Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Parc de Bombers Voluntaris fa 17 anys 10 mesos #13506

• víctor
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 307
  • Gràcies rebudes: 0
Una pregunta:
Si jo vull anar a un parc de bombers voluntaris en el qual només hi han bombers voluntaris, amb qui he de parlar? Quin es el màxim responsable del parc, un bomber voluntari també? Tots els parcs de voluntaris funcionen igual? Com funciona el tema d'horaris?
Gracies!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Parc de Bombers Voluntaris fa 17 anys 10 mesos #13509

Doncs si, encara que te sorprengui els en els parcs de bombers voluntaris, només trobaràs voluntaris (d'aquí el seu nom de Parc d ebombers Voluntaris) i s'autorganitzen ells solets... sense funcionaris (que atrevits els tios).

És broma poma... el que has de fer és demanar pel cap de parc que acostuma a ser el maxim representant, tot i que cada parc és un món.

Salut i República!

Parc de Bombers Voluntaris fa 17 anys 10 mesos #13510

• víctor
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
No em sorprèn pas koala el que passa es que no estic gaire informat de com funciona i quina es la persona que t'autoritza i dona la possibilitat d'entrar i fer el curs per ser bomber voluntari o el que faci falta.
Estic completament desinformat i abans d'anar a un parc de voluntaris m'agradaria saber una mica com funciona. Si alguna persona em pot ajudar una mica estaria molt agraït.
Gracies koala per contestar.Salut!!

Parc de Bombers Voluntaris fa 17 anys 10 mesos #13524

• luís mejía
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 112
Salutacions.

No és per desanimar-te, però o ets un bon amic del jefe o ja pots portar un bon pernil de Jabugo i unes ampolles de Rioja junt amb la sol·licitut.

S'acomiada molt cordialment:
Luis Mejía.

Parc de Bombers Voluntaris fa 17 anys 10 mesos #13611

No teniu ni idea, cada parc es un mon, aixi que aquest comentaris de pernil, vins... SOBREN

Parc de Bombers Voluntaris fa 17 anys 10 mesos #13620

• víctor
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
Mariovica, em pots donar algun tipus de consell si us plau?
Gracies

Parc de Bombers Voluntaris fa 17 anys 10 mesos #13839

• firefighterifaiter
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 5
Cada parc es um mon com diu Mariovica i te molta rao en lo del pernil i el vi. Qui diu aixos es que no valora el voluntariat.
El que has de fer es passar pel parc de bombers voluntaris que tinguis mes proper i parlar amb el cap de parc. Ell sera qui et dira com es el funcionament del parc. De vegades hi han places vacants, de vegades no. L'unic que es demana es una mica d'assistencia al parc i ganes.
Si algu diu el contrari es que no ha intentat de veritat fer de voluntari.

Parc de Bombers Voluntaris fa 17 anys 10 mesos #13842

• luís mejía
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Salutacions.

No és cert que no valori el voluntariat, el que em decepciona és que no hi ha un accés igual per tothom per ser voluntari.

De entrada no tots els catalans/anes poden ser bombers voluntaris, primer ja has de viure a menys de 10-15 kilòmetres (no recordo) del parc escollit.

No hi ha oposicions de cap mena, no et presentes al Cos de Bombers voluntaris, et presentes a un parc de voluntaris. Ja pots ser la millor persona del món i ser el més predisposat a donar el teu temps pels demés, que si no li caus bé al cap de parc ho tens més negre que el cul d'un canibal.

Per ser bomber professional, només (perdoneu aquest només) has de pasar unes oposicions i pasar per l'Escola de bombers. Si li caus gros a algú, és el seu problema, les teves notes t'avalen.

A veure qui em pot rebatre aquests arguments.

Luis Mejía.

Parc de Bombers Voluntaris fa 17 anys 10 mesos #13847

• luís mejía
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member

Luís Mejía va escriure:

Salutacions.

M'agradaria rectificar l'última frase perquè pot sonar desafiadora i no és aquesta la meva intenció.

Millor dir:

M'agradaria sentir altres opinions respecte al que he dit.

Luis Mejía.

Parc de Bombers Voluntaris fa 17 anys 10 mesos #13849

Es lo que hi ha Luís Mejia.
A mes de 15 Km ets del tot inoperatiu (tema sistema d'avís).
Per a ser de l'escala activa et tires quasi be 2 anys de cursos i proves (i exàmens tipu opos, últimament fins hi tot segellats).
Un cap de parc es una persona com un altre, n'hi ha de bons, de dolents, de alts, de baixos, si el que et va atendre era un ca**ón doncs ho sento però també hi ha caps de parc de funcionaris que ho son.

Per cert t'has preguntat perque els parcs de Bombers Voluntaris son en els pobles, en zones rurals majoritariament? (llegeix el tema de legilsacio i et quedarà clar).

Salut

Parc de Bombers Voluntaris fa 17 anys 10 mesos #13850

Luís Mejía va escriure:

Luís Mejía va escriure:

Salutacions.

M'agradaria rectificar l'última frase perquè pot sonar desafiadora i no és aquesta la meva intenció.

Millor dir:

M'agradaria sentir altres opinions respecte al que he dit.

He fet tard Luís Mejia, ho sento.

Salut

Parc de Bombers Voluntaris fa 17 anys 10 mesos #13851

S áccedeix a bomber voluntari de lescala activa mitjançant convocatoria publica,i aprovant el curs basic per a bombers voluntaris sino no passes.per molt amic que siguis del cap de parc i creume hi ha gent que es queda fora.Evident ment has de viure aprop,per poder donar resposta quan hi ha una emergència.Els parcs voluntaris es solen trobar en zones rurals o allunyades o en zones on un parc profesional tardaria mes de 25 minuts en arribar.

Parc de Bombers Voluntaris fa 17 anys 10 mesos #13854

• luís mejía
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Salutacions.

Això que dius és cert Tavi, però oblides que és imprescindible comptar amb el beneplàcit del cap de parc.

Ja pots aprovar el que vulguis, o ser premi Nobel del que vulguis, que si el cap de parc de voluntaris diu que no, ja pots cridar ous a vendre.

Luis Mejía.

Parc de Bombers Voluntaris fa 17 anys 10 mesos #13871

No dic que no tinguis rao,i es pot donar el cas del que dius,pero no podem generalitzar-ho a tots els parcs.per exe.quan era obligatori tenir el carnet c per ser bomber voluntari tothom en tenia.Ara no ho es,pero aixó tambe ho han deixat a criteri del cap de parc,perque si te 2 aspirants i un te carnet i laltra no,i el reglament diu que en cada agrupació de sis, dos com a minim han de tenir el carnet,a qui ha de triar si necessita un conductor?.aviam aixo es un exemple.Pel que tinc entés ara es modificarà el sistema d´acces als bombers voluntaris.Salutacions

Parc de Bombers Voluntaris fa 17 anys 10 mesos #13904

Una curiositat que m'ha sortit llegint aquest post. Aquest curç per fer-te bomber voluntari el fan un sol cop l'any o en van fent vàris al llarg del any? vui dir que si ara em volgues fer voluntari quan es faria el curç? o el fan quan volen? (mes o menys com les opos jejej)

salut!

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.182 segons
Gràcies a Fòrum Kunena