Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Punyetero Certificat de Català i Punyetera burocràcia fa 17 anys 10 mesos #13455

• girig
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 3
  • Gràcies rebudes: 0
Us explico el meu cas haviam si a algu li ha passat el mateix i em pot dir si puc fer alguna cosa, ja us avanço que es una gran PUTADA!.

Jo he estat treballant de Mestre durant 7 anys, poden fer classes de català amb el certificat que em van donar a la Universitat...doncs resulta que el Certificat aquest que vaig entregar no era correcta, tot i que quan ho presentes al registre preguntes que si tota la documentació que estas presentant és correcta et diuen que si i te'n vas a casa tant tranquil pensant que ja ho tens tot en regla....

Tot i així quan sorten la convocatoria, consultes el teu DNI per la web de gencat i veus que ets admès, i penses que tot esta ok...

Vas a fer els examens del temari i del psico, en el meu cas vaig aprovar el temari, no ser la nota del psico.... pero mires la llista d'aptes i no hi ets, mires la de no aptes i tampoc, i resulta que estic a la de no presentat...

Truco pensant que hi havia algun error i em diuen que el certificat que vaig portar, que m'ha servit per fer classes a escoles conscertades de la Generalitat, doncs em diuen que no era correcta i que m'havia d'haver presentat a la prova de català i com que no hi vaig anar ahhhhh.... mala sort...toque't els ous....

La qüestió és que jo els vaig dir que per internet havia consultat i que em posava que era admès per fer els examens, a la qual cosa ells em responen que la informació que es dona per la web de gencat (i ara flipa!), no és una informació que tingui validesa oficial ( i de fet a la web tambe ho posa) i que per tant havia d'haver anat a veure les llistes penjades al Departament d'Interior....així que un any a pendre pel sac per una pardillada burocràtica....La meva 1a opo a prendre pel sac i no es pot fer res....

Be no ser si algu li pot haver passat algu semblant pero us agrairia si algú em pot donar un cop de mà.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Punyetero Certificat de Català i Punyetera burocràcia fa 17 anys 10 mesos #13456

no et puc ajudar pro el que estic flipan i molt son els problemes que estan sortin, no se si tots els anys pasa el mateix o es que aquest any les 100 plaçes ja estan destinades a 100 persones enxufades nose!!!!!

Punyetero Certificat de Català i Punyetera burocràcia fa 17 anys 10 mesos #13457

Quan fas la consulta amb el DNI per internet, a part de posar que estàs admès, si tens el català convalidat ha de posar el següent:

Català:
Ha acreditat documentalment estar en possessió del nivell de la JPC o equivalent requerit a la convocatòria

Si no el tens directament no posa res.

No crec que sigui un problema de la validesa de l'informació que surt a la web, sinó que no posa res quan no tens el català convalidat i això ha portat a la confusió

Punyetero Certificat de Català i Punyetera burocràcia fa 17 anys 10 mesos #13458

Sempre mirar les llistes.el que esta escrit en paper.

Punyetero Certificat de Català i Punyetera burocràcia fa 17 anys 10 mesos #13546

Realment es una putada!!!

Punyetero Certificat de Català i Punyetera burocràcia fa 17 anys 10 mesos #13550

bé, no es res de nou... sabem que son uns inútils. La ultima opo, demanaven el títol, i si els hi portaves un títol universitari, sorties "exclòs"

salut

Punyetero Certificat de Català i Punyetera burocràcia fa 17 anys 10 mesos #13552

Es a dir, que fan el que realment volen i quan volen, doncs quines ganes d'emprenyar al personal i treure'ls-hi les il·lusions

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.212 segons
Gràcies a Fòrum Kunena