Salgo en la lista de no presentados!!!
Como es posible?
Fui admitido, e hice el examen de aptitudes i conocimientos.
Quiero saber mi nota.
Porque cojones salgo en la lista de no presentados no lo entiendo.
rampanat va escriure: haver si en lugar de tu codigo de barras personal, enganxastes en el examen el codigo de barras de los donetes que tenias bajo la mesa.
Aix esos despistes....
Que gracioso eres tio... Si fueras tu te encantaria hacerte esas bromas de mierda a ti mismo.
turuflauers va escriure: Hombre,
imagino que lo habrás hecho, pero por si acaso, lo primero que tienes que hacer es presentar reclamación!!!!!!!!!
Y buena suerte.
Lo siento tio, pero vete ya enterando de lo que has de hacer para reclamar y no pienses en nada más. Supongo que errores hay y te ha tocado a ti. Espero que lo puedas solucionar.
A VER SI ALGUIEN SABE COMO PONER UNA RECLAMACION!!!!! : : :
Ni idea HB, quizá lo que dice di2007vad, un error. Per posar les queixes em sembla que s'ha d'anar al registre (allà mateix on vas fer la instància i presentar un document (o fer-lo allà mateix, no ho sé) on s'exposa la reclamació i la fonamentació d'aquesta, i demanant una resolució o rectificació.
Apa, sort.
HB tendrias que conocerme un poquito de haverme leido por aqui ya alguna vez y saber que no voy con ninguna malicia.
Lo que te queria decir es que seguramente por error colocastes mal tu codigo de barras, sin querer o como fuera igual lo pusistes al reves o estaria defectuoso y al no poder leerlo el ordenador te encasillo en los no presentados.
Es lo unico que se me ocurre ya que si entrastes en tu aula, enseñastes tu DNI cuando te llamaron, te sentastes, colocastes tu codigo y hicistes el examen... no puede haver pasado otra cosa que esta.
Asi que te tocara hacer averiguaciones , pero rapido que esto va cagando leches, las fisicas estan aqui a la vuelta de la esquina y la de camion igual.
rampanat va escriure: HB tendrias que conocerme un poquito de haverme leido por aqui ya alguna vez y saber que no voy con ninguna malicia.
Lo que te queria decir es que seguramente por error colocastes mal tu codigo de barras, sin querer o como fuera igual lo pusistes al reves o estaria defectuoso y al no poder leerlo el ordenador te encasillo en los no presentados.
Es lo unico que se me ocurre ya que si entrastes en tu aula, enseñastes tu DNI cuando te llamaron, te sentastes, colocastes tu codigo y hicistes el examen... no puede haver pasado otra cosa que esta.
Asi que te tocara hacer averiguaciones , pero rapido que esto va cagando leches, las fisicas estan aqui a la vuelta de la esquina y la de camion igual.
suerte nene
Esta respuesta es mas constructiva y acorde con mi problema. Gracias por tu opinion seguramente paso algo asi.
T'explico el meu cas perque es molt possible que a tu t'hagi passat el mateix, ja et dic d'entrada que es una PUTADA!.
Jo he estat treballant de Mestre durant 7 anys, poden fer classes de català amb el certificat que em van donar a la Universitat...doncs resulta que el Certificat aquest que vaig entregar no era correcta, tot i que quan ho presentes al registre preguntes que si tota la documentació que estas presentant és correcta et diuen que si i te'n vas a casa tant tranquil pensant que ja ho tens tot en regla....
Tot i així quan sorten la convocatoria, consultes el teu DNI per la web de gencat i veus que ets admès, i penses que tot esta ok...
Vas a fer els examens del temari i del psico, en el meu cas vaig aprovar el temari, no ser la nota del psico.... pero mires la llista i no hi ets, i estic també a la de no presentat...
Truco pensant que hi havia algun error i em diuen que el certificat que vaig portar, que m'ha servit per fer classes a escoles conscertades de la Generalitat, doncs em diuen que no era correcta i que m'havia d'haver presentat a la prova de català i com que no hi vaig anar ahhhhh.... mala sort...toque't els ous....
La qüestió és que jo els vaig dir que per internet havia consultat i que em posava que era admès per fer els examens, a la qual cosa ells em responen que la informació que es dona per la web de gencat (i ara flipa!), no és una informació que tingui validesa oficial i que per tant havia d'haver anat a veure les llistes penjades al Departament d'Interior....així que un any a pendre pel sac per una pardillada burocràtica....La meva 1a opo a prendre pel sac i no es pot fer res....
Be no ser si serà el teu cas, pero es molt provable que alguna conya d'aquesta sigui...
girig va escriure: T'explico el meu cas perque es molt possible que a tu t'hagi passat el mateix, ja et dic d'entrada que es una PUTADA!.
Jo he estat treballant de Mestre durant 7 anys, poden fer classes de català amb el certificat que em van donar a la Universitat...doncs resulta que el Certificat aquest que vaig entregar no era correcta, tot i que quan ho presentes al registre preguntes que si tota la documentació que estas presentant és correcta et diuen que si i te'n vas a casa tant tranquil pensant que ja ho tens tot en regla....
Tot i així quan sorten la convocatoria, consultes el teu DNI per la web de gencat i veus que ets admès, i penses que tot esta ok...
Vas a fer els examens del temari i del psico, en el meu cas vaig aprovar el temari, no ser la nota del psico.... pero mires la llista i no hi ets, i estic també a la de no presentat...
Truco pensant que hi havia algun error i em diuen que el certificat que vaig portar, que m'ha servit per fer classes a escoles conscertades de la Generalitat, doncs em diuen que no era correcta i que m'havia d'haver presentat a la prova de català i com que no hi vaig anar ahhhhh.... mala sort...toque't els ous....
La qüestió és que jo els vaig dir que per internet havia consultat i que em posava que era admès per fer els examens, a la qual cosa ells em responen que la informació que es dona per la web de gencat (i ara flipa!), no és una informació que tingui validesa oficial i que per tant havia d'haver anat a veure les llistes penjades al Departament d'Interior....així que un any a pendre pel sac per una pardillada burocràtica....La meva 1a opo a prendre pel sac i no es pot fer res....
Be no ser si serà el teu cas, pero es molt provable que alguna conya d'aquesta sigui...
Entonces???
ESTOY SEGURO DE K HA PASADO ESO...
Aver vamos aver...
k pasa ahora con mi certificado de catalan k me tuve k sacar??
no es valido para las oposiciones???
K hay k hacer para k no vuelva a ocurrir esto??
T'explico el meu cas perque es molt possible que a tu t'hagi passat el mateix, ja et dic d'entrada que es una PUTADA!.
Jo he estat treballant de Mestre durant 7 anys, poden fer classes de català amb el certificat que em van donar a la Universitat...doncs resulta que el Certificat aquest que vaig entregar no era correcta...................................
Girig yo voy a opositar para barna... me pasara lo mismo????
Cal que presentis el Certificat que et donen a l'Institut, amb aquest és suficient. I sobretot revisar les llistes, anar personalment a veure les llistes per veure si estas o no exempte del catala. En el cas de Barna, ho posen molt més clar, perque ho pengen per internet i et diuen tant si estas o no exempte de l'examen... El problema es que en el de la Gene només et posen quan ets exempte de l'examen pero no si ets no exempte, d'aqui la confusió, ja que ho mires amb la consulta del dni i et posa que ets admès i creus que ja esta tot correcta.
girig va escriure: Cal que presentis el Certificat que et donen a l'Institut, amb aquest és suficient. I sobretot revisar les llistes, anar personalment a veure les llistes per veure si estas o no exempte del catala. En el cas de Barna, ho posen molt més clar, perque ho pengen per internet i et diuen tant si estas o no exempte de l'examen... El problema es que en el de la Gene només et posen quan ets exempte de l'examen pero no si ets no exempte, d'aqui la confusió, ja que ho mires amb la consulta del dni i et posa que ets admès i creus que ja esta tot correcta.
El caso esk la eso me la saque por libre aqui en cataluña, y el nivel B de catalan me lo saque por libre tambien.
No puedo entregar el del instituto porque lo deje antes de terminar.
El unico certificado k tengo es el k me saque por libre aqui en cataluña.
JODER DEBERIA SER VALIDO NO??