Bones,
suposo que això serà alguna pregunta molt tonta o molt fàcil de respondre, i m'agradarieu que ho fessiu.
El temari que s'ha d'estudiar per entrar a bomber de la Generalitat es sempre el mateix? o canvia i es millora cada any?
I on es pot aconseguir? hi han llibres que es compren? esta a internet?
Doncs el temari te una base amb els temes que surten en les bases de l'oposició, el que si que pot variar es el contingut d'aquests temes, ja sigui per que canvia la legislació vigent o per diferents circumstàncies de modificació de dades. Normalment les editorials especialitzades treuen, si no els libres actualitzats en una nova edició, una actualització de l'edició a part per tal de poder complementar l'anterior.
A les llibreries de la Generalitat pots comprar aquests llibres i alguns més que el poden complementar, com tests psicotècnics.
A mi m'ha costat trobar-lo a internet així que vaig anar a la rambla Catalunya de Barcelona a comprar un llibre de la editorial adams que està força bé.
Qualsevol dubte més no tens més que preguntar.
Salut!!
Gràcies Victor, sempre m'estas resolent tots els dubtes:?: .
Gràcies ets l'amo tio
I segons el que he pogut veure deus tenir uns 20 anys o una mica mes i deus estar-te preparant al màxim no?
Diguem-ne que estic entrenant bastant, acabant de treure'm els carnets i fent algo de temari. L'any que ve serà el primer que em presenti ja que estic a la universitat i el temps es redueix moltíssim. Amb respecte a l'edat...ja m'agradaria tenir vint anys, com diu el Serrat: fa sis anys que tinc vint anys. Però et diré que em trobo millor ara que quan tenia vint anys.
Salut i de res, es un plaer!!
Per cert, mentre tinguis o no l'edat et dono el consell de que vagis fent esport però no deixis d'estudiar...currat alguna carrereta tècnica ja que dona moltes més opcions ja sigui dintre o fora del cos de bombers.
Fins aviat!!
Hola companys.
Sobre el temari, voleu dir que amb el llibre de la editorial adams n'hi ha prou? No es que el vegi poca cosa, tot el contrari, però me mirat uns quans examens i al llibre no esta tot!
No se expliqueu una mica!
Gracies.
Due, en el texto que has colgado en el otro post, ha quedado bien clarito "Amb el temaris antics de CCOO es pot estudiar perfectament aquesta oposició" ... Así que ná, te miras sólo el temario este de CCOO y en el examen sacas fijo un 10, pero sin el 1 de delante ... jaja
Ahora en serio, no encontrarás ningún temario que contenga todo lo que preguntan en los examenes. Recuerda que es un temario abierto, y es imposible que un libro lo abarque todo. Porque por poder, pueden preguntar cualquier cosa sobre los temas que proponen (y eso es de hecho lo que hacen). Solución? Cuantos más temarios tengas, cuanto más leas y más sepas mejor que mejor.
Ah! y cuidado con los errores que hay en los temarios, que, por desgracia, no son pocos!