Per als que la proxima convocatoria serà la primera, ens podeu dir de que anava més o menys el primer psico famos que era el mateix d'una altra convocatoria.
Si el teniu i el podeu passar perfecte, i sino sius plau comente-lo una miqueta per a que sapiguem més o menys per on van els trets.
Per certe sincer, era un psico asqueros, repugnan, putejador a no poder mes, estava clar que volien fotre l'achazo al psico. Semblava que busquesin un astronauta o un catedratic matematic mes que a un bomber.
Aixi que t'aconsello practicar molts psicos, comprarte llibres de psicos i que no et passi com a mi, que m'he refiat, vinga donar voltes al temari, vinga entrenar per treure super nota i m'he deixat els psicos bastant de costat confiat i traca traca.
A esperar a la proxima.
Que no us passi el mateix nois, teniu un altre any i pico per entrenar, estudiar i PRACTICAR PSICOS que sembla una rucada pero tambe es important.
Ja t'entenc, pero el que m'agradaria saber es més o menys com va aixo, si es per exemple tot numeric o tot de sinonims o tot de figuretes o esta tot alternat i et surt una miqueta de tot.
Tambe m'agradaria saber quantes preguntes venen a sortir per a la hora i mitja.
Jo tinc el llibre de la adams aquell aixi una mica moradet que posa que tambe es per a mossos. Que tal està per al nivell que demanen? val la pena que hem miri algun altre? quin?
Normalment es una mica de tot, en aquest cas era de vocabulari sinonims antonims ( super rebuscats ) figures espacials, buscar les diferencies, puzles de formar figures a base de fiches sueltes, problemes matematics, etc.
I lo de 1 hora i mitja .. nanai de nanai, estava dividit en apartats de 16 preguntes i una mitjana de 3 a 4 minuts per respondre-les. La unica part positiva es que les errades no restaven, aixi que si nomes et donava temps a contestar 5 o 6 doncs la resta les marcaves rollo primitiva i a resar.
Generalment et fiquen de tot. No et puc dir si el de Adams aquest que hem dius es util ja que ara estic visquen a Valencia i practico amb els psicos que hem donen a la academia que vaig amb el llibre corresponen d'aqui.
I com ja t'he dit, el meu fallo es que me dedicat tan a estudiar el temari i entrenar que m'he confiat del psicotecnic i se m'hauran cruspit com a un gripau, ja que igual nomes practicava psicotecnics 4 o 5 hores al mes contra 50 o 60 d'estudi de temari. ERROR apres jejeje
Apa, fica't a la feina i practica de tota clase de psicos. Jo hem vaig comprar el temari de Catalunya de Adams i esta molt molt be. Segur que el de psicos tambe.
Puleixte el llibre un parell de cops i busca mes per alli, amb la feina que tindras segur que va passan el temps i t'enteres d'altres llibres que pots adquirir i cosetes per anar treballan.
Ah! se m'oblidava, m'he confiat ja que generalment els psicos no son tan fututs. No et desanimis ara.
Torno a remarcar que el psico d'aquesta convocatoria ha sigut de lo més difícil que podien ficar. Si no, llegeix pel foro que ja veuras com tots el que ens hem presentat coincidim. I si mai algu el pot penjar per aqui, ja veuras fins lo pudrits i puñeteros que poden arribar a ser.
Lo unic que volia donar a entendre que li dediquis temps perque no et passi com a mi i a molts, que ens han enganxat per sorpresa.