Bones kramy. Esta be aixo de veure sang nova per aqui... que això ja comença a fer una mica d'olor a "rascumit" amb els eterns opositors de semre.
Jo no soc masa partidari de donar consells, i menys en aquests temes, cada un ha de fer el seu camí, però si a aquestes alçades ja tens clar que t'agradaria ser bomber...
Jo no m'atabalaria massa amb lesproves físiques, si ets un esportista regular, i no deixes d'anar a correr i de fer esport habitualment, quan arribi el moment ja tindras temps de patir pajaritos, dinamòmetres, navetes, i barres d'equilibri. I segur que tindras temps de sobres per prepararles com deu mana.
Amb el temari tpok m'hi menjaria masa el coco, que tambe tindras temps, ke en cara ets molt jove!!... El que no estaria de mès, és que comencesis a treure el nas per la casa... No se... mira si tens algun parc de voluntaris aprop de casa,i fes-te voluntari... campanyes forestals, i aquestes cosetes, que si potser ara no son tant imrescindibles com abans, sempre ajuda tenir uns puntets de mès. A més, així coneixeràs com es la feina de primera ma... Be, és el que faria jo en el teu lloc si tornés a tenir 17 anys...ki els pillés jeje.
Au!! a kuidar-se... espero haver sigut d'ajuda.