink:

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Us passa el mateix?? (Mal dia) fa 17 anys 11 mesos #12996

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
Aquestes sensacions jo crec que les tenim molts alguns cops. En el meu cas, és la meva novia, que tot i apoyar-me en lo que faig, a vegades diu que estic obsesionat, que tans sols penso en entrenar i estudiar, i es veritat, però, és lo que diem, no pots deixar de entrenar, no pots deixar d´estudiar... algún dia li podràs dedicar molt de temps a la teva gent, em dic, de fet és un dels motius pel qual vaig elegir opositar a Bomber.
Jo porto uns 9 mesos en això, i mai no habia estat tant ocupat en la vida..treball, entrenar en un altre ciutat, estudiar...; la meva novia fa una carrera i no li dedica tant de temps!!
Per fer una oposició com aquesta no tens més remei que ser una mica egoista i mirar per les teves coses, dedicar tots els esforços a millorar una mica cada dia.
Ànims a tots els opositors que us trobeu amb aquest sentiment, per que a molts en arribarà la recompensa algún dia, seguiu esforçant-vos... però el dia dels exàmes por teu la ment en blanc i les sabates rotes!!jijij

En estos tiempos de crisis...........
  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.153 segons
Gràcies a Fòrum Kunena