Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Minims agudesa visual fa 17 anys 8 mesos #17986

jo m'operaria pq el teu ull doolent es mol dolent i segurament et tombarien pq miren els dos ulls per separat.....el meu consell.....no t'arrisquis....jo veia un 70% i un 50% i em vaig operar per si de cas....que amb els nervis del dia de la revisió et poden pasar una mala pasada...tu mateix...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Minims agudesa visual fa 17 anys 8 mesos #17987

luiji, a on et vas operar? de quines cliniques vas demanar informacio i perque vas escollir la que vas escollir?

Jo estic entre 3:
-Teknon
-Barraquer
-3 torres (o un nom similar)

Algu te opinions sobre aquestes 3? o alguna altra mes recomenable?

Moltes gracies!

Minims agudesa visual fa 17 anys 8 mesos #18004

• santi vera
  • Avatar de santi vera Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 3
  • Gràcies rebudes: 0
Jo em vaig opera a la barraque i la veritat es que no em va agrada masa el tracte un cop has pagat.... segons ells estic al 100% dels dos ulls.

El problema es que el meu ull dolent es gandul i no es pot opera, si mesforço puc arriba a un 35%, si no estic equivocat el minim en la Generalitat es del 30%?! pero la meva pregunta es si amb un 30% pasas o es apartirdel 30%?

Minims agudesa visual fa 17 anys 8 mesos #18007

Ei algú s'ha operat a Qualimedic, oftolàser, institut diagonal, ICR o Baviera???
Em tinc d'operar i em fan diferents descomptes en els llocs q escrit.
Avui dia ja es una operació sense gaires complicacions, però si algú s'ha operat en alguna d'aquestes cliniques, agraïria consell o recomenació.

Merci

Minims agudesa visual fa 17 anys 8 mesos #18074

Santi Vera, jo crec que si que ho pases, pero si vols estar-ne mes segur, tens 2 opcions:

-Apendret de memoria el test de Snellen, si busques be segur que trobes les plantilles...

-Abans de sortir de casa quan vaguis a fer-te la revisio de les opos... posat a la butxaca 3 o 4 billets de 500 euros... "por si acaso", jajaja

Jo el vaig fer abans d'ahir, amb lentilles (que se suposa que es com hi veure si m'opero), i al bo tinc un 80% i al dolent un 40%. Vaig justet... pero diuen que casi sempre, despres de l'operacio, t'augmenta una mica l'agudesa visual, ja que no es el mateix fer-lo amb unes lents de fa casi 1 mes que les portes, que no pas amb els ulls ben operats.

I enrakas, jo nomes he sentit a parlar del Baviera, i tampoc es que hagui sentit gaires bons comentaris... pero... suposo que cada operacio es un mon!

Minims agudesa visual fa 17 anys 8 mesos #18092

PER GENE CREC Q L'AGUDESA ES UN 50% PER L'ULL MILLOR I UN 30% PER EL PITJOR
A DIFERENCIA PER EL DE BARCELONA Q ES UN 70 I UN 50% RESPECTIVAMENT
Així q si es per gene no vas tan just!

Minims agudesa visual fa 17 anys 8 mesos #18105

carai, al ull dolent, nomes ho supero per un 10%... diuen que despres de l'operacio, et millora una mica normalment... pero tot i aixi, nomes amb un marge del 10%, es poc...

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.128 segons
Gràcies a Fòrum Kunena